Материалдар / Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу 7 сынып Excel бағдарламасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
92
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















Тақырыбы: Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу

Сыныбы: 7 «А»

Пән мұғалімі: Толебаева Жайна Жоламановна













Атырау қаласы

2024 жыл

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Толебаева Жайна Жоламановна

Күні:

19.11.2024 ж.

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Электрондық кестелер элементтерін пішімдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.2 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

Сабақтың мақсаты

Электрондық кестелер элементтерін пішімдеуді үйрену, соның ішінде ұяшықтардың ішіндегі мәтін, сандарды түрлендіру және стильдерді қолдану арқылы деректерді тиімді көрсету.

Күтілетін нәтижелер

Оқушылар ұяшықтардың өлшемін, шрифт түсін, стилін және өлшемін өзгерте алады.

Оқушылар сандық мәндердің форматын өзгерте алады (валюта, пайыз, күн, уақыт).

Оқушылар ұяшықтардың шекарасын және фон түсін өзгерте алады.

Құндылықтарға баулу

Ұқыптылықты дамыту, топтық жұмыс арқылы қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар






Ұйымдастыру бөлімі.

Үй тапсырмасын тексеру

7 мин

Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын learningapps арқылы сұрау

Qr code-ты сканерлеу немесе сілтеме арқылы орындайды


Амандасады. Топқа бөлінеді

Qr code ты сканерлеу немесе сілтеме арқылы тапсырманы

орындайды











«Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады

1 балл


https://learningapps.org/19309373



Компьютер


Жаңа сабақты түсіндіру.






Теориялық және

практикалық жұмыс

25 мин

Оқушыларға жаңа сабақ түсіндіріліп, практика жүзінде көрсетіледі.






Топтық жұмыс.

Тарсия әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.



Жеке жұмыс

практикалық тапсырма (оқулықтағы тапсырма)




Жұптық жұмыс

Анықтамасы


Атауы

Ақпараттарды кесте түрінде беруге және оларды автоматты түрде өңдеуге негізделген қолданба

Электрондық кесте

Ақпараттарды кесте түрінде беруге және оларды автоматты түрде өңдеуге арнайы программалар пакеті

Excel

Жеке беттерде ақпараттарды (деректер)сақтайтын файл

.xlsx

Excel кітабының құрамды бөлігі

Excel дің жұмыс кітабы

Excel процессорында құрылған файлдардың кеңейтілуі

Ұяшық

Жұмыс парағында баған мен жолдардың қиылысуы

Жұмыс парағы


Мұғалімді тыңдайды.






Топта дұрыс жауапты сәйкестендіреді





Компьютерде жеке тапсырма орындайды















Жұптасып берілген сәйкестендіру тапсырмасын орындайды








Дескриптор:

Әр топтарға берілген тарсия карточкалерін дұрыс жауабын табады

2 балл

«Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады


Дескриптор:

  • мәлімет бойынша кесте құрады

  • ұяшықтарды форматтау терезесін қолданады

  • кестеге жиектер қояды

  • кестенің әр бағанының түстерін өзгертеді

4 балл

«Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады


Дескриптор:

  • Excel-электрондық кесте бойынша сәйкестікті анықтайды.

2 балл

«Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады



Excel бағдарламасы






Тарсия карточкалары











Оқулық

компьютер










Қима қағаздар





Сабақтың соңы

8 мин

Сабақты бекіту.

Ойлануға берілген сұрақтар

  1. Кестенің негізгі элеменнтері қалай аталады?

  2. Ұяшықтың неше түрлі адресі бар?

  3. Ұяшықтар пішімі неше бөлімнен тұрады?

  4. Ұяшықтарды шегаралау не үшін қажет?


Рефлекция

Жеке жұмыс:

- бүгінгі сабақта мен

....түсіндім, ... білдім, .... көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.... .үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

Үйге тапсырма:

3,3-тақырып.

Ойлануға берілген сұрақтар 64бет







Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін аяқталмаған сөйлем арқылы орындайды.


Үй тапсырмасын жазып алады


Дескриптор:

Бекіту сұрақтарына жауап береді

1 балл

«Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды.












Интерактивті тақта






































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!