Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Бағалау
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Жағымды ахуал
орнату
Оқушыларды «жапырақтар» әдісі
арқылы топқа бөлу.
1
–Баған
2
–Жол
ІІ. Үй
жұмысы
Сaбақты пысықтау мақсатында
«Алма теру» əдiсiн қoлдaну. Umapalataплатформасы
-
Кестедегеніміз не? (Деректерді
жолдар мен бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну
тәсілі)
-
Ұяшық дегеніміз не? (Жол мен
бағанның қиылысуы)
-
Мәтіндік құжатта кесте құру
үшін қандай мәзір жолағын таңдаймыз? (Қою-Кестелер,
Вставка-Таблицы)
-
MS Excel дегеніміз не?
(электрондық кестелермен жұмыс істеуге арналған қолданбалы
программа)
-
Ұяшыққа қандай деректерді
енгізуге болады? (Сан, мәтін,
формула)
-
Кестелік процессорда құрылған
және сақталған құжатты не деп атаймыз? (Жұмыс
кітабы)
-
Ұяшықтың адресі дегеніміз
не?(Баған атауы мен жол
номері)
-
MS Excel қолданбалы
программасының ортасын атап өтіңіз? (Тақырып қатары, мәзір қатары,
құрал-саймандар қатары, формулалар қатары, жұмыс парағы, қалып-күй
қатары)
-
Ауқым дегеніміз не? (Екі
немесе одан көп ұяшықтардың
жиынтығы)
-
Адрестеу түрлері
(салыстырмалы, абсолютті)
Экранға презентация қосылады.
Жаңа сабақтың тақырыбы
шығады.
Кестеде үнемі бір ұяшық
белсенді болады, ал белсенді ұяшық жиектері басқалардан ерекшеленіп
тұрады:
-
Ұяшықты белсенді ету үшін,
меңзерді сол ұяшыққа апарып шерту
керек;
-
Бірнеше ұяшықты таңдау үшін
тінтуір меңзерін ұяшықтардың біріне қойып, тінтуірдің сол жақ
батырмасын басып, оны жібермей созу
керек;
-
Бірнеше ұяшықтар тобын таңдау
үшін Ctrl пернесін басып, оны жібермей таңдаған ұяшыққа дейін созу
қажет;
-
Кестенің тұтас бағанын немесе
жолын таңдау үшін, баған немесе жол атауын нұсқау
керек.
Ұяшықтарды пішімдеу (Формат
ячеек) терезесін екі әдіспен ашуға
болады:
1-әдіс. Басты (Главная)
мәзірінен Сан (Число) бөлімінің төменгі оң жақ бұрышындағы
бағыттаушы сызықты таңдау
2-әдіс. Ерекшеленген ұяшықтың
жанама мәзірінен Ұяшықты пішімдеу командасын таңдау. Ашылған
Ұяшықты пішімдеу терезесі 6 бөлімнен тұрады: Сан (Число), Түзету
(Выравнивание), Қаріп (Шрифт), Шекара (Граница), Құйып бояу
(Заливка), Қорғау (Защита).
«Кодтау»
әдісі.
Өнер - білім бар
жұрттар Тастан сарай
салғызды; Айшылық алыс
жерлерден, Көзіңді ашып -
жұмғанша, Жылдам хабар
алғызды.
|
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
1
|
Тастан
|
алыс
|
сарай
|
ашып
|
жерлерден,
|
2
|
-
|
Өнер
|
жұрттар
|
Айшылық
|
|
3
|
бар
|
салғызды;
|
білім
|
Көзіңді
|
алғызды.
|
4
|
хабар
|
|
жұмғанша,
|
-
|
Жылдам
|
B2,A2, C3, A3,
C2;
A1, C1,
B3;
D2, B1,
E1;
D3, D1,
D4,C4;
E4,
A4,
E3.
Практикалық
тапсырмалар.

-
Microsoft Excel
программасын іске қосыңдар. Ол үшін Іске қосу→Барлық
программалар→Microsoft Office→ Microsoft Excelкомандасын
орындаңдар.

Топтық
жұмыс
Оқушылардың жинаған
лайктарын санау.
«Алма
ағашы»
Жасыл
алма – мен бәрін түсіндім,
көңіл-күйім тамаша.
Сары
алма– мен көпнәрсенітүсіндім,
үйрендім, көңіл-күйімжақсы.
Қызылалма– мен түсінбедім,
көңіл-күйімжоқ.
64 беттегі үй
тапсырмасын орындау
|
Ұсынылған суреттер
арқылы 2 топқа бөлінеді.
сұраққа жауап
береді.
Жаңа тақырыпты
дәптерлеріне жазады.
Оқушылар берілген
кілттік сөздер арқылы өлеңді
кодтайды.
Оқушылар кестеде
мәліметтерді дұрыс енгізіп,
пішімдейді
Оқушылар кесте
элементтерімен жұмыс
жасайды.
Сілтемемен өтіп,
берілген сұрақтарға жауап
беру.
Оқушыларбүгінгісабаққабайлыныстыалмалардыағашқаіледі.
|
Лайк
арқылы
Лайк жинау
әдісі
Лайк жинау
әдісі
Лайк
әдісі
«Алма
ағашы»
әдісі
|

Информатика 7
сынып оқулығы.Алматы баспасы -
2021
ж.
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=129354
презентация
Кілттік
сөз
https://www.educaplay.com/learning-resources/21473421-learning_resource.html
\
https://www.educaplay.com/learning-resources/21473375-learning_resource.html
Қима
қағаздар



|