Сабақтың басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
MS Access дегеніміз не? Ж: Бұл мәліметтер базасы
бағдарламасы.
2.
Мәліметтер қоры (МҚ) деген не? Ж: Бұл ақпаратты жинақтайтын
және
сақтайтын құрылым.
3.
МҚ-да кестелер деген не? Ж: МҚ – да жазулар жиынтығын кесте
деп
атайды.
4.
МҚ- да өрістер деген не? Ж: МҚ – да кестедегі тік бағандар өрістер
деп
аталады.
5.
МҚ- да жазулар дегеніміз не? Ж: МҚ – да кестедегі жолдарды
жазулар
деп
атайды.
6.
МҚ-ын құрудың қандай және неше қадамы бар?
Ж:
а. Кестенің құрылымын құру
б.
Кестені ақпаратпен толтыру
7.
МҚ-ын құрудың әдістері қандай?
Ж:
а. Бос МҚ – ын құру
б.
Шебер көмегімен МҚ –ын құру
Өткен сабақта өтілген зерттеу тапсырмасын
қарастыру.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау
жүргізеді
|
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Оқулық
|
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
(Ө, Қ) Бірнеше пәндік облыстардан дайындалған тақырыптар
тізімін ұсыныңыз, оқушылар солардың арасынан таңдап, сол негізде
МҚБЖ-де мәліметтер қорын құрады.
Оқушылар жұмыстарын тек компьютерде ғана емес,
басқа да жинақтауыштарда сақтауын қадағалаңыз. Бұл келесі
сабақтарда жұмысты жеңілдетеді, яғни МҚ кестесін қайта құрмау үшін
керек.
Ұсынылатын тақырыптар:
●
Қалалық телефон анықтамасы;
●
Кітапхана;
●
Дүкен;
●
Қойма;
●
Емхана;
●
Қонақүй.
Оқушылардың кестелерді өрістер мен жазбаларға сай
дұрыс толтыруын қадағалаңыз. Алғашқы кілттің жазбалары
қайталанбайтынына көз жеткізіңіз.
|
(Д) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы
практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы
түсінік береді
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, оны
бағалауын қадағалайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері
байланыс беріп отырады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
ҚБ
«Ең үздік жауап»
ҚБ
«Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ
парағы
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл
... қиындық туғызды
Осы
... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|