Қысқа мерзімді жоспар
9- сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтер пішімі
|
Бөлім: |
Деректер базасы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Магаметжан Динара |
|||||
|
Күні: |
21.10.2022ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны:12 |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электрондықкестедедеректербазасынқұру |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау; |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
электронды кестеде мәліметтер қорын құру |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Ассеss ортасында кесте құрастыра аладыҚұрастырған кесте қадамдарын түсіндіріп бере алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Диалог және жазу үшін қолдануға болатын пайдалы сөздер:
Мәліметтер қоры. Үлкен көлемдегу мәліметтермен жұмыс істеу үшін… Кестедегі мәліметтерді жылдам табу үшін ... Кестедегі мәліметтерді ретке келтіру үшін… |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Академиялық шындық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. MS Access дегеніміз не? Ж: Бұл мәліметтер базасы бағдарламасы. 2. Мәліметтер қоры (МҚ) деген не? Ж: Бұл ақпаратты жинақтайтын және сақтайтын құрылым. 3. МҚ-да кестелер деген не? Ж: МҚ – да жазулар жиынтығын кесте деп атайды. 4. МҚ- да өрістер деген не? Ж: МҚ – да кестедегі тік бағандар өрістер деп аталады. 5. МҚ- да жазулар дегеніміз не? Ж: МҚ – да кестедегі жолдарды жазулар деп атайды. 6. МҚ-ын құрудың қандай және неше қадамы бар? Ж: а. Кестенің құрылымын құру б. Кестені ақпаратпен толтыру 7. МҚ-ын құрудың әдістері қандай? Ж: а. Бос МҚ – ын құру б. Шебер көмегімен МҚ –ын құру Өткен сабақта өтілген зерттеу тапсырмасын қарастыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Оқулық |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
(Ө, Қ) Бірнеше пәндік облыстардан дайындалған тақырыптар тізімін ұсыныңыз, оқушылар солардың арасынан таңдап, сол негізде МҚБЖ-де мәліметтер қорын құрады. Оқушылар жұмыстарын тек компьютерде ғана емес, басқа да жинақтауыштарда сақтауын қадағалаңыз. Бұл келесі сабақтарда жұмысты жеңілдетеді, яғни МҚ кестесін қайта құрмау үшін керек.
Ұсынылатын тақырыптар: ● Қалалық телефон анықтамасы; ● Кітапхана; ● Дүкен; ● Қойма; ● Емхана; ● Қонақүй. Оқушылардың кестелерді өрістер мен жазбаларға сай дұрыс толтыруын қадағалаңыз. Алғашқы кілттің жазбалары қайталанбайтынына көз жеткізіңіз. |
(Д) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, оны бағалауын қадағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электрондықкестедедеректербазасынқұру
Электрондықкестедедеректербазасынқұру
Қысқа мерзімді жоспар
9- сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтер пішімі
|
Бөлім: |
Деректер базасы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Магаметжан Динара |
|||||
|
Күні: |
21.10.2022ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны:12 |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электрондықкестедедеректербазасынқұру |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау; |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
электронды кестеде мәліметтер қорын құру |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Ассеss ортасында кесте құрастыра аладыҚұрастырған кесте қадамдарын түсіндіріп бере алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Диалог және жазу үшін қолдануға болатын пайдалы сөздер:
Мәліметтер қоры. Үлкен көлемдегу мәліметтермен жұмыс істеу үшін… Кестедегі мәліметтерді жылдам табу үшін ... Кестедегі мәліметтерді ретке келтіру үшін… |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Академиялық шындық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. MS Access дегеніміз не? Ж: Бұл мәліметтер базасы бағдарламасы. 2. Мәліметтер қоры (МҚ) деген не? Ж: Бұл ақпаратты жинақтайтын және сақтайтын құрылым. 3. МҚ-да кестелер деген не? Ж: МҚ – да жазулар жиынтығын кесте деп атайды. 4. МҚ- да өрістер деген не? Ж: МҚ – да кестедегі тік бағандар өрістер деп аталады. 5. МҚ- да жазулар дегеніміз не? Ж: МҚ – да кестедегі жолдарды жазулар деп атайды. 6. МҚ-ын құрудың қандай және неше қадамы бар? Ж: а. Кестенің құрылымын құру б. Кестені ақпаратпен толтыру 7. МҚ-ын құрудың әдістері қандай? Ж: а. Бос МҚ – ын құру б. Шебер көмегімен МҚ –ын құру Өткен сабақта өтілген зерттеу тапсырмасын қарастыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Оқулық |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
(Ө, Қ) Бірнеше пәндік облыстардан дайындалған тақырыптар тізімін ұсыныңыз, оқушылар солардың арасынан таңдап, сол негізде МҚБЖ-де мәліметтер қорын құрады. Оқушылар жұмыстарын тек компьютерде ғана емес, басқа да жинақтауыштарда сақтауын қадағалаңыз. Бұл келесі сабақтарда жұмысты жеңілдетеді, яғни МҚ кестесін қайта құрмау үшін керек.
Ұсынылатын тақырыптар: ● Қалалық телефон анықтамасы; ● Кітапхана; ● Дүкен; ● Қойма; ● Емхана; ● Қонақүй. Оқушылардың кестелерді өрістер мен жазбаларға сай дұрыс толтыруын қадағалаңыз. Алғашқы кілттің жазбалары қайталанбайтынына көз жеткізіңіз. |
(Д) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, оны бағалауын қадағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз













