Өтілетін күні: 28.11.2023 ж
Шебер сынып: «Электроника әлемі»
Даму дағдылары: Коммуникативтік дағдыларды дамыту. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту. Физикалық қасиеттерді дамыту.
Мақсаты: теледидар,телефон, компьютердің ақпараттық құралдар түріне жататындығы туралы түсініктерін кеңейту. Электрониканың біз үшін маңыздылығын айту. Қауіпсіздік ережесімен таныстырып, пайдасы туралы білімдерін нығайту.
Көрнекіліктері: Интерактивті тақта, ойыншық электронды техникалық бұйымдар, үлестірмелі материалдар, түтікше, ойыншық ноутбук, фри, қолшатыр, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Ойын технологиялары, көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, дамытушы ойындар, қимылды ойындар, кино әдісі, жұмыртқа аршу әдісі, сиқырлы түтікше, қолшатыр ойыны.
|
Ұ.І.Ә. |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы күш Ұйымдастырушы Ізденуші Рефлексивті түзету |
Шаттық шеңбері: Алақанды ашайық, Күннің көзін жасайық. Таза ауаға қол сермеп, Жүрек жылуын жасайық. Мейірімділік шоғын біз, Қонақтарға шашайық. Сәлеметсіздер ме! Балалар жарайсыңдар, орнымызға жәймен жайғасайық. Бүгін біз электроникалық тұрмыстық заттармен толығымен танысамыз. Оларға не жататын және олар адамдарға қандай пайдасы бар екені туралы бүгін толығымен танысамыз. Балалар ғимараттар, балабақшада, үйде шам өшіп қалса, кімнің көмегі керек болады. Олай болса бізге қонақ келе жатыр. Ғажайып сәт. Маман кіреді. (Электрик қолында өзімен бірге кино пленкасы бар) Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Кәне ашып көрейікші. Сіздің пленкаңыздың нелер бар екен? Ооо балалар электроникалық заттардың суреті бар екен. Ендеше мынау бізде тоңазтқыш. Бұл тоңазтқышты біз азық-түліктерімізді сақтау үшін пайдаланамыз. Кәне бұл тоңазтқыштың ішінде не бар екен. Жұмыртқа бар екен. Ол жай жұмыртқа емес, қәне қазір барлығына жұмыртқаларды таратып беремін. Осы жұмыртқаны ашып көрейікші. «Жұмыртқа аршу» ойыны Шарты: жұмыртқаны аршып, ішінен шыққан суреттерді атап, ол қандай әріптен басталады және неше буын бар екенін айтып береміз. Ноутбук шығады келесі кино пленкасынан. Алдымызда ноутбук тұр. «Қай ертегі» ойыны Шарты: қай ертегі және сол ертегінің желісін айтып беру. Келесі әр қарай пленкамызды айналдырып көрейікші. Ненің суреті шықты? Қысқа толқын пештің көмегімен біз тамақтарымызды жылыту үшін, тамақ пісіру үшін керек. Бұның тапсырмасын көрейік. Біз фри жегенді жақсы көреміз ия, олай болса, осы фрилер жай күнделікті жеп жүрген фрилеріміз сияқты емес екен. Осы фрилерді санап, сол сан туралы санамақ айтамыз. «Фри» ойыны Шарты: әр балаға қорапшаға әртүрлі фрилер салынғандарды тарапты, оларды санату. Теледидар – бұл құрылғыдан біз түрлі киноларды, жаңалықтарды, мультфильмдерді тамашалаймыз. Ендеше осы телеидардың ар жағынан бізге жаттығу көрсетеді соны барлығымыз қайталаймыз. Сергіту сәті: «Күн суытты далада» әуенмен бірге қимылдар жасаймыз. Шаңсорғыш – бұның көмегі адамдарға көп. Қоқыстарды тазалайды. «Сиқырлы түтікше» ойыны Шарты: балалар үстел үстінде шашылып жатқан суреттердің ішінен электроникалық заттардың суреттерін жылдамдықпен, түтікшенің көмегімен жинау. |
Өлең шұмақтарын айтып қонақтармен сәлемдеседі.
Мен сендерге шамның қалай пайда болатыны жайлы видео дайындап келдім. Бұл мен бұрын киномеханик болып жасағанмын, қазір электрикпін. Бұрынғы кезде теледидарды көру үшін осындай заттарды пайдаланған. Дубль №1 ашады.
Балалар қуанып, жұмыртқаларын арши бастайды. Алма, шар, радио, лақ, алмұрт, ай, асық... т.б түрлі суреттерді айтып, олардың қандай әріп басталғанын айтады және буынға бөледі. Дубль №2 Балалар қуанып ашады, ішінен түрлі ертегі кейіпкерлерінің суреттері шықты. Дубль №3
Қызыға санайды. Дубль №4 Балалар сендер тапсырмалар орындап шаршаған боларсыңдар, менімен бірге сергіту жасап көрейікші. Дубль №5 Қызыға ойнайды. |
|
Қолшатыр арқылы қорытындылау. Электрик қолшатырды әуенмен айналып жүреді. Тоқтаған кезде қай балаға қандай сурет түсті сол туралы қауіпсіздік шараларын айтып береді. |
Балалар қызыға ойнады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: тұрмыстық техниканы дұрыс пайдалануды, үлкендердің көмегінсіз электр тоғына қоспауды.
Түсінеді: тұрмысына қолданылатын заттарды қалай пайдалану керектігін, олардың атқаратын қызметін.
Қолданады: ақпаратты электронды техникалар.газет-журналдар,теле хабарлар арқылы алуға және таратуға болатындығын,қарапайым ақпарат көздерін қолдану дағдыларын қолданады, өмір қауіпсіздік ережелерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электроника әлемі
Электроника әлемі
Өтілетін күні: 28.11.2023 ж
Шебер сынып: «Электроника әлемі»
Даму дағдылары: Коммуникативтік дағдыларды дамыту. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту. Физикалық қасиеттерді дамыту.
Мақсаты: теледидар,телефон, компьютердің ақпараттық құралдар түріне жататындығы туралы түсініктерін кеңейту. Электрониканың біз үшін маңыздылығын айту. Қауіпсіздік ережесімен таныстырып, пайдасы туралы білімдерін нығайту.
Көрнекіліктері: Интерактивті тақта, ойыншық электронды техникалық бұйымдар, үлестірмелі материалдар, түтікше, ойыншық ноутбук, фри, қолшатыр, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Ойын технологиялары, көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, дамытушы ойындар, қимылды ойындар, кино әдісі, жұмыртқа аршу әдісі, сиқырлы түтікше, қолшатыр ойыны.
|
Ұ.І.Ә. |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы күш Ұйымдастырушы Ізденуші Рефлексивті түзету |
Шаттық шеңбері: Алақанды ашайық, Күннің көзін жасайық. Таза ауаға қол сермеп, Жүрек жылуын жасайық. Мейірімділік шоғын біз, Қонақтарға шашайық. Сәлеметсіздер ме! Балалар жарайсыңдар, орнымызға жәймен жайғасайық. Бүгін біз электроникалық тұрмыстық заттармен толығымен танысамыз. Оларға не жататын және олар адамдарға қандай пайдасы бар екені туралы бүгін толығымен танысамыз. Балалар ғимараттар, балабақшада, үйде шам өшіп қалса, кімнің көмегі керек болады. Олай болса бізге қонақ келе жатыр. Ғажайып сәт. Маман кіреді. (Электрик қолында өзімен бірге кино пленкасы бар) Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Кәне ашып көрейікші. Сіздің пленкаңыздың нелер бар екен? Ооо балалар электроникалық заттардың суреті бар екен. Ендеше мынау бізде тоңазтқыш. Бұл тоңазтқышты біз азық-түліктерімізді сақтау үшін пайдаланамыз. Кәне бұл тоңазтқыштың ішінде не бар екен. Жұмыртқа бар екен. Ол жай жұмыртқа емес, қәне қазір барлығына жұмыртқаларды таратып беремін. Осы жұмыртқаны ашып көрейікші. «Жұмыртқа аршу» ойыны Шарты: жұмыртқаны аршып, ішінен шыққан суреттерді атап, ол қандай әріптен басталады және неше буын бар екенін айтып береміз. Ноутбук шығады келесі кино пленкасынан. Алдымызда ноутбук тұр. «Қай ертегі» ойыны Шарты: қай ертегі және сол ертегінің желісін айтып беру. Келесі әр қарай пленкамызды айналдырып көрейікші. Ненің суреті шықты? Қысқа толқын пештің көмегімен біз тамақтарымызды жылыту үшін, тамақ пісіру үшін керек. Бұның тапсырмасын көрейік. Біз фри жегенді жақсы көреміз ия, олай болса, осы фрилер жай күнделікті жеп жүрген фрилеріміз сияқты емес екен. Осы фрилерді санап, сол сан туралы санамақ айтамыз. «Фри» ойыны Шарты: әр балаға қорапшаға әртүрлі фрилер салынғандарды тарапты, оларды санату. Теледидар – бұл құрылғыдан біз түрлі киноларды, жаңалықтарды, мультфильмдерді тамашалаймыз. Ендеше осы телеидардың ар жағынан бізге жаттығу көрсетеді соны барлығымыз қайталаймыз. Сергіту сәті: «Күн суытты далада» әуенмен бірге қимылдар жасаймыз. Шаңсорғыш – бұның көмегі адамдарға көп. Қоқыстарды тазалайды. «Сиқырлы түтікше» ойыны Шарты: балалар үстел үстінде шашылып жатқан суреттердің ішінен электроникалық заттардың суреттерін жылдамдықпен, түтікшенің көмегімен жинау. |
Өлең шұмақтарын айтып қонақтармен сәлемдеседі.
Мен сендерге шамның қалай пайда болатыны жайлы видео дайындап келдім. Бұл мен бұрын киномеханик болып жасағанмын, қазір электрикпін. Бұрынғы кезде теледидарды көру үшін осындай заттарды пайдаланған. Дубль №1 ашады.
Балалар қуанып, жұмыртқаларын арши бастайды. Алма, шар, радио, лақ, алмұрт, ай, асық... т.б түрлі суреттерді айтып, олардың қандай әріп басталғанын айтады және буынға бөледі. Дубль №2 Балалар қуанып ашады, ішінен түрлі ертегі кейіпкерлерінің суреттері шықты. Дубль №3
Қызыға санайды. Дубль №4 Балалар сендер тапсырмалар орындап шаршаған боларсыңдар, менімен бірге сергіту жасап көрейікші. Дубль №5 Қызыға ойнайды. |
|
Қолшатыр арқылы қорытындылау. Электрик қолшатырды әуенмен айналып жүреді. Тоқтаған кезде қай балаға қандай сурет түсті сол туралы қауіпсіздік шараларын айтып береді. |
Балалар қызыға ойнады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: тұрмыстық техниканы дұрыс пайдалануды, үлкендердің көмегінсіз электр тоғына қоспауды.
Түсінеді: тұрмысына қолданылатын заттарды қалай пайдалану керектігін, олардың атқаратын қызметін.
Қолданады: ақпаратты электронды техникалар.газет-журналдар,теле хабарлар арқылы алуға және таратуға болатындығын,қарапайым ақпарат көздерін қолдану дағдыларын қолданады, өмір қауіпсіздік ережелерін.
шағым қалдыра аласыз













