Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.
|
Бөлім: |
8.3 А Тұрақты электр тогы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нургалиева Б.С. |
|||||
|
Күні: |
18.02.2025ж. |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.2.17 – қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және алдын алу амалдарын түсіндіру; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
-Оқушыларды қыздыру шамдары, балқымалы сақтандырғыш құрылысымен таныстыру. -Жұмыс істеу принципі және қыздырғыш элемент, қысқа тұйықталу туралы түсінік беру. -Алған білімдерін тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана білуге үйрету. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру
Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топтастыру:Флипити бағдарламасы бойынша. Үй тапсырмасын тексеру: https:learningapps бағдарламасы бойынша сұрақтар қою |
топтасады Өткен сабақты қайталау сұрақтары арқылы естеріне түсіреді |
. Мадақтау сөздері арқылы қалыптастырушы бағалау Дескриптор ; сұрақтарға жауап береді;әр сұрақ 1 балл |
Flippity.net: 8- сынып оқушылары физика https://learningapps.org/display?v=puyyy96qk25 |
||
|
Жаңа білім 6 минут Топтық жұмыс 10 мин |
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу таныстыру.Оқу мақсатына негіздеп сабақ мақсатын жорамалдау. 1) Видео көру арқылы түсінік қалыптастыру Топтық жұмыс:Тапсырманы оқу ,постерде қорғау |
жаңа сабақ мақсатымен танысады,жорамалдайды
1-топ: Қыздырғыш құралдар 2-топ: Қыздыру шамы 3-топ: Қысқа тұйықталу.Балқымалы сақтандырғыштар. |
Дескриптор: Электрқыздырғыш құралдарының жұмыс істеу принципін біледі -Электрқыздырғыш құралдарының түрлерімен таныса отырып, тұрмыста қолданылу аясын біледі-3 балл -Қыздыру шамдарының түрлерін ажыратады -Қыздыру шамдарының құрылысымен таныстырады 3- балл -Қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін айта алады -Қысқа тұйықталудың алдын алу амалдарын біледі- Балқымалы сақтандырғыштың қызметін және қолданылу аясы туралы түсінеді Жалпы балл-3 |
https://youtu.be/EjHWRYQH2vE?si=bpfcivLyMuFJn-c2 маркер, постер қағазы |
||
|
Бекіту 10 минут |
Практикалық жұмыс :PHET лабораториясында жұмыс жасау, жұптық тапсырма |
Жұптасып сұрақтарға жауап береді, 1-тәжірибе : Өт кізгіш сымдар,кілт,батарея жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп:Схемалық сызбасы, жалғану түрі 2-тәжірибе: Өткізгіш сымдар,кілт,батарея, шам жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп:Схемалық сызбасы,жалғану түрі. 3-тәжірибе: Өткізгіш сымдар,кілт,батарея, резисторлар 3 дана, амперметр жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп: Схемалық сызбасы, жалғану түрі. |
Дескриптор: -Құбылыстың атауы атайды 1балл -Схемалық сызбасын салады 1- балл -жалғану түрін атайды 1- балл |
Лабораторія електрики. Змінний струм - віртуальна лабораторія |
||
|
Сергіту сәті Қортынды
4 мин |
Кім жылдам? Сұрақ жауап :Электр қыздырғыш құралдарына жататын құралдар -Электр қыздырғыш құралдар қалай жұмыс жасайды? -Қыздырғыш шамы неше бөліктен тұрады,атап бер? -Қысқа тұйықталу қай кезде байқалады? -Балқымалы сақтандырғыштың кемшілігі неде? -Электр автоматтарының артықшылығы неде? |
Суреттегі құралдар атын жылдам айтып шығады Оқушалыр өз ойларын айтады. Электрқыздырғыш құралдарды күнделікті өмірде пайдаланып жүргенін, олардың түрлерін айтады. |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 балл
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл |
Слайд |
||
|
Кері байланыс Сабақтың соңы 5 минут |
Бағалау Үй тапсырмасы:29- тақырыпты оқу, «Қыздыру шамын ойлап тапқан ғалым» баяндама |
Оқушылар сабақ соңында бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып, пікірін бөліседі |
|
Стикер, слайд |
||
Оқушы тізімі
Абдибай Азамат
Амангелді Мирас
Ахан Аружан
Байбақытұлы Райымбек
Ербол Бағдар
Ертай Айсана
Зейніш Нұрсұлтан
Иманкулова Жайна
Қайсен Темірлан
Құсайын Ақерке
Сайболат Ғариполла
Сейітжапар Жанар
Турдалиев Абубакир
Үркімбай Бақдәулет
Федораева Ирина
ҚМЖ (Қысқа мерзімді жоспар) – Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар
Мақсаты: Оқушыларға электрқыздырғыш құралдардың жұмыс істеу принциптерін, қыздыру шамдарын, қысқа тұйықталу мен балқымалы сақтандырғыштардың қызметін түсіндіру.
Тақырып: Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар электрқыздырғыш құралдардың түрлері мен жұмыс принципін түсінеді.
-
Қысқа тұйықталудың себептері мен оны болдырмау әдістері туралы біледі.
-
Балқымалы сақтандырғыштардың электр жүйесіндегі рөлін біледі.
1. Сабақтың жоспары:
|
Уақыты |
Сабақтың мазмұны |
Оқыту әдістері |
Бағалау әдісі |
Құрал-жабдықтар |
|
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындық, мақсат пен міндеттерді түсіндіру |
Сұрақ-жауап, түсіндіру |
Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейі |
Интерактивті тақта, кеспе қағаздар |
|
10 мин |
Электрқыздырғыш құралдар мен қыздыру шамдарының принципі |
Топтық жұмыс, сөзжұмбақ |
Топтың белсенділігі, сұрақтарға жауап беру |
Презентация, видео, кітаптар |
|
15 мин |
Қысқа тұйықталу мен оның салдары: Тұйықталу түрлері, сақтандыру әдістері |
Ойын әдісі, сұрақ-жауап |
Мәтіндер арқылы түсіну, практикалық сұрақтар |
Қосымша материалдар, схемалар |
|
15 мин |
Балқымалы сақтандырғыштар және олардың қызметі: Әр түрлі сақтандырғыштар түрлері мен олардың қолданылуы |
Топтық талқылау, презентация |
Топтық бағалау, рефлексия |
Балқымалы сақтандырғыштар үлгілері, құрал-жабдықтар |
|
10 мин |
Қорытынды: Сабақты қорыту, сұрақ-жауап |
Жеке сұрақтар, талқылау |
Оқушылардың түсінгенін бағалау |
Тақта, сұрақтар карталары |
2. Тапсырмалары:
-
Электрқыздырғыш құралдар туралы сұрақтар:
-
Электрқыздырғыш құралдардың негізгі түрлерін атаңыз.
-
Қыздыру шамдары қалай жұмыс істейді?
-
Қысқа тұйықталудың себептері қандай?
-
Балқымалы сақтандырғыштардың қызметін түсіндіріңіз.
-
-
Қысқа тұйықталуды болдырмау әдістері:
-
Қысқа тұйықталу кезінде не істеу керек?
-
Қысқа тұйықталуды болдырмау үшін қандай сақтандырғыштар қолданылады?
-
-
Балқымалы сақтандырғыштарды таныстыру:
-
Балқымалы сақтандырғыштардың түрлері мен олардың артықшылықтары туралы қысқаша сипаттама жасаңыз.
-
Олардың электр қондырғыларындағы рөлі қандай?
-
3. Бағалау әдісі:
-
Ауызша бағалау: Оқушылардың сұрақтарға жауап беру қабілеттері мен белсенділіктері бағаланады.
-
Топтық бағалау: Топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды, пікірлерін білдіреді.
-
Қорытынды бағалау: Сабақ соңында оқушылардың өздері берген жауаптар мен тапсырмалардың нәтижелері негізінде қорытынды бағалау жасалады.
4. Әдіс-тәсілдер:
-
Топтық жұмыс: Оқушылар өз бетінше немесе топ болып жұмыс істейді. Әр топқа тақырып беріледі, олар сол тақырыпты зерттеп, басқа топтарға презентация жасайды.
-
Сұрақ-жауап: Сабақ барысында оқушыларға сұрақтар қойылып, олар белсенді түрде жауап береді.
-
Презентация: Мұғалім және оқушылар тақырыпты көрнекі түрде түсіндіреді, материалдарды визуалды түрде ұсынады.
-
Практикалық жұмыс: Қысқа тұйықталу мен сақтандырғыштарды тәжірибе жүзінде көрсету, талқылау.
5. Қорытынды:
Осы ҚМЖ оқушыларға электрқыздырғыш құралдардың жұмыс принциптерін, қысқа тұйықталу және балқымалы сақтандырғыштардың қызметін түсіндіруге бағытталған. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың теориялық білімдері мен практикалық дағдылары дамиды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.8- сынып физика
Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.8- сынып физика
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.
|
Бөлім: |
8.3 А Тұрақты электр тогы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нургалиева Б.С. |
|||||
|
Күні: |
18.02.2025ж. |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.2.17 – қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және алдын алу амалдарын түсіндіру; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
-Оқушыларды қыздыру шамдары, балқымалы сақтандырғыш құрылысымен таныстыру. -Жұмыс істеу принципі және қыздырғыш элемент, қысқа тұйықталу туралы түсінік беру. -Алған білімдерін тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана білуге үйрету. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру
Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топтастыру:Флипити бағдарламасы бойынша. Үй тапсырмасын тексеру: https:learningapps бағдарламасы бойынша сұрақтар қою |
топтасады Өткен сабақты қайталау сұрақтары арқылы естеріне түсіреді |
. Мадақтау сөздері арқылы қалыптастырушы бағалау Дескриптор ; сұрақтарға жауап береді;әр сұрақ 1 балл |
Flippity.net: 8- сынып оқушылары физика https://learningapps.org/display?v=puyyy96qk25 |
||
|
Жаңа білім 6 минут Топтық жұмыс 10 мин |
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу таныстыру.Оқу мақсатына негіздеп сабақ мақсатын жорамалдау. 1) Видео көру арқылы түсінік қалыптастыру Топтық жұмыс:Тапсырманы оқу ,постерде қорғау |
жаңа сабақ мақсатымен танысады,жорамалдайды
1-топ: Қыздырғыш құралдар 2-топ: Қыздыру шамы 3-топ: Қысқа тұйықталу.Балқымалы сақтандырғыштар. |
Дескриптор: Электрқыздырғыш құралдарының жұмыс істеу принципін біледі -Электрқыздырғыш құралдарының түрлерімен таныса отырып, тұрмыста қолданылу аясын біледі-3 балл -Қыздыру шамдарының түрлерін ажыратады -Қыздыру шамдарының құрылысымен таныстырады 3- балл -Қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін айта алады -Қысқа тұйықталудың алдын алу амалдарын біледі- Балқымалы сақтандырғыштың қызметін және қолданылу аясы туралы түсінеді Жалпы балл-3 |
https://youtu.be/EjHWRYQH2vE?si=bpfcivLyMuFJn-c2 маркер, постер қағазы |
||
|
Бекіту 10 минут |
Практикалық жұмыс :PHET лабораториясында жұмыс жасау, жұптық тапсырма |
Жұптасып сұрақтарға жауап береді, 1-тәжірибе : Өт кізгіш сымдар,кілт,батарея жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп:Схемалық сызбасы, жалғану түрі 2-тәжірибе: Өткізгіш сымдар,кілт,батарея, шам жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп:Схемалық сызбасы,жалғану түрі. 3-тәжірибе: Өткізгіш сымдар,кілт,батарея, резисторлар 3 дана, амперметр жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп: Схемалық сызбасы, жалғану түрі. |
Дескриптор: -Құбылыстың атауы атайды 1балл -Схемалық сызбасын салады 1- балл -жалғану түрін атайды 1- балл |
Лабораторія електрики. Змінний струм - віртуальна лабораторія |
||
|
Сергіту сәті Қортынды
4 мин |
Кім жылдам? Сұрақ жауап :Электр қыздырғыш құралдарына жататын құралдар -Электр қыздырғыш құралдар қалай жұмыс жасайды? -Қыздырғыш шамы неше бөліктен тұрады,атап бер? -Қысқа тұйықталу қай кезде байқалады? -Балқымалы сақтандырғыштың кемшілігі неде? -Электр автоматтарының артықшылығы неде? |
Суреттегі құралдар атын жылдам айтып шығады Оқушалыр өз ойларын айтады. Электрқыздырғыш құралдарды күнделікті өмірде пайдаланып жүргенін, олардың түрлерін айтады. |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 балл
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл |
Слайд |
||
|
Кері байланыс Сабақтың соңы 5 минут |
Бағалау Үй тапсырмасы:29- тақырыпты оқу, «Қыздыру шамын ойлап тапқан ғалым» баяндама |
Оқушылар сабақ соңында бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып, пікірін бөліседі |
|
Стикер, слайд |
||
Оқушы тізімі
Абдибай Азамат
Амангелді Мирас
Ахан Аружан
Байбақытұлы Райымбек
Ербол Бағдар
Ертай Айсана
Зейніш Нұрсұлтан
Иманкулова Жайна
Қайсен Темірлан
Құсайын Ақерке
Сайболат Ғариполла
Сейітжапар Жанар
Турдалиев Абубакир
Үркімбай Бақдәулет
Федораева Ирина
ҚМЖ (Қысқа мерзімді жоспар) – Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар
Мақсаты: Оқушыларға электрқыздырғыш құралдардың жұмыс істеу принциптерін, қыздыру шамдарын, қысқа тұйықталу мен балқымалы сақтандырғыштардың қызметін түсіндіру.
Тақырып: Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар электрқыздырғыш құралдардың түрлері мен жұмыс принципін түсінеді.
-
Қысқа тұйықталудың себептері мен оны болдырмау әдістері туралы біледі.
-
Балқымалы сақтандырғыштардың электр жүйесіндегі рөлін біледі.
1. Сабақтың жоспары:
|
Уақыты |
Сабақтың мазмұны |
Оқыту әдістері |
Бағалау әдісі |
Құрал-жабдықтар |
|
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындық, мақсат пен міндеттерді түсіндіру |
Сұрақ-жауап, түсіндіру |
Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейі |
Интерактивті тақта, кеспе қағаздар |
|
10 мин |
Электрқыздырғыш құралдар мен қыздыру шамдарының принципі |
Топтық жұмыс, сөзжұмбақ |
Топтың белсенділігі, сұрақтарға жауап беру |
Презентация, видео, кітаптар |
|
15 мин |
Қысқа тұйықталу мен оның салдары: Тұйықталу түрлері, сақтандыру әдістері |
Ойын әдісі, сұрақ-жауап |
Мәтіндер арқылы түсіну, практикалық сұрақтар |
Қосымша материалдар, схемалар |
|
15 мин |
Балқымалы сақтандырғыштар және олардың қызметі: Әр түрлі сақтандырғыштар түрлері мен олардың қолданылуы |
Топтық талқылау, презентация |
Топтық бағалау, рефлексия |
Балқымалы сақтандырғыштар үлгілері, құрал-жабдықтар |
|
10 мин |
Қорытынды: Сабақты қорыту, сұрақ-жауап |
Жеке сұрақтар, талқылау |
Оқушылардың түсінгенін бағалау |
Тақта, сұрақтар карталары |
2. Тапсырмалары:
-
Электрқыздырғыш құралдар туралы сұрақтар:
-
Электрқыздырғыш құралдардың негізгі түрлерін атаңыз.
-
Қыздыру шамдары қалай жұмыс істейді?
-
Қысқа тұйықталудың себептері қандай?
-
Балқымалы сақтандырғыштардың қызметін түсіндіріңіз.
-
-
Қысқа тұйықталуды болдырмау әдістері:
-
Қысқа тұйықталу кезінде не істеу керек?
-
Қысқа тұйықталуды болдырмау үшін қандай сақтандырғыштар қолданылады?
-
-
Балқымалы сақтандырғыштарды таныстыру:
-
Балқымалы сақтандырғыштардың түрлері мен олардың артықшылықтары туралы қысқаша сипаттама жасаңыз.
-
Олардың электр қондырғыларындағы рөлі қандай?
-
3. Бағалау әдісі:
-
Ауызша бағалау: Оқушылардың сұрақтарға жауап беру қабілеттері мен белсенділіктері бағаланады.
-
Топтық бағалау: Топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды, пікірлерін білдіреді.
-
Қорытынды бағалау: Сабақ соңында оқушылардың өздері берген жауаптар мен тапсырмалардың нәтижелері негізінде қорытынды бағалау жасалады.
4. Әдіс-тәсілдер:
-
Топтық жұмыс: Оқушылар өз бетінше немесе топ болып жұмыс істейді. Әр топқа тақырып беріледі, олар сол тақырыпты зерттеп, басқа топтарға презентация жасайды.
-
Сұрақ-жауап: Сабақ барысында оқушыларға сұрақтар қойылып, олар белсенді түрде жауап береді.
-
Презентация: Мұғалім және оқушылар тақырыпты көрнекі түрде түсіндіреді, материалдарды визуалды түрде ұсынады.
-
Практикалық жұмыс: Қысқа тұйықталу мен сақтандырғыштарды тәжірибе жүзінде көрсету, талқылау.
5. Қорытынды:
Осы ҚМЖ оқушыларға электрқыздырғыш құралдардың жұмыс принциптерін, қысқа тұйықталу және балқымалы сақтандырғыштардың қызметін түсіндіруге бағытталған. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың теориялық білімдері мен практикалық дағдылары дамиды.
шағым қалдыра аласыз













