Бөлім:
|
8.3 А Тұрақты
электр тогы
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Нургалиева
Б.С.
|
Күні:
|
18.02.2025ж.
|
Сынып:
8
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Электрқыздырғыш
құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы
сақтандырғыштар.
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
8.4.2.17 – қысқа
тұйықталудың пайда болу себептерін және алдын алу амалдарын
түсіндіру;
|
Сабақтың
мақсаты
|
-Оқушыларды қыздыру шамдары,
балқымалы сақтандырғыш құрылысымен
таныстыру.
-Жұмыс істеу принципі және
қыздырғыш элемент, қысқа тұйықталу туралы түсінік
беру.
-Алған білімдерін
тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана білуге
үйрету.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі//уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
Сабақтың
басы
10
минут
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Топтастыру:Флипити
бағдарламасы бойынша.
Үй тапсырмасын тексеру:
https:learningapps бағдарламасы бойынша сұрақтар
қою
|
топтасады
Өткен сабақты
қайталау сұрақтары арқылы естеріне
түсіреді
|
.
Мадақтау сөздері арқылы
қалыптастырушы
бағалау
Дескриптор ; сұрақтарға жауап
береді;әр сұрақ 1
балл
|
Flippity.net: 8- сынып
оқушылары
физика
https://learningapps.org/display?v=puyyy96qk25
|
Жаңа
білім
6
минут
Топтық
жұмыс
10
мин
|
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын ашу таныстыру.Оқу мақсатына негіздеп сабақ мақсатын
жорамалдау.
1) Видео көру арқылы түсінік
қалыптастыру
Топтық жұмыс:Тапсырманы оқу
,постерде қорғау
|
жаңа сабақ мақсатымен
танысады,жорамалдайды
1-топ: Қыздырғыш
құралдар
2-топ: Қыздыру
шамы
3-топ: Қысқа тұйықталу.Балқымалы
сақтандырғыштар.
|
Дескриптор:
Электрқыздырғыш құралдарының
жұмыс істеу принципін
біледі
-Электрқыздырғыш құралдарының
түрлерімен таныса отырып, тұрмыста қолданылу аясын біледі-3
балл
-Қыздыру шамдарының түрлерін
ажыратады
-Қыздыру шамдарының
құрылысымен таныстырады 3-
балл
-Қысқа тұйықталудың пайда болу
себептерін айта алады
-Қысқа тұйықталудың алдын алу
амалдарын біледі- Балқымалы сақтандырғыштың қызметін және қолданылу
аясы туралы түсінеді
Жалпы
балл-3
|
https://youtu.be/EjHWRYQH2vE?si=bpfcivLyMuFJn-c2
маркер, постер
қағазы
|
Бекіту
10
минут
|
Практикалық жұмыс :PHET
лабораториясында жұмыс жасау, жұптық
тапсырма
|
Жұптасып сұрақтарға
жауап береді, 1-тәжірибе
: Өт
кізгіш
сымдар,кілт,батарея жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2
–жұп:Схемалық сызбасы, жалғану
түрі
2-тәжірибе: Өткізгіш сымдар,кілт,батарея,
шам жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың атауы.2 –жұп:Схемалық
сызбасы,жалғану түрі.
3-тәжірибе: Өткізгіш сымдар,кілт,батарея,
резисторлар 3 дана, амперметр жалғануы бойынша:1-жұп: Құбылыстың
атауы.2 –жұп: Схемалық сызбасы, жалғану
түрі.
|
Дескриптор:
-Құбылыстың атауы атайды
1балл
-Схемалық сызбасын салады 1-
балл
-жалғану түрін
атайды 1- балл
|
Лабораторія електрики. Змінний
струм - віртуальна
лабораторія
|
Сергіту
сәті
Қортынды
4
мин
|
Кім
жылдам?
Сұрақ жауап
:Электр қыздырғыш
құралдарына жататын
құралдар
-Электр қыздырғыш құралдар
қалай жұмыс
жасайды?
-Қыздырғыш шамы неше
бөліктен тұрады,атап
бер?
-Қысқа тұйықталу қай кезде
байқалады?
-Балқымалы сақтандырғыштың
кемшілігі неде?
-Электр автоматтарының
артықшылығы неде?
|
Суреттегі құралдар атын жылдам
айтып шығады
Оқушалыр өз ойларын айтады.
Электрқыздырғыш құралдарды күнделікті өмірде пайдаланып жүргенін,
олардың түрлерін айтады.
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді 1
балл
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10
балл
|
Слайд
|
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы
5
минут
|
-
Сабақта не көбірек
ұнады?
-
Қандай мағлұматтар
болды?
-
Бүгінгі сабақта қандай
сұрақтар
туындады?
Бағалау
Үй
тапсырмасы:29- тақырыпты
оқу,
«Қыздыру шамын ойлап тапқан
ғалым» баяндама
|
Оқушылар сабақ
соңында бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып, пікірін
бөліседі
|
|
Стикер,
слайд
|