Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
6.02.2025 ж |
|
|
Сынып:9ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементтердің орнын ауыстыру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде бір өлшемді массивтермен жұмыс істеуді үйрету. Элементтердің орнын ауыстыру операцияларын орындау үшін қажетті алгоритмдерді түсіндіру. Массивтерді қолдана отырып, программалау дағдыларын дамыту, код жазу барысында логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Гүл" тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: - Массивтің кез-келген екі элементін қалай ауыстыруға болады? - Қалай ойлайсыз, массивті пернетақтаны пайдаланбай 1-ден 20-ға дейінгі сандық элементтермен автоматты түрде жүктеуге бола ма? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады
Сұрақтарға жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған тапсырма: 9-сыныптағы ұл балалардың бойының ұзындығы Х [12] массив түрінде берілген. Оқушылар арасынан ең болмағанда бойы 170 см-ге тең бір оқушы табыла ма? Егер ондай оқушы бар болса, онда сол оқушының тізімдегі орнын (индексін) тап. Егер ондай оқушылар бірнешеу болса, онда ең соңғы оқушының орнын экранға шығар. Білімді бекіту. 1-тапсырма. Үш айнымалының мәндерін орнымен ауыстыратын бағдарламаны және оның нәтижесін жаз.
2-тапсырма. Бағдарламадағы қатені түзет: бағдарлама массивтің екінші және бесінші элементтерін орнымен ауыстыруы керек
a=[1, 3, 5, 7, 9, 11] a[1], a[5]=a[5], a[2] print(a)
3-тапсырма. Массивте массив элементтерінің мәндері код арқылы ауыстырылады: а)Бағдарламаны орындау нәтижесін жаз. б a=[11, 2, 5, 0, -5, -9, 1] a[1], a[3] = a[3], a[1] print(a) )Жаңа массивтегі индексі 3-ке тең элементтің мәні қандай?Сергіту сәті.
4-тапсырма. Массивтің жұп және тақ элементтерін орнымен ауыстыру үшін бағдарлама кодын дұрыс ретке келтір:
5-тапсырма. a=[8, 3, 12, 5, 1, 7] массиві берілген. Массивтің бірінші және ең кіші элементтерін орнымен ауыстыратын бағдарлама жаз. Жауабы: _______________ _______________ _______________ Нәтижесі: ______________ |
Топтарға бөлінеді, тапсырманы орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: Дескриптор: - бағдарлама нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарламаның нәтижесін жазады Көз жаттығуларын орындау Дескриптор: - бағдарлама кодын дұрыс ретімен жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады |
«Мақтау» ФБ 2 балл 2 балл 3 балл 3 балл |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: Массив элементтерін оңға жылжыту бағдарламасын өзгерту арқылы массив элементтерін солға жылжыту бағдарламасын жазыңыз. Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Өзін өзі бағалау |
Білім класс |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Элементтердің орнын ауыстыру
Элементтердің орнын ауыстыру
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
6.02.2025 ж |
|
|
Сынып:9ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементтердің орнын ауыстыру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде бір өлшемді массивтермен жұмыс істеуді үйрету. Элементтердің орнын ауыстыру операцияларын орындау үшін қажетті алгоритмдерді түсіндіру. Массивтерді қолдана отырып, программалау дағдыларын дамыту, код жазу барысында логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Гүл" тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: - Массивтің кез-келген екі элементін қалай ауыстыруға болады? - Қалай ойлайсыз, массивті пернетақтаны пайдаланбай 1-ден 20-ға дейінгі сандық элементтермен автоматты түрде жүктеуге бола ма? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады
Сұрақтарға жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған тапсырма: 9-сыныптағы ұл балалардың бойының ұзындығы Х [12] массив түрінде берілген. Оқушылар арасынан ең болмағанда бойы 170 см-ге тең бір оқушы табыла ма? Егер ондай оқушы бар болса, онда сол оқушының тізімдегі орнын (индексін) тап. Егер ондай оқушылар бірнешеу болса, онда ең соңғы оқушының орнын экранға шығар. Білімді бекіту. 1-тапсырма. Үш айнымалының мәндерін орнымен ауыстыратын бағдарламаны және оның нәтижесін жаз.
2-тапсырма. Бағдарламадағы қатені түзет: бағдарлама массивтің екінші және бесінші элементтерін орнымен ауыстыруы керек
a=[1, 3, 5, 7, 9, 11] a[1], a[5]=a[5], a[2] print(a)
3-тапсырма. Массивте массив элементтерінің мәндері код арқылы ауыстырылады: а)Бағдарламаны орындау нәтижесін жаз. б a=[11, 2, 5, 0, -5, -9, 1] a[1], a[3] = a[3], a[1] print(a) )Жаңа массивтегі индексі 3-ке тең элементтің мәні қандай?Сергіту сәті.
4-тапсырма. Массивтің жұп және тақ элементтерін орнымен ауыстыру үшін бағдарлама кодын дұрыс ретке келтір:
5-тапсырма. a=[8, 3, 12, 5, 1, 7] массиві берілген. Массивтің бірінші және ең кіші элементтерін орнымен ауыстыратын бағдарлама жаз. Жауабы: _______________ _______________ _______________ Нәтижесі: ______________ |
Топтарға бөлінеді, тапсырманы орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: Дескриптор: - бағдарлама нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарламаның нәтижесін жазады Көз жаттығуларын орындау Дескриптор: - бағдарлама кодын дұрыс ретімен жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады |
«Мақтау» ФБ 2 балл 2 балл 3 балл 3 балл |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: Массив элементтерін оңға жылжыту бағдарламасын өзгерту арқылы массив элементтерін солға жылжыту бағдарламасын жазыңыз. Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Өзін өзі бағалау |
Білім класс |
шағым қалдыра аласыз

















