Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа
қатысуын түгендеу.
Сабаққа деген қызығушылықты
ояту: "Сыныптастырына тілек тіле"
ойыны. Әр оқушыға 10-15 секунд ішінде өзіне бір немесе бірнеше
тілек жасау тапсырмасы беріледі. Содан кейін қатысушылар жұптасып,
өзіне жазған тілегін бір-біріне айтады.
Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты
қайталау
"Миға шабуыл" әдісі бойынша
оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын
айтады.
Сұрақтар:
1) Көпіршікті сұрыптау
әдісі қалай
жұмыс істейді?
2) Көпіршікті сұрыптаудың
қандай кемшіліктері бар?
3) Кірістіру сұрыптау
қалай жұмыс
істейді?
4) Везикуламен салыстырғанда
кірістірулерді сұрыптаудың артықшылықтары
қандай?
5) Таңдау бойынша сұрыптау
қалай жұмыс
істейді?
|
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар
сабаққа дайындалады.
Оқушылар бір-бірімен жақсы
тілектер алмасады
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Бес
саусақ»
әдісі бойынша
бағалау
|
Презентация,
оқулық
жұмыс
дәптерлері
компьютер
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
"Джигсо"
Әдісі:
Әр топқа тапсырма беріледі:
шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және
қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған
сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды
немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін
топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп
қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз
сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды
қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды
түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро
тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет
талқылайды Білімді
бекіту.



|
Жаңа ақпаратпен танысады,
бейне сабақты қарайды
Мәтінмен жұмыс істегеннен
кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай
етіп бөлінеді, материалды талдайды
Жұмыс парағы бойынша
тапсырмалар орындайды:
- сәйкестікті
белгілейді
- бағдарлама нәтижесін
жазады
- бағдарлама нәтижесін
жазады
- пайда болған массивті
жазады
- команданы
жазады
- пайда болған массивті
жазады
- дұрыс жауапты
таңдайды
- бағдарлама нәтижесін
жазады
- интерактивті тапсырманы
орындайды
|
«Мақтау»
ФБ
|
Оқулық,
жұмыс парағы, жұмыс
дәптерлері, компьютер:
https://wordwall.net/play/53003/427/663
|