___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Элементті жою және кірістіру
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементті жою және кірістіру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; 9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есеп шығару кезінде сұрыптау алгоритмдерін қолдана алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сабаққа деген қызығушылықты ояту: "Сыныптастырына тілек тіле" ойыны. Әр оқушыға 10-15 секунд ішінде өзіне бір немесе бірнеше тілек жасау тапсырмасы беріледі. Содан кейін қатысушылар жұптасып, өзіне жазған тілегін бір-біріне айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1) Көпіршікті сұрыптау әдісі қалай жұмыс істейді? 2) Көпіршікті сұрыптаудың қандай кемшіліктері бар? 3) Кірістіру сұрыптау қалай жұмыс істейді? 4) Везикуламен салыстырғанда кірістірулерді сұрыптаудың артықшылықтары қандай? |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Джигсо" Әдісі: Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайды Білімді бекіту.
|
Жаңа ақпаратпен танысады, бейне сабақты қарайды Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп бөлінеді, материалды талдайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: - сәйкестікті белгілейді - бағдарлама нәтижесін жазады - бағдарлама нәтижесін жазады - пайда болған массивті жазады - команданы жазады - пайда болған массивті жазады - дұрыс жауапты таңдайды - бағдарлама нәтижесін жазады - интерактивті тапсырманы орындайды |
«Мақтау» ФБ |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Екі өлшемді массив элементтерін сұрыптау және жою бағдарламаларын талдау. Бағдарламаның әр жолы не істейтінін анықтау. Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Элементті жою және кірістіру ҚМЖ Информатика
Элементті жою және кірістіру ҚМЖ Информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Элементті жою және кірістіру
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементті жою және кірістіру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; 9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есеп шығару кезінде сұрыптау алгоритмдерін қолдана алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сабаққа деген қызығушылықты ояту: "Сыныптастырына тілек тіле" ойыны. Әр оқушыға 10-15 секунд ішінде өзіне бір немесе бірнеше тілек жасау тапсырмасы беріледі. Содан кейін қатысушылар жұптасып, өзіне жазған тілегін бір-біріне айтады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1) Көпіршікті сұрыптау әдісі қалай жұмыс істейді? 2) Көпіршікті сұрыптаудың қандай кемшіліктері бар? 3) Кірістіру сұрыптау қалай жұмыс істейді? 4) Везикуламен салыстырғанда кірістірулерді сұрыптаудың артықшылықтары қандай? |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Джигсо" Әдісі: Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайды Білімді бекіту.
|
Жаңа ақпаратпен танысады, бейне сабақты қарайды Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп бөлінеді, материалды талдайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: - сәйкестікті белгілейді - бағдарлама нәтижесін жазады - бағдарлама нәтижесін жазады - пайда болған массивті жазады - команданы жазады - пайда болған массивті жазады - дұрыс жауапты таңдайды - бағдарлама нәтижесін жазады - интерактивті тапсырманы орындайды |
«Мақтау» ФБ |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Екі өлшемді массив элементтерін сұрыптау және жою бағдарламаларын талдау. Бағдарламаның әр жолы не істейтінін анықтау. Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз
















