Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. 8-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. 8-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. 8-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Информатика. 3-ші тоқсан.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Else циклін басқару. Практикалық жұмыс.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else).

Сабақтың мақсаты:

Цикл басқару нұсқаулығын қолданады (continue, break, else).

Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы

Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау

Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану

Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет)


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал : Айна

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.

3. Топқа бөлу

Сыныпқа түрлі -түсті жалаушалар таратылып, жалаушлар түсі арқылы 3- топқа бөлеміз

 

«Домино» әдісі арқылы Уй тапсырмасын қайталайды. Әр топқа сұрақтар беіледі

Қағаз қиындылары домино пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы оң жақ бөлігіне сұрақ жазады, келесі оқушы келесі домино парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын жазып, оң жағына өз сұрағын береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба қалдырады. Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып, көршілес топқа домино қиындыларын құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам, әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске жетеді.


1.Мұғаліммен амандасады.

2. Жағымды ахуал орнайды







3. Жалауша түстері арқылы 3- топқа бөлінеді







Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді

Сұрақтар дайындайды.



















Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді

2 балл


Оқулық

«Арман ПВ»









Жалаушалар






Домино пішіндес қағаз қиындылары














Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырып

1-тапсырма. Топтық жұмыс.

«Ой толғаныс» әдісі бойынша топтар берілген тапсырманы орындап , ойларын қорытындылап, постер толтырады

2 –тапсырма. Жұптық жұмыс.

Бір минуттық әңгіме» тәсілі

Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді, дәптерге жазады

Жеке жұмыс

3- тапсырма.Компьютермен жұмыс

«Миға шабуыл» әдісі


EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Break операторы?

«Алма, шие, өрік, банан»

Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды


Сабақты қорытындылау:

«Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді



1.тапсырманы орындайды






2- тапсырманы орындайды








3- тапсырманы орындайды












Сұраққа жауап береді




Сергіту сәтін жасайды














4- тапсырманы орындайды





Дескриптор:

Else операторы не үшін қажет екенін айтады

2балл



Дескриптор:

- For/while құрылымдарында else операторы мен if шартты тексеру операторын пайдаланудың айырмашылығын айтады

2 балл


Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындайды

-2 балл



Дескриптор:

Сұраққа жауап береді














Дескриптор:

Онлайн платформа арқылы сұрақтарға жауап береді

2 балл


Оқулық ,

А-4 парақшасы, маркер, стикер




Жұмыс дәптер









Компьютер











Таратпа қағаз
















https://wordwall.net/resource/68255498





Сабақтың соңы

5 мин












Бағалау

Кері байланыс стикер беріп кері байланыс аламын.

Сары қоржын- Түсінбедім

Көк қоржын- Жартылай түсіндім

Қызыл қоржын- Түсіндім

10 балдық жүйемен бағаланады

Өзін-өзі бағалау.















Жалпы бол 10

Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

&23 оқу 142-145 беттер















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
229
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі