|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else). |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Цикл басқару нұсқаулығын қолданады (continue, break, else). |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал : Айна Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. 3. Топқа бөлу Сыныпқа түрлі -түсті жалаушалар таратылып, жалаушлар түсі арқылы 3- топқа бөлеміз
«Домино» әдісі арқылы Уй тапсырмасын қайталайды. Әр топқа сұрақтар беіледі Қағаз қиындылары домино пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы оң жақ бөлігіне сұрақ жазады, келесі оқушы келесі домино парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын жазып, оң жағына өз сұрағын береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба қалдырады. Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып, көршілес топқа домино қиындыларын құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам, әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске жетеді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Жағымды ахуал орнайды 3. Жалауша түстері арқылы 3- топқа бөлінеді Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді Сұрақтар дайындайды. |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Жалаушалар Домино пішіндес қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырып 1-тапсырма. Топтық жұмыс. «Ой толғаныс» әдісі бойынша топтар берілген тапсырманы орындап , ойларын қорытындылап, постер толтырады
2 –тапсырма. Жұптық жұмыс. Бір минуттық әңгіме» тәсілі Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді, дәптерге жазады
Жеке жұмыс 3- тапсырма.Компьютермен жұмыс «Миға шабуыл» әдісі
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Break операторы? «Алма, шие, өрік, банан» Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды Сабақты қорытындылау: «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді |
1.тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Else операторы не үшін қажет екенін айтады 2балл Дескриптор: - For/while құрылымдарында else операторы мен if шартты тексеру операторын пайдаланудың айырмашылығын айтады 2 балл Дескриптор: -Сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындайды -2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформа арқылы сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , А-4 парақшасы, маркер, стикер Жұмыс дәптер Компьютер Таратпа қағаз https://wordwall.net/resource/68255498 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс стикер беріп кері байланыс аламын.
Сары қоржын- Түсінбедім Көк қоржын- Жартылай түсіндім Қызыл қоржын- Түсіндім 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы бол 10 |
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
&23 оқу 142-145 беттер |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. 8-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. 8-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Else циклін басқару. Практикалық жұмыс. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else). |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Цикл басқару нұсқаулығын қолданады (continue, break, else). |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал : Айна Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. 3. Топқа бөлу Сыныпқа түрлі -түсті жалаушалар таратылып, жалаушлар түсі арқылы 3- топқа бөлеміз
«Домино» әдісі арқылы Уй тапсырмасын қайталайды. Әр топқа сұрақтар беіледі Қағаз қиындылары домино пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы оң жақ бөлігіне сұрақ жазады, келесі оқушы келесі домино парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын жазып, оң жағына өз сұрағын береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба қалдырады. Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып, көршілес топқа домино қиындыларын құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам, әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске жетеді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Жағымды ахуал орнайды 3. Жалауша түстері арқылы 3- топқа бөлінеді Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді Сұрақтар дайындайды. |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Жалаушалар Домино пішіндес қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырып 1-тапсырма. Топтық жұмыс. «Ой толғаныс» әдісі бойынша топтар берілген тапсырманы орындап , ойларын қорытындылап, постер толтырады
2 –тапсырма. Жұптық жұмыс. Бір минуттық әңгіме» тәсілі Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді, дәптерге жазады
Жеке жұмыс 3- тапсырма.Компьютермен жұмыс «Миға шабуыл» әдісі
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Break операторы? «Алма, шие, өрік, банан» Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды Сабақты қорытындылау: «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді |
1.тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Else операторы не үшін қажет екенін айтады 2балл Дескриптор: - For/while құрылымдарында else операторы мен if шартты тексеру операторын пайдаланудың айырмашылығын айтады 2 балл Дескриптор: -Сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындайды -2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформа арқылы сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , А-4 парақшасы, маркер, стикер Жұмыс дәптер Компьютер Таратпа қағаз https://wordwall.net/resource/68255498 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс стикер беріп кері байланыс аламын.
Сары қоржын- Түсінбедім Көк қоржын- Жартылай түсіндім Қызыл қоржын- Түсіндім 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы бол 10 |
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
&23 оқу 142-145 беттер |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















