Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу.
2. Психологиялық тұрғыдан
қолайлы атмосфера құру үшін "Гүл" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы
тілектерін білдіріп, бір-біріне гүлді береді. Көңіл-күйлерін
көтереді.
3. Үй тапсырмасын тексеру
Өткен
тақырыпты қайталау.
Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау
үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері
жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа
жауап береді:
1. Вreak нұсқаулығының қызметі қандай?
2. Бағдарламаны құруда continue нұсқаулығын
пайдалану кезінде қандай қателер болуы мүмкін?
3. Вreak нұсқаулығын пайдалану мысалдарын
келтіріңіз.
4. Операторды жазу және орындау ерекшеліктері
қандай ?
5. For операторының мақсаты қандай?
6. While
операторының мақсаты қандай
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді
Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген
сұраққа жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастыру-шы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа материалды меңгеру:
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Топтарға бөлу. "Мозаика"
әдісі.
Балаларға
мәтіннің немесе
суреттің бөліктері беріледі
және сол
мәтіннің немесе
суреттің басқа
бөліктері бар
балаларды табуы
керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде
пайдалануға болады.
Топтарға
арналған сұрақтар:
- Else операторы қалай жазылады?
- - Оның ерекшелігі неде?
- For цикліндегі else операторының мақсаты
қандай?
- While цикліндегі else операторының мақсаты
қандай?
Білімді бекіту:
1-тапсырма.Else нұсқаулығының циклдік екі
түрінде пайдалануға болады:

2-тапсырма.Кестені толтыр:

3-тапсырма.Else блогымен бірге қолданған While
операторының блок-схемасы:

Сергіту сәті

4-тапсырма.Берілген
программа фрагменттерінің орындалу нәтижелері қандай
болады?

5-тапсырма.For/else
нұсқаулығын пайдаланып экранға n санына дейінгі сандар тізбегін
шығаратын бағдарламаны жаз, n=5 болғанда баспаға шығаруды тоқтату
керек

|
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды
Топтарға бөлінеді,
сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды
орындайды
Дескриптор:
- сұлбаны толтырады
Дескриптор:
- кестені толтырады
Дескриптор:
- блок-схеманы
сызады
Көз жаттығуларын
орындайды
Дескриптор:
-
бағдарлама фрагменттерінің нәтижесін жазады
Дескриптор:
-
бағдарлама кодының нәтижесін жазады
|
ФБ
2 балл
2 балл
2 балл
2
балл
2 балл
|
Презентация
оқулық
жұмыс дәптерлері
компьютер
Жұмыс
парағы, оқулық
|
Сабақтың соңы
|
Үй
тапсырмасы.
Венн
диаграммасын пайдаланып, else операторы мен break және continue
операторларының айырмашылығы неде екенін айтыңыз?

Сабақты қорытындылау:

|
Үй
тапсырмасын жазады
Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы бағалаумен бағаланады
|
Білім класс
|