Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу және
белгілеу.
2. Психологиялық тұрғыдан
қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады.
Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады.
Көңіл-күйлерін көтереді.
3. Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты
қайталау.
Өткен тақырып бойынша білім
деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына
сұрақ нөмірлері жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және
олар тиген сұраққа жауап береді:
1. Вreak нұсқаулығының қызметі
қандай?
2. Бағдарламаны құруда
continue нұсқаулығын пайдалану кезінде қандай қателер болуы
мүмкін?
3. Вreak нұсқаулығын пайдалану
мысалдарын келтіріңіз.
4. Операторды жазу және
орындау ерекшеліктері қандай ?
5. For операторының мақсаты
қандай?
6. While операторының мақсаты
қандай
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер тілейді
Оқушылар нысанаға тиеді және
олар тиген сұраққа жауап береді
|
Мұғалім ауызша «Мадақтау»
әдісін қолданады
Мұғалім ауызша бағалауды
қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа материалды
меңгеру:
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Топтарға
бөлу. "Мозаика"
әдісі.
Балаларға
мәтіннің немесе
суреттің бөліктері
беріледі және сол
мәтіннің немесе
суреттің басқа
бөліктері бар балаларды табуы
керек. Бұл
мәтінді немесе
суретті тақырыпқа кіріспе ретінде
пайдалануға болады.
Топтарға
арналған сұрақтар:
- Else операторы қалай
жазылады?
- - Оның ерекшелігі
неде?
- For цикліндегі else
операторының мақсаты қандай?
- While цикліндегі else
операторының мақсаты қандай?
Білімді
бекіту:

Сергіту
сәті


|
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға
жауап береді
Тапсырмаларды
орындайды
Дескрипторлар:
- анықтамаларды
жазады
- сұлбаны
толтырады
- кестені
толтырады
- блок-схеманы
сызады
Көз жаттығуларын
орындайды
- бағдарлама фрагменттерінің
нәтижесін жазады
- бағдарлама кодын толықтырады
және нәтижесін жазады
- бағдарлама кодының нәтижесін
жазады
|
ФБ
|
Презентация,
оқулық
жұмыс
дәптерлері
компьютер
Жұмыс парағы,
оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Үй
тапсырмасы.
Венн
диаграммасын пайдаланып, else операторы мен break және continue
операторларының айырмашылығы неде екенін айтыңыз?

Сабақты
қорытындылау:

|
Үй тапсырмасын
жазады
Оқушылардың әрқайсысы өз
жұмысын бағалайды.
|
Смайликтер
|
|