Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру кезеңі 1.Амандасу, түгендеу, психологиялық ахуал орнату |
1.Амандасады, жоқ оқушыларды белгілетеді «Сиқырлы қоржын» ішіндегі асықтарға арнайы жазылған тілектерді оқиды |
Ауызша «Жақсы!». «Бәрекелді»
|
Қоржын, әр оқушыға арнайы тілек жазылған асықтар |
|
Ал, балалар біз сендермен өткен тақырыпты еске түсірмес бұрын наурыз айының құндылығы мен осы аптаның дәйексөзін еске түсірсек. -Наурыз айының құндылығын кім айтады? -Ал, осы аптаның дәйексөзі қандай? -Бүгінгі сабақта біз сендермен ата-бабамыздан келе жатқан құндылықтарымыздың бірі – киіз үй арқылы бағалайтын боламыз. 2.Бағалау парағымен таныстыру Әрқайсыңның алдында бағалау парақшасы жатыр. Сол жердегі дескрипторларға сай өз жауаптарыңды бағалап отырасыңдар. 3.Алдыңғы білім : «Миға шабуыл» әдісі арқылы өтілген сабақтан пысықтау тест сұрақтарын қоямын.
|
Дескриптор:дұрыс жауапты анықтау |
Бағалау критерийлері: Өткен тақырыпты еске түсіреді, уақытты тиімді пайдаланады ҚБ 2 балл |
Бағалау парағы
https://wordwall.net/resource/85363966
|
|
|
Сабақтың ортасы |
ІІ Жаңа сабақ 1) «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында бейнематериал көрсету; Жаңа тақырыпты түсіндіру. |
1) Бейнематериалды қарайды; Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Ауызша «Жақсы!». «Бәрекелді» |
ЖИ видеосы
Слайд Бағалау парағы
|
|
|
1-тапсырма: «Кинолента» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру.Топтық жұмыс. |
Дескриптор: -гипофиз,қалқанша без,қалқаншамаңы без,айырша без,ұйқы бездерінің атқаратын қызметін анықтау;
|
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа қатысты терминдер мен анықтамаларды дұрыс пайдаланады; -уақыт регламенті мен топ ережелерін ұстанады ҚБ 3 балл |
Оқулық Постер Маркерлер Суреттер
Бағалау парағы
|
|
2-тапсырма: Жеке жұмыс «Дойбы» ойыны арқылы тапсырма орындату Ойынның мақсаты Жұптасып отырға әр оқушыға жеке сұрақтар беріледі,сол сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы, дойбыны тиісті орынға қояды. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жұптасып отырған оқушылар бір-бірінің жауаптарын тексереді |
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа байланысты сұрақтар қамтылады. ҚБ 2 балл |
Қосымша
Слайд
|
|
|
3-тапсырма: Жұптық жұмыс
|
Дескриптор: -сәйкестікті анықтайды. |
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа байланысты бездердің қызметі анықталады. ҚБ 2 балл |
Қосымша Слайд https://learningapps.org/view26294963
|
|
|
Сабақтың соңы |
Бекіту «Додокаэдр» әдісі арқылы
Бағалау Бағалау парақтарын толтырту, қорытындысын шығару
Үй тапсырмасын беру
Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс алу |
Дескриптор:
Бағалау парағын толтырып, қорытынды ұпайларын анықтайды
Үй тапсырмасын жазып алады
Білім қоржыны толы болса «жасыл» асықты таңдайды, білім қоржыны орташа болса «сары» асықты , білім қоржыны бос болса «қызыл» түсті таңдап рефлексия береді |
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы кері байланыс жасайды. ҚБ 1 балл |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эндокринді бездердің бұзылуынан туындаған аурулар
Эндокринді бездердің бұзылуынан туындаған аурулар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру кезеңі 1.Амандасу, түгендеу, психологиялық ахуал орнату |
1.Амандасады, жоқ оқушыларды белгілетеді «Сиқырлы қоржын» ішіндегі асықтарға арнайы жазылған тілектерді оқиды |
Ауызша «Жақсы!». «Бәрекелді»
|
Қоржын, әр оқушыға арнайы тілек жазылған асықтар |
|
Ал, балалар біз сендермен өткен тақырыпты еске түсірмес бұрын наурыз айының құндылығы мен осы аптаның дәйексөзін еске түсірсек. -Наурыз айының құндылығын кім айтады? -Ал, осы аптаның дәйексөзі қандай? -Бүгінгі сабақта біз сендермен ата-бабамыздан келе жатқан құндылықтарымыздың бірі – киіз үй арқылы бағалайтын боламыз. 2.Бағалау парағымен таныстыру Әрқайсыңның алдында бағалау парақшасы жатыр. Сол жердегі дескрипторларға сай өз жауаптарыңды бағалап отырасыңдар. 3.Алдыңғы білім : «Миға шабуыл» әдісі арқылы өтілген сабақтан пысықтау тест сұрақтарын қоямын.
|
Дескриптор:дұрыс жауапты анықтау |
Бағалау критерийлері: Өткен тақырыпты еске түсіреді, уақытты тиімді пайдаланады ҚБ 2 балл |
Бағалау парағы
https://wordwall.net/resource/85363966
|
|
|
Сабақтың ортасы |
ІІ Жаңа сабақ 1) «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында бейнематериал көрсету; Жаңа тақырыпты түсіндіру. |
1) Бейнематериалды қарайды; Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Ауызша «Жақсы!». «Бәрекелді» |
ЖИ видеосы
Слайд Бағалау парағы
|
|
|
1-тапсырма: «Кинолента» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру.Топтық жұмыс. |
Дескриптор: -гипофиз,қалқанша без,қалқаншамаңы без,айырша без,ұйқы бездерінің атқаратын қызметін анықтау;
|
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа қатысты терминдер мен анықтамаларды дұрыс пайдаланады; -уақыт регламенті мен топ ережелерін ұстанады ҚБ 3 балл |
Оқулық Постер Маркерлер Суреттер
Бағалау парағы
|
|
2-тапсырма: Жеке жұмыс «Дойбы» ойыны арқылы тапсырма орындату Ойынның мақсаты Жұптасып отырға әр оқушыға жеке сұрақтар беріледі,сол сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы, дойбыны тиісті орынға қояды. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жұптасып отырған оқушылар бір-бірінің жауаптарын тексереді |
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа байланысты сұрақтар қамтылады. ҚБ 2 балл |
Қосымша
Слайд
|
|
|
3-тапсырма: Жұптық жұмыс
|
Дескриптор: -сәйкестікті анықтайды. |
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа байланысты бездердің қызметі анықталады. ҚБ 2 балл |
Қосымша Слайд https://learningapps.org/view26294963
|
|
|
Сабақтың соңы |
Бекіту «Додокаэдр» әдісі арқылы
Бағалау Бағалау парақтарын толтырту, қорытындысын шығару
Үй тапсырмасын беру
Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс алу |
Дескриптор:
Бағалау парағын толтырып, қорытынды ұпайларын анықтайды
Үй тапсырмасын жазып алады
Білім қоржыны толы болса «жасыл» асықты таңдайды, білім қоржыны орташа болса «сары» асықты , білім қоржыны бос болса «қызыл» түсті таңдап рефлексия береді |
Бағалау критерийлері: -тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы кері байланыс жасайды. ҚБ 1 балл |
|
шағым қалдыра аласыз
























