|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы Күні:5.09.2024ж. Сынып: 8 |
Мектеп: «№48.Қаныш Сәтбаев атындағы ЖОМ» Мұғалімнің аты-жөні: Туменбаев А. Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§2.Энергетикалық деңгейлер. № 1зертханалық тәжірибе «Атомдар модельдерін жасау» |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.2 –атомдағы электрондардың деңгейлерде таралуын қарастыру 8.1.1.3-s және р орбиталдарының кеңістіктегі пішінін білу |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: химиялық элементтерге период жүйесіндегі орны бойынша сипаттама береді.
Оқушылардың басым бөлігі: берілген химиялық элементтердің протон,нейтрон,электрон сандарын есейді . . Кейбір оқушылар: алдынғы алынған білімін,өтілген тақырыпты пайдалана отырып,атомдғы электрондарды энергетикалық деңгейлерге орналастырады,s,p,d,f орбитальдарының пішінін салыстырады,ажырата алады |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
- энергетикалық деңгейлерді көрсетеді, әр деңгейде максимал электрон сан болатынын біледі; - s және p орбитальдарының пішінін көрсетеді; энергетикалық деңгейшелерде орналастыруды біледі - атомдардың моделін жасап көрсетеді; |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Протон,нейтрон,электрон,орбиталь, энергетикалық деңгейлер, s-орбиталь,p-орбиталь,d-орбиталь,f-орбиталь. Диалагтар мен жазу үшін қолданылатынтіркестер: Атомдағы энергиясының мәні өзара жақын электрондар....... ........... түзеді. Заттың бөлінбейтін ең кіші бөлшегі.......деп аталады. Электрон бұлты болатын кеңістікті -........деп атайды. ..... ...... электрон бұлты s-орбиталь деп атайды. Гантель тәріздес электрон бұлты.......орбиталь деп аталады. |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ғылымға құштарлық дағдысын сыни тұрғысынан ойлау дағдысын, қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұжымшылдыққа, алған білімін өмірде пайдалануға үйрету. |
||||||||
|
Пән аралық байланыс |
|||||||||
|
Алдыңғы білім |
6.3.1.1. Атомдар мен молелкулаларды,жай және күрделі заттарды ажырату 6.3.1.2. Атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау 7.1.3. Атом құрылын сипаттау |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу 2.Оқушыларды түгелдеу 3.Сыныпта ынтымақтастық атмосфералық ахуал қалыптастыру. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру үшін, оқушылардың көңіл күйін сұрау мақсатында «Балалар бүгінгі көңіл күйлерің қалай?» деген сұрақ қойылады.Оқушылар кері байланысқа «Бас бармақ» әдісі арқылы жауап береді. Сынып оқушыларын топқа біріктіру үшін «Мозайка» әдісі қолданылады. Төмендегі суреттердің қиындысын құрастырып, топтасады.
Күтілетін нәтижені айқындау. Оқушының алдыңғы білімін пысықтау үшін және зейінді шоғырландыру үшін ширату жаттығуын өткізу: «Жолға шығу» ойыны ойнатылады.Ойын айналадағы заттарға талдау жасауға мүмкіндік береді.Жолға шыққан жолаушы қандай заттарды алады? деген сұрақ қойылады.Бірінінші топ керекті зат тізімін айтады,екінші топ ол заттар не үшін қажет екенін айтады,үшінші топ үлестірме қағаздарын алып,тапсырманы орындайды. Керекті заттар тізімі:
Дескриптор 1.Период жүйесін пайдалана отырып ,берілген элеметтердің протон,нейтрон,электрон санын есептей алады. . Қ.Б: өзара өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылар көңіл-күйлеріне қарай салынған бас бармақ суретА4
s - орбиталь
p - орбиталь
d - орбиталь
f – орбиталь Период жүйесі Үлестірме қағаздары |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 7 мин 6 мин 5 мин |
Ой қозғау барысында сабақтың тақырыбын аша түсу үшін «Стоп кадр» әдісімен оқушыларға №1 бейнежазба көрсетіледі. . «Ядроның айналасындағы электрондардың барлығы электрондық қабатты құрайды. Электрондардың әрқайсысының өзіне тән энергиялары бар. Атомдағы энергиясының мәні өзара жақын электрондар энергетикалық деңгейлерді құрайды. Ядродан қашықтауына қарай 1, 2, 3 т.б белгілейді. Энергиясы ең аз электрондар бірінші деңгейде орналасады.Әр энергетикалық деңгейде бола алатын максимал электрондар саны: N= 2n2 формуласымен анықталады. N= 2*12 =2, N= 2*22 =8, N= 2*32 =18 т.с.с Сутегі атомында бір ғана электрон, ал гелий атомында екі электрон бар, сондықтан бұл атомдардың электрондары 2 ғана электрон болатын 1 энергетикалық деңгейде болады. Литий атомында 3 электрон, 2 электрон 1 энергетикалық деңгейде, 1 электрон 2 энергетикалық деңгейде орналасады. Элементтің энергетикалық деңгейі орналасқан период нөміріне сәйкес келеді». Шар тәрізді электрон бұлтын s -электрондары деп, ал орбитальдарын s-орбиталь деп аталады. Кейбір электрондар ядро маңында гантель тәрізді электрон бұлтын түзіп қозғалады да, p-орбитальдар ядро маңындағы кеңістікте координаталардың 3 осі (x, y, z) бойынша орналасқандықтан, px pу pz . Бірінші электрон қабатында бір типті 1s орбиталь болса, екінші қабатта екі типті 2s, 2px, 2py, 2pz . Тапсырма №1 Оқушылар топ бойынша жұмыс жасайды. Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады: «Балалар, қалай ойлайсыңдар элементтің атом құрамындағы электрондар қандай қызмет атқарады?» Оқушылар «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасап, негізгі ойды анықтайды. Мәтін 1. Сыртқы электрондық қабаттары бір-біріне ұқсас элементтерді бір топқа орналастырған.Топ нөмері(негізгі топша)сыртқы қабаттағы электрон санын көрсетеді. Мәтін 2. Энергетикалық деңгейлердің саны элемент орналасқан период нөмерімен сәйкес келеді. Мәтін 3. Атомдағы электрон қозғалатын кеңістік атомдық орбитальдеп аталады. Дескриптор:
Кері байланыс орнату: «Батпақты жер» әдісі арқылы кері байланыс орнату. Оқушылар кездескен кедергілермен және жетістіктерімен бөліседі. Кері байланыс орнатуда оқушылар өз-өзіне есеп береді. Оқушы өз жұмысынан хабардар бола отырып, оқуға деген қызығушылығын артады. Мұғалім оқушының қажеттілігін анықтап, тиімді оқыту тәсілдерін қолдануға, уақытын үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. ҚБ: Топ бойынша оқушыларды «Смайлик» әдісімен бағалау. Топтық жұмыс барысында мəтіндегі негізгі ойды тұжырымдап, анықтамалардағы түйінді сөздерді анықтай біледі. Ақпаратты ықшамдап, символ,, график түрінде көрсете алады. Топтық жұмыста оқушылар бірін-бірі оқытады. Өзара пікір алмасады, оқуға деген жауапкершілігі артады. Өзгенің пікірін тыңдап, өзінің ойын ашық жеткізеді. Тапсырма №2. Барлық оқушылар өз бетінше орындайды. №1 Зертханалық жұмыс. Мұғалімнің нұсқаулығы бойынша №1 слайдқа назар аудару. Мақсаты: атом моделдерін оқушы өз қолымен жасау. Керекті құрал-жабдықтар: ермексаз, жіңішке ағаш таяқшалар. Жұмыс барысы: оқушылар №1 бейнежазба көріп, өз қолымен ермексазды пайдалану арқылы жасап, үйренеді. Дескриптор:
Тапсырма №3. Жұптық жұмыс арқылы «Суретті әңгіме» әдісі арқылы үлестірме қағаздар таратылады. Реттік нөмірі 7, 8, 11 болатын элемент жазылған үлестірме кеспе қағаздары таратылады, элементтерді периодтық кестеден табыңыз, электрондардың энергетикалық деңгейде орналасуын жазыңыз. Дескриптор:
Кері байланыс Топ бойынша «Басбармақ» әдісі арқылы бағалаймын. |
Бейнежазба №1 https://www.youtube.com/watch?v=VfBcfYR1VQo
Мәтін жазылған үлестірме материал ұсынылады
АКТ Слайд №1
АКТ Слайд №2
«Батпақты жер» бейнеленген плакат, стикерлер
АКТ
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасынсақтау
Ермексаз, ағаш таяқшалар
Үлестірме қағаздар |
|||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Менің сөзім» әдісі Ұйымдастыру: ұжыммен жұмыс. Мақсаты: оқушылардың сабақта алған білім, білігін бағалау. Сипаттамасы: сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады. Үйге тапсырма №17,№5,№21 Элемент атомдарының электрондорын энергетикалық деңгейлерге орналастыру. |
|
|||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
|
|||||||
|
, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығуларымен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қол данылатын Қауіпсіздіктехникасы ережелері тармақтар
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Энергетикалық деңгейлер
Энергетикалық деңгейлер
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы Күні:5.09.2024ж. Сынып: 8 |
Мектеп: «№48.Қаныш Сәтбаев атындағы ЖОМ» Мұғалімнің аты-жөні: Туменбаев А. Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§2.Энергетикалық деңгейлер. № 1зертханалық тәжірибе «Атомдар модельдерін жасау» |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.2 –атомдағы электрондардың деңгейлерде таралуын қарастыру 8.1.1.3-s және р орбиталдарының кеңістіктегі пішінін білу |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: химиялық элементтерге период жүйесіндегі орны бойынша сипаттама береді.
Оқушылардың басым бөлігі: берілген химиялық элементтердің протон,нейтрон,электрон сандарын есейді . . Кейбір оқушылар: алдынғы алынған білімін,өтілген тақырыпты пайдалана отырып,атомдғы электрондарды энергетикалық деңгейлерге орналастырады,s,p,d,f орбитальдарының пішінін салыстырады,ажырата алады |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
- энергетикалық деңгейлерді көрсетеді, әр деңгейде максимал электрон сан болатынын біледі; - s және p орбитальдарының пішінін көрсетеді; энергетикалық деңгейшелерде орналастыруды біледі - атомдардың моделін жасап көрсетеді; |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Протон,нейтрон,электрон,орбиталь, энергетикалық деңгейлер, s-орбиталь,p-орбиталь,d-орбиталь,f-орбиталь. Диалагтар мен жазу үшін қолданылатынтіркестер: Атомдағы энергиясының мәні өзара жақын электрондар....... ........... түзеді. Заттың бөлінбейтін ең кіші бөлшегі.......деп аталады. Электрон бұлты болатын кеңістікті -........деп атайды. ..... ...... электрон бұлты s-орбиталь деп атайды. Гантель тәріздес электрон бұлты.......орбиталь деп аталады. |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ғылымға құштарлық дағдысын сыни тұрғысынан ойлау дағдысын, қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұжымшылдыққа, алған білімін өмірде пайдалануға үйрету. |
||||||||
|
Пән аралық байланыс |
|||||||||
|
Алдыңғы білім |
6.3.1.1. Атомдар мен молелкулаларды,жай және күрделі заттарды ажырату 6.3.1.2. Атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау 7.1.3. Атом құрылын сипаттау |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу 2.Оқушыларды түгелдеу 3.Сыныпта ынтымақтастық атмосфералық ахуал қалыптастыру. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру үшін, оқушылардың көңіл күйін сұрау мақсатында «Балалар бүгінгі көңіл күйлерің қалай?» деген сұрақ қойылады.Оқушылар кері байланысқа «Бас бармақ» әдісі арқылы жауап береді. Сынып оқушыларын топқа біріктіру үшін «Мозайка» әдісі қолданылады. Төмендегі суреттердің қиындысын құрастырып, топтасады.
Күтілетін нәтижені айқындау. Оқушының алдыңғы білімін пысықтау үшін және зейінді шоғырландыру үшін ширату жаттығуын өткізу: «Жолға шығу» ойыны ойнатылады.Ойын айналадағы заттарға талдау жасауға мүмкіндік береді.Жолға шыққан жолаушы қандай заттарды алады? деген сұрақ қойылады.Бірінінші топ керекті зат тізімін айтады,екінші топ ол заттар не үшін қажет екенін айтады,үшінші топ үлестірме қағаздарын алып,тапсырманы орындайды. Керекті заттар тізімі:
Дескриптор 1.Период жүйесін пайдалана отырып ,берілген элеметтердің протон,нейтрон,электрон санын есептей алады. . Қ.Б: өзара өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылар көңіл-күйлеріне қарай салынған бас бармақ суретА4
s - орбиталь
p - орбиталь
d - орбиталь
f – орбиталь Период жүйесі Үлестірме қағаздары |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 7 мин 6 мин 5 мин |
Ой қозғау барысында сабақтың тақырыбын аша түсу үшін «Стоп кадр» әдісімен оқушыларға №1 бейнежазба көрсетіледі. . «Ядроның айналасындағы электрондардың барлығы электрондық қабатты құрайды. Электрондардың әрқайсысының өзіне тән энергиялары бар. Атомдағы энергиясының мәні өзара жақын электрондар энергетикалық деңгейлерді құрайды. Ядродан қашықтауына қарай 1, 2, 3 т.б белгілейді. Энергиясы ең аз электрондар бірінші деңгейде орналасады.Әр энергетикалық деңгейде бола алатын максимал электрондар саны: N= 2n2 формуласымен анықталады. N= 2*12 =2, N= 2*22 =8, N= 2*32 =18 т.с.с Сутегі атомында бір ғана электрон, ал гелий атомында екі электрон бар, сондықтан бұл атомдардың электрондары 2 ғана электрон болатын 1 энергетикалық деңгейде болады. Литий атомында 3 электрон, 2 электрон 1 энергетикалық деңгейде, 1 электрон 2 энергетикалық деңгейде орналасады. Элементтің энергетикалық деңгейі орналасқан период нөміріне сәйкес келеді». Шар тәрізді электрон бұлтын s -электрондары деп, ал орбитальдарын s-орбиталь деп аталады. Кейбір электрондар ядро маңында гантель тәрізді электрон бұлтын түзіп қозғалады да, p-орбитальдар ядро маңындағы кеңістікте координаталардың 3 осі (x, y, z) бойынша орналасқандықтан, px pу pz . Бірінші электрон қабатында бір типті 1s орбиталь болса, екінші қабатта екі типті 2s, 2px, 2py, 2pz . Тапсырма №1 Оқушылар топ бойынша жұмыс жасайды. Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады: «Балалар, қалай ойлайсыңдар элементтің атом құрамындағы электрондар қандай қызмет атқарады?» Оқушылар «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасап, негізгі ойды анықтайды. Мәтін 1. Сыртқы электрондық қабаттары бір-біріне ұқсас элементтерді бір топқа орналастырған.Топ нөмері(негізгі топша)сыртқы қабаттағы электрон санын көрсетеді. Мәтін 2. Энергетикалық деңгейлердің саны элемент орналасқан период нөмерімен сәйкес келеді. Мәтін 3. Атомдағы электрон қозғалатын кеңістік атомдық орбитальдеп аталады. Дескриптор:
Кері байланыс орнату: «Батпақты жер» әдісі арқылы кері байланыс орнату. Оқушылар кездескен кедергілермен және жетістіктерімен бөліседі. Кері байланыс орнатуда оқушылар өз-өзіне есеп береді. Оқушы өз жұмысынан хабардар бола отырып, оқуға деген қызығушылығын артады. Мұғалім оқушының қажеттілігін анықтап, тиімді оқыту тәсілдерін қолдануға, уақытын үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. ҚБ: Топ бойынша оқушыларды «Смайлик» әдісімен бағалау. Топтық жұмыс барысында мəтіндегі негізгі ойды тұжырымдап, анықтамалардағы түйінді сөздерді анықтай біледі. Ақпаратты ықшамдап, символ,, график түрінде көрсете алады. Топтық жұмыста оқушылар бірін-бірі оқытады. Өзара пікір алмасады, оқуға деген жауапкершілігі артады. Өзгенің пікірін тыңдап, өзінің ойын ашық жеткізеді. Тапсырма №2. Барлық оқушылар өз бетінше орындайды. №1 Зертханалық жұмыс. Мұғалімнің нұсқаулығы бойынша №1 слайдқа назар аудару. Мақсаты: атом моделдерін оқушы өз қолымен жасау. Керекті құрал-жабдықтар: ермексаз, жіңішке ағаш таяқшалар. Жұмыс барысы: оқушылар №1 бейнежазба көріп, өз қолымен ермексазды пайдалану арқылы жасап, үйренеді. Дескриптор:
Тапсырма №3. Жұптық жұмыс арқылы «Суретті әңгіме» әдісі арқылы үлестірме қағаздар таратылады. Реттік нөмірі 7, 8, 11 болатын элемент жазылған үлестірме кеспе қағаздары таратылады, элементтерді периодтық кестеден табыңыз, электрондардың энергетикалық деңгейде орналасуын жазыңыз. Дескриптор:
Кері байланыс Топ бойынша «Басбармақ» әдісі арқылы бағалаймын. |
Бейнежазба №1 https://www.youtube.com/watch?v=VfBcfYR1VQo
Мәтін жазылған үлестірме материал ұсынылады
АКТ Слайд №1
АКТ Слайд №2
«Батпақты жер» бейнеленген плакат, стикерлер
АКТ
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасынсақтау
Ермексаз, ағаш таяқшалар
Үлестірме қағаздар |
|||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Менің сөзім» әдісі Ұйымдастыру: ұжыммен жұмыс. Мақсаты: оқушылардың сабақта алған білім, білігін бағалау. Сипаттамасы: сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады. Үйге тапсырма №17,№5,№21 Элемент атомдарының электрондорын энергетикалық деңгейлерге орналастыру. |
|
|||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
|
|||||||
|
, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығуларымен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қол данылатын Қауіпсіздіктехникасы ережелері тармақтар
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз















