Сабақтың
басы
|
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
«Дүниеде тәуелсіз қазақ елі
бар. Әлемде егемен Қазақстан бар. Оның көп ұлтты, тату, ынтымақты
халқы бар. Қуатты экономикасы, сенімді саяси жүйесі бар. Ең
бастысы-бүгіннен нұрлы , бүгіннен жемісті болашағы бар» -деген
ұлағатты сөзі бар. Ендеше, бүгінгі сабағымыз Отанымыз, еліміз ,
туған жеріміз туралы болмақ . Ортаға шеңберге жиналып , Қ. Мырза
Әлидің «Өз елім» әнін үнтаспаға қосылып
орындайық.
|
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер
сілтемеде
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
-
«Туған ел», «туған жер» дегенде ойларыңа не
түседі?
-
Туған жерге, елге деген сүйіспеншіліктің түп тамыры неде деп
ойлайсыңдар?
-
Отанға, елге деген махаббаттарыңды қалай
білдіресіңдер?
-
Өз Отаныңның көркеюі үшін қандай іс-әрекеттер жасап
жүрсіңдер?
-
Өз еліңнің жарқын болашағына сенесің бе?
-
Кіндік қандарың тамған туған жерлерің туралы не айта
аласыңдар?
Жаңа
ақпарат
Халықтың қажетіне жарап,
ұрпақтар мұратының орындалу жолында қызмет ету әрбір азаматтың
міндеті. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік, құрмет
азаматтықтың белгісі. Елін, жерін сүйетін адам туған топырағының
кешегісін –бүгінімен , бүгінгісін ертеңімен жалғастыра алады.
Бойында ұлттық намыс пен ұлттық мақтанышы бар адам өз еліне адал
қызмет етіп, оның жарқын болашағына сенеді. Отанын қастерлеп,
білімі мен еңбегін елінің мүддесіне, игілігіне
жұмсайды.
Біздің халқымызда атамекенді
ардақтау сезімі өте терең . Халқымыздың басынан қандай қиын
кезеңдер өткенде де ата-бабаларымыз елімізді сыртқы жаудан қорғай
білген. Өз елі үшін жанын да, барын да аямаған. Халқымыздың осы бір
қасиеті жанымызға ана сүтімен тарап, ана тілімен дарып, ақ нанымен
бекуі тиіс. Өйткені Отан біз үшін оттан да
ыстық.
Бүгінгі бақытты өміріміз
осындай бабалар арқасы екенін түсініп, үш биіміздей ұлыларды, елім
деп еңіреген батырларымызды ұрпақ ешқашан ұмытпауы қажет
.
Еліміз үшін ерлік жасаған
қандай тұлғаларды білесіңдер ?
Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай,
Өтеген, Сұраншы, Райымбек, Малайсары, Олжабай, Жәнібек, Тілеуке,
Саңырық, Сыпатай, Т.Бигелдинов, Б.Момышұлы, М.Ғабдуллин,
И.В.Панфилов, Р.Қошқарбаев, М.Мәметова, Ә. Молдағұлова, Қ. Қайсенов
Отан үшін ерлік жасаған атамыз Б.Момышұлы туралы қандай деректерді
білесіңдер
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор:
өзгерістерін жіктейді
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр
топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын
әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау
Тәртіпсіз ел болмас, тәртіпке
бағынған құл болмас
Ел болам десең бесігінді
түзе.
Қой бастаған арыстан
тобынан,арыстан бастаған қой тобы
артық.
Талаптының тоқпағы тасқа шеге
қағады.
Мұратыңа жеткенше дос пен
дұшпанға сыр берме.
Иір бұтақты емен шынар болуға
құмар болмайды.
Көп тұрған су сасиды,
ойламаған ми сасиды.
Ақымақ кісіні мақтасаң,
ақылынан айырылады. Ақылды кісіні мақтасаң – көп
ойланады.
Ақыл да ойлағанды ұнатады.
Ойланып-толғанған адамға ғана ақыл дұрыс жол
көрсетеді.
Пышақтың жүзі өтпесе, сабы
қанша жақсы болғанмен, түкке жарамайды. Алдымен жүзі өткір болуы
керек.
Үйге
тапсырма
«Патриотизм» дегеніміз
–
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|