Еңбек-өмір нәрі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еңбек-өмір нәрі

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыны мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп__113 _ Мерзiм__19.10.2019 ж _ №_7 _

Тақырып___Еңбек - өмір мәні ____

Құндылық___Дұрыс әрекет __ Қасиеттер__Еңбек ету, бағалау__

Мұғалім С. Жақыпов Класс__9 _ Оқушылар саны_______


Сабақ мақсаты:


  • Оқушылардың еңбек, шығармашылық түсініктерін кеңейту


Сабақтың міндеттері:


  • Еңбектің адам үшін маңыздылығын жан-жақты ашу


  • Шығармашылық тұрғыдан еңбек ету қабілетін дамыту


  • Еңбексүйгіштікке, еңбекті бағалауға тәрбиелеу


Ресурстар:

аудиокассета,

оқулық,

видеокссета,

ән мәтіні, маркер, А4 ақ қағаздары

Сабақ барысы:


1.Ұйымдастыру кезеңi. (1 мин)


2.Тыныштық сәтi. (3 мин)

Нұрға бөлену

3.Үй тапсырмасын тексеру. (10 мин)

Аңыз әңгімесін оқуға берілген


Сұрақтар:


  • Қалай ойлайсыздар, егер ағайындылар жерден шынымен алтын тапқан жағдайда өзгерер ме еді?

  • Сіздер ата-ана болсаңыздар, балаларыңызға еңбектенуді қалай үйретер едіңіздер?

  • Еңбектің адам өміріде қандай маңызы бар?

  • Еңбек етуде адамның қандай ерекшелігі байқалады?


Сабақ барысын талқылау:

4.Дәйексөз. (5 мин)

«Еріншектік – күллі дүниедегі өнердің дұшпаны. Талапсыздық, жігерсіздік, ұятсыздық, кедейлік – бәрі осыдан шығады»

Абай Құнанбаев

  • Кедейлік бәрі осыдан шығады деп тұр. Неге?



5.Әңгiмелеу (сұхбат). (10 мин)

Еңбек мұратқа жеткізер

  • Қалай түсінеміз?


  • Неге еңбегін сатқан бала артық?



  • Не айтып тұр?



6.Шығармашылық жұмыс (10 мин)

Мақалдың алғашқы жолын оқиды, әрі қарай ойынға қатысушылар қолын көтеріп жалғастырады.



7.Топпен ән айту. (4 мин)

Қазақ жігіттеріне

Сөзін жазған: Б.Ауданбаев

Әнін жазған: Е.Серікбаев


8.Үй тапсырмасы. (1 мин)

Л.И. Рувинскийдің әңгімесін оқып келу



9.Сабақтың соңғы сәтi. (2 мин)

(Тыныштық... бар жерде, тыныштық... бүкiл әлемде)

Оқушылар денесін, басын тік ұстап, көзін жұмып отырады.

Мұғалім жәй дауыспен:

«Бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейікші. Жақсыны естіп, айтып бәріміздің көңіл – күйіміз көтерілді. Ісіміз де, сөзіміз бен ойымыздай, болатынына сенімдімін. Сабақта көрініс тапқан жақсы қасиеттер жүректерімізде сақталып, іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық! Осындай тыныштықта сәл отыра тұрайық. Қандай жан тыныштығы! Енді жайлап көздеріңді ашуға болады»




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.02.2019
482
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі