Б. Нұршәріп, Д. Т. Орынбеков, Е. Т. Кісімісов
ЕҢБЕККЕ БАУЛУ
ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған Оқу-ағарту министрлігімен бекітілген
![]()
Алматы «Атамұра» 2023
ӘОЖ 373(072)
КБЖ 74.263
Н 86
Нұршәріп Б.
Н 86 Еңбекке баулу. Оқыту әдістемесі: Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған. / Б. Нұршәріп, Д. Т. Орынбеков, Е. Т. Кісімісов. – Алматы: Атамұра, 2023. – 104 б.
ISBN 978-601-10-0354-4
© Нұршәріп Б., Орынбеков Д. Т., Кісімісов Е. Т., 2023
ISBN 978-601-10-0354-4 © Атамұра, 2023
АЛҒЫ СӨЗ
«Еңбекке баулу» оқу пәнінің оқу бағдарламасы (бұдан әрі – бағдарлама).
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде №29031 болып тіркелген).
Оқу бағдарламасының мақсаты – еңбекке баулу саласында рухани-адамгершілік мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ойын еркін жеткізуін дамыту.
«Еңбекке баулу» пәнін меңгерудің пәндік нәтижелері еңбектің адам өміріндегі шығармашылық және адамгершілік мәні туралы алғашқы түсініктерді, материалдар мен олардың қасиеттері, жобалау, модельдеу дағдыларын қалыптастыру.
«Еңбекке баулу» оқу пәнінің 1-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
-
шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту: қоршаған ортаны білу және түсіну, қазақ халқының қолданбалы өнері, ою-өрнектер, шығармашылық идеяларды дамыту, табиғат аясына саяхат, табиғи материалдарды жинау, адам өміріндегі қағаздың маңызы, түрлерін, қасиеттерін зерттеу.
-
шығармашылық жұмысты жасау және дайындау: шығармашылық жұмысқа арналған табиғи және жасанды материалдар, дәстүрлі емес материалдармен (көркемдік, табиғи және жасанды), әртүрлі материалдармен (кепкен өсімдіктерден аппликация, жапырақ пен гүлдерден композиция құрастыру) және техникалармен эксперимент жүргізу, әртүрлі жұмыс техникаларын меңгеру, өзінің іс-әрекетін жоспарлау; дайындау технологиясы, өлшеу құралдарымен жұмыс, қарапайым тәсілдермен материалдар мен компоненттерді біріктіру, көлемді пішіндерді жасау, құрастыру, қағаз пластикасы, қазақ ұлттық мәдениетінің элементтері бар шығармашылық жұмыстар, қауіпсіздік техникасын сақтау, қауіпсіздік техникасының ережелері;
-
презентация, талдау және бағалау: презентация, шығармашылық жұмыстардың презентациясы, шығармашылық жұмыстарды талқылау және бағалау.
«Еңбекке баулу» пәні бойынша 1-сыныпты бітірген оқушыдан күтілетін нәтиже:
-
қауiпсiздiк ережесi мен жекебас гигиенасын;
-
қағазды өңдеуге қолданылатын қарапайым құрал-жабдықтарды және оларды қолдануды;
-
қағаздың, кептiрiлген жапырақтың, бұтақтардың өзiндiк қасиеттерін;
-
қарапайым 2–3 бөлшектен тұратын бұйымдарды жасауды;
-
жұмыс орнын ретке келтiріп және тазалық сақтау ережелерін;
-
табиғи материалды, қағазды өңдеуде құрал-жабдықтарды орнымен пайдалануды;
-
үлгi бойынша жұмыс iстеуді;
-
бүктеу және желiмдеу арқылы құрама бөлшектерiн бiрiктіріп, бір-бірінің пікірін құрметтей
біледі.
1-сыныптағы оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағатты, оқу жылында 35 сағатты құрайды.
Әдістемелік нұсқау мұғалімге жеке, жұптық, топтық жұмыс істеуді ұйымдастыруға барынша әдістемелік қолдау және көмек көрсету мүмкіндігін есепке ала отырып әзірленген. Әдістемелік құрал сабақтың барлық кезеңдерін қамтамасыз етеді. Ұсынылған оқу материалы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жасалған, ОӘК-де оларды еске ала отырып тапсырмалар ұсынылған. Әдістемелік құралда ОӘК арасындағы байланыс, яғни жұмыс дәптерімен жұмыс жасау көрініс тапқан. Ұсынылған тапсырмалар өмірмен байланысты.
Сабақ түрлері: Жобасын жасау, түсіндіру, пікірталас, әңгімелесу, талдау, теориялық, жеке, топтық, сауалнама, кездесулер түрінде, көрнекілік, үлгі суреттер арқылы орындалуы жүзеге асырылады.
«Еңбекке баулу» пәні мұғалім нұсқаулығында қалыптастырушы бағалау арқылы жүзеге асады. Оқушылар сабақта алған білімдерін жұмыс жасауда қалай қолдана алатындықтарын көрсетеді. Бағалау кезінде жоғарыда көрсетілген құрал-жабдықтардың да дұрыс қолдана алуы ескеріледі.
Оқу жылына арналған оқыту мақсаттарын іске асырудың тақырыптық жоспары (аптасына 1 сағат, барлығы 35 сағат)
|
№ |
Негізгі тақырып |
Сабақ № |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат |
|
1-тоқсан (8 сағат) |
|||||
|
1 |
Өзім туралы |
1 |
Табиғи материалдармен танысу. Ағаштан алынған қағаз материалымен жұмыс |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; 1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
|
2 |
Күзгі жапырақтардан аппликация жасау |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
||
|
3–4 |
Тастар әлемінде |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; 1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
2 |
||
|
2 |
Менің мектебім |
5 |
Алуан түрлі қағаздардан жұмыс жасау |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; 1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
1 |
|
|
6 |
Мен және менің мектебім |
мәдениеттің элементтерін атау;
|
1 |
|
|
|
7–8 |
Мен мектепті безендіремін |
1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
2 |
|
|
2-тоқсан (8 сағат) |
|||||
|
3 |
Менің отбасым және достарым |
9 |
Отбасылық дастарқан |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; |
1 |
|
10 |
Менің сүйікті мысығым |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
||
|
|
|
11 |
«Досыммен серуендеу» бедерлі мүсіндеу |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әр түрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
|
12 |
«Менің отбасым» |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
||
|
4 |
Бізді қоршаған әлем |
13 |
«Бақыла. Үйрен. Құрастыр.» техникалық үлгілеу және құрастыру |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; 1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
1 |
|
14–15 |
Желкенді кеме |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; 1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
2 |
||
|
16 |
Кірпі жасаймыз |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; 1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
1 |
||
|
3-тоқсан (9 сағат) |
|||||
|
5 |
Саяхат |
17 |
Жануарлар әлеміне саяхат |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; 1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
|
18 |
«Ақтөс» күшік бейнесін жасаймыз |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; 1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
||
|
19 |
Сүйікті мысығым |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; 1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
||
|
6 |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
20 |
Қазақтың сәндік-қолданбалы өнері |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; |
1 |
|
21 |
Қазақтың ұлттық ою-өрнегінің үлгісін жасау |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
||
|
|
|
|
|
мәдениеттің элементтерін атау;
|
|
|
22 |
Торсық жасау |
|
1 |
||
|
23 |
Домбыраны жіптермен әсемдеу |
1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
1 |
||
|
24–25 |
Сырмаққа «Жұлдыз» ою- өрнегін жапсыру |
1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
2 |
||
|
4-тоқсан (10 сағат) |
|||||
|
7 |
Демалыс және хобби |
26 |
«Балықтар» Пластикалық қақпақтарынан жасалған бейнелер. |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; 1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
|
27–28 |
Дән қалдықтарынан құстар бейнесін жасаймыз |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; 1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
2 |
||
|
29–30 |
Пластикалық ыдыстардан «Қызғалдақ гүлшоғы» бұйымын жасаймыз |
1.2.1.1 материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; 1.2.2.3. айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; 1.2.3.2 өзінің жұмыс орнында гигиеналық талаптарды білу және сақтау; |
2 |
||
|
31 |
Пластикалық бөтелкелерінен бұйымдар жасау «Қызыл қоңыз» |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
||
|
8 |
Дені сау ұрпақ – ел болашағы |
32 |
Ермексазбен жеміс-жидектер бейнесін жасаймыз |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
|
|
|
33 |
«Пайдалы және пайдасыз тағамдар» тақырыбында постер |
|
1 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еңбекке баулу
Еңбекке баулу
Б. Нұршәріп, Д. Т. Орынбеков, Е. Т. Кісімісов
ЕҢБЕККЕ БАУЛУ
ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған Оқу-ағарту министрлігімен бекітілген
![]()
Алматы «Атамұра» 2023
ӘОЖ 373(072)
КБЖ 74.263
Н 86
Нұршәріп Б.
Н 86 Еңбекке баулу. Оқыту әдістемесі: Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған. / Б. Нұршәріп, Д. Т. Орынбеков, Е. Т. Кісімісов. – Алматы: Атамұра, 2023. – 104 б.
ISBN 978-601-10-0354-4
© Нұршәріп Б., Орынбеков Д. Т., Кісімісов Е. Т., 2023
ISBN 978-601-10-0354-4 © Атамұра, 2023
АЛҒЫ СӨЗ
«Еңбекке баулу» оқу пәнінің оқу бағдарламасы (бұдан әрі – бағдарлама).
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде №29031 болып тіркелген).
Оқу бағдарламасының мақсаты – еңбекке баулу саласында рухани-адамгершілік мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ойын еркін жеткізуін дамыту.
«Еңбекке баулу» пәнін меңгерудің пәндік нәтижелері еңбектің адам өміріндегі шығармашылық және адамгершілік мәні туралы алғашқы түсініктерді, материалдар мен олардың қасиеттері, жобалау, модельдеу дағдыларын қалыптастыру.
«Еңбекке баулу» оқу пәнінің 1-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
-
шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту: қоршаған ортаны білу және түсіну, қазақ халқының қолданбалы өнері, ою-өрнектер, шығармашылық идеяларды дамыту, табиғат аясына саяхат, табиғи материалдарды жинау, адам өміріндегі қағаздың маңызы, түрлерін, қасиеттерін зерттеу.
-
шығармашылық жұмысты жасау және дайындау: шығармашылық жұмысқа арналған табиғи және жасанды материалдар, дәстүрлі емес материалдармен (көркемдік, табиғи және жасанды), әртүрлі материалдармен (кепкен өсімдіктерден аппликация, жапырақ пен гүлдерден композиция құрастыру) және техникалармен эксперимент жүргізу, әртүрлі жұмыс техникаларын меңгеру, өзінің іс-әрекетін жоспарлау; дайындау технологиясы, өлшеу құралдарымен жұмыс, қарапайым тәсілдермен материалдар мен компоненттерді біріктіру, көлемді пішіндерді жасау, құрастыру, қағаз пластикасы, қазақ ұлттық мәдениетінің элементтері бар шығармашылық жұмыстар, қауіпсіздік техникасын сақтау, қауіпсіздік техникасының ережелері;
-
презентация, талдау және бағалау: презентация, шығармашылық жұмыстардың презентациясы, шығармашылық жұмыстарды талқылау және бағалау.
«Еңбекке баулу» пәні бойынша 1-сыныпты бітірген оқушыдан күтілетін нәтиже:
-
қауiпсiздiк ережесi мен жекебас гигиенасын;
-
қағазды өңдеуге қолданылатын қарапайым құрал-жабдықтарды және оларды қолдануды;
-
қағаздың, кептiрiлген жапырақтың, бұтақтардың өзiндiк қасиеттерін;
-
қарапайым 2–3 бөлшектен тұратын бұйымдарды жасауды;
-
жұмыс орнын ретке келтiріп және тазалық сақтау ережелерін;
-
табиғи материалды, қағазды өңдеуде құрал-жабдықтарды орнымен пайдалануды;
-
үлгi бойынша жұмыс iстеуді;
-
бүктеу және желiмдеу арқылы құрама бөлшектерiн бiрiктіріп, бір-бірінің пікірін құрметтей
біледі.
1-сыныптағы оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағатты, оқу жылында 35 сағатты құрайды.
Әдістемелік нұсқау мұғалімге жеке, жұптық, топтық жұмыс істеуді ұйымдастыруға барынша әдістемелік қолдау және көмек көрсету мүмкіндігін есепке ала отырып әзірленген. Әдістемелік құрал сабақтың барлық кезеңдерін қамтамасыз етеді. Ұсынылған оқу материалы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жасалған, ОӘК-де оларды еске ала отырып тапсырмалар ұсынылған. Әдістемелік құралда ОӘК арасындағы байланыс, яғни жұмыс дәптерімен жұмыс жасау көрініс тапқан. Ұсынылған тапсырмалар өмірмен байланысты.
Сабақ түрлері: Жобасын жасау, түсіндіру, пікірталас, әңгімелесу, талдау, теориялық, жеке, топтық, сауалнама, кездесулер түрінде, көрнекілік, үлгі суреттер арқылы орындалуы жүзеге асырылады.
«Еңбекке баулу» пәні мұғалім нұсқаулығында қалыптастырушы бағалау арқылы жүзеге асады. Оқушылар сабақта алған білімдерін жұмыс жасауда қалай қолдана алатындықтарын көрсетеді. Бағалау кезінде жоғарыда көрсетілген құрал-жабдықтардың да дұрыс қолдана алуы ескеріледі.
Оқу жылына арналған оқыту мақсаттарын іске асырудың тақырыптық жоспары (аптасына 1 сағат, барлығы 35 сағат)
|
№ |
Негізгі тақырып |
Сабақ № |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат |
|
1-тоқсан (8 сағат) |
|||||
|
1 |
Өзім туралы |
1 |
Табиғи материалдармен танысу. Ағаштан алынған қағаз материалымен жұмыс |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; 1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
|
2 |
Күзгі жапырақтардан аппликация жасау |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
||
|
3–4 |
Тастар әлемінде |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; 1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
2 |
||
|
2 |
Менің мектебім |
5 |
Алуан түрлі қағаздардан жұмыс жасау |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; 1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
1 |
|
|
6 |
Мен және менің мектебім |
мәдениеттің элементтерін атау;
|
1 |
|
|
|
7–8 |
Мен мектепті безендіремін |
1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
2 |
|
|
2-тоқсан (8 сағат) |
|||||
|
3 |
Менің отбасым және достарым |
9 |
Отбасылық дастарқан |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; |
1 |
|
10 |
Менің сүйікті мысығым |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
||
|
|
|
11 |
«Досыммен серуендеу» бедерлі мүсіндеу |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әр түрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
|
12 |
«Менің отбасым» |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
||
|
4 |
Бізді қоршаған әлем |
13 |
«Бақыла. Үйрен. Құрастыр.» техникалық үлгілеу және құрастыру |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; 1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
1 |
|
14–15 |
Желкенді кеме |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; 1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
2 |
||
|
16 |
Кірпі жасаймыз |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; 1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
1 |
||
|
3-тоқсан (9 сағат) |
|||||
|
5 |
Саяхат |
17 |
Жануарлар әлеміне саяхат |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; 1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
|
18 |
«Ақтөс» күшік бейнесін жасаймыз |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; 1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
||
|
19 |
Сүйікті мысығым |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; 1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
||
|
6 |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
20 |
Қазақтың сәндік-қолданбалы өнері |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; |
1 |
|
21 |
Қазақтың ұлттық ою-өрнегінің үлгісін жасау |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
||
|
|
|
|
|
мәдениеттің элементтерін атау;
|
|
|
22 |
Торсық жасау |
|
1 |
||
|
23 |
Домбыраны жіптермен әсемдеу |
1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
1 |
||
|
24–25 |
Сырмаққа «Жұлдыз» ою- өрнегін жапсыру |
1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
2 |
||
|
4-тоқсан (10 сағат) |
|||||
|
7 |
Демалыс және хобби |
26 |
«Балықтар» Пластикалық қақпақтарынан жасалған бейнелер. |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; 1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
|
27–28 |
Дән қалдықтарынан құстар бейнесін жасаймыз |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; 1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
2 |
||
|
29–30 |
Пластикалық ыдыстардан «Қызғалдақ гүлшоғы» бұйымын жасаймыз |
1.2.1.1 материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; 1.2.2.3. айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; 1.2.3.2 өзінің жұмыс орнында гигиеналық талаптарды білу және сақтау; |
2 |
||
|
31 |
Пластикалық бөтелкелерінен бұйымдар жасау «Қызыл қоңыз» |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
||
|
8 |
Дені сау ұрпақ – ел болашағы |
32 |
Ермексазбен жеміс-жидектер бейнесін жасаймыз |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
|
|
|
33 |
«Пайдалы және пайдасыз тағамдар» тақырыбында постер |
|
1 |
шағым қалдыра аласыз













