Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
ІІ. Жағымды психологиялық
ахуал
- Мен мақсатыма
жетемін!
- Мен қиялдай
аламын!
- Менің қиялым
ұшқыр!
Оқушыларды жебелер арқылы
топқа бөлу.
Бағалау парақшаларын
таратамын.
Қиял
-ғажайып
Арман
Шындық.
Үй тапсырмасын сұрау.
«Көгершіннен хат
«әдісі
Қызығушылықты
ояту
-
Суреттер көрсету
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау
Берілген сурет бойынша
тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.

Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылар жағымды психологиялық
ахуал жүргізеді.
Үй тапсырмасын орындау -1
балл
Көгершін сұрақтарына жауап
беру-1 балл
Суреттер көрсету арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын
анықтау
Берілген сурет бойынша
тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
|
ҚБ
«Шапалақ»

|
Жебелер
Көгершіннен
хат
Бағалау
парақшалары
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.Ертегіні
оқыңдар.

1. Суреттер ертегінің қай сәті
бейнеленген?
2. Қиял-ғажайып ертегісіне тән қандай
белгілерді байқадыңдар?
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
2-тапсырма. «Ер Төстік» ертегісінен
(http://kitap.kz/audiobook/5179-er_tostik/5179-er_tostik. 25:27
минутынан 32:00 минутына дейін) үзінді тыңдаңдар. Сендердің
ойларыңша, қай кейіпкерлер өмірде
болмайды?
«6
НЕЛІКТЕН?»әдісі. Оқушылар тыңдалған мәтін
мазмұны негізінде топ болып «6 Неліктен?» әдісімен сұрақтар
құрастырады.
Сұрақтар құрастырып, сағат
тілімен топтар бір-біріне сұрақтар
қояды.
Дескриптор:
ҚБ
ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН.

3-тапсырма. Дара және
күрделі зат есімдерді екі бағанға бөліп
жазыңдар.
Ақыл, іс-шара, баспасөз,
көлшік, кітапхана, балабақша, кәсіпорын, орындық, жұмысшы,
қиял-ғажайып, ержүрек, батыр,
мекен.
Дескриптор:
-
Дара және күрделі
зат есімдерді екі бағанға бөліп
жазады;
-
ертегі үзінділерінен
дара зат есімдер мен күрделі зат есімдерді теріп
жазады;
-
Дара зат есімдерді
тұлғасына қарай ажыратады;
Сабақты бекіту:
« Ер Төстіктің сұрағы»
әдісі
Дескриптор:
Дара және күрделі
зат есімдерді ажыратады;
Сұрақтарға жауап
береді;
|
Оқушылар ертегі үзіндісін
оқып, сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тыңдалған мәтін
мазмұны негізінде топ болып «6 Неліктен?» әдісімен сұрақтар
құрастырады.
Мәтінді
тыңдайды;-1балл
Проблемалық сұрақтар
құрастырады;-1балл
Қойылған сұрақтарға жауап
береді1-балл
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырманы
орындайды.
Дара және күрделі
зат есімдерді екі бағанға бөліп жазады;
-1балл
ертегі үзінділерінен
дара зат есімдер мен күрделі зат есімдерді теріп
жазады;-1балл
Дара зат есімдерді
тұлғасына қарай
ажыратады;-1балл
Нейросеть арқылы
Төстік өткен сабақты бекіту мақсатында сұрақ қояды Дара және
күрделі зат есімдерді
ажыратады;-1балл
Сұрақтарға жауап береді;-1
балл
|
ҚБ
«Асық»
ҚБ
«Асық»
ҚБ «Асық
»
|
5-сынып қазақ тілі
оқулығы.
Асықтар
http://kitap.kz/audiobook/5179-er_tostik/5179-er_tostik.
Кесте «6
Неліктен?»
Слайд
|
|