Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ерекше қажеттілігі бар студенттерді жаңартылған бағдарлама бойынша критериалды бағалау

Автор:Қожабергенова Рыскүл Тұрғанқызы
Бағыты: Əлеуметтік педагог
Бөлімі: Мақала
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-05-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Инклюзивті топтағы студенттерді жаңартылған бағдарлама бойынша критериалды бағалау



− Қазақстан Республикасының Заңдары: «Білім туралы», «Балалар құқықтары туралы», «Мүгедектер құқықтары туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзетудегі қолдау туралы»; Екі бағыт та педагогикалық үдеріске қолдау қызметінің барлық мамандарының бірлескен күш-жігерінің арқасында іске асырылуы мүмкін. Олардың қызметінде өзара байланысты және оларды ескеру қажет міндетті үш компонент бар: - баланың жанұясын қолдау: жанұялық қатынасты зерттеу, олардың үйлесімді болуына көмек көрсету.Психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі қағидалары: 1) бала дамуындағы кез келген мәселені шешудің кешенді, пәнаралық тәсілдері. 3) қолдау үдерісін ақпараттық-әдістемелік қамсыздандыру. 4) қолдау әрекетін әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық жобалау. Жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктерінің бесінші бөліміндегі талаптар бойынша бөлімдер мен ұсынылған тақырыптар мазмұнының уақыт талабына сәйкес болуы, әлеуметтік дағдылардың қалыптасуына назар аударып, топтық, жұптық жұмыс жүргізу қажет. Себебі осы студенттермен жұмысқа интербелсенді әдістер қолдану тиімді. Ондай интербелсенді оқытудың әдістері төмендегідей:
  • Интербелсенді лекциялар мен семинарлар;
  • Ойындар;
  • Оқытудың компьютерлік технологиялары;
  • Сұрақтар қоюға ынталандыру;
  • Аяқталмаған сөйлем;
  • Дебаттар;
  • Өз позицияларын ұстануы .
Әр сабақта студенттер белсенді әрекеттер атқаруы қажет (ойлау, оқу, сөйлеу, талқылау, жазу, пікірлесу, пікір таластыру т.б.).Бұл кезде оқытушы интербелсенді оқытудың мына шарттарын жүзеге асырады: -Жағымды психологиялық орта орнату (биопоэма, ігі-тілектер);-қызығушылығын арттыру үшін төтесінен қызықты да жұмбақты сұрақтар қою (мотивация, ұмтылыс тудыру);-ұжыммен жұмыс жүргізу (психологиялық ой сергектер, кестелер толтыру).Бағалау кезінде аталған шарттарды іске асыру білім алушының өзін еркін сезінуіне, танымдық белсенділігі, оқу мотивациясы деңгейінің артуына, эмоционалдық біркелкілігіне ықпал етеді және өз мүмкіндіктеріне сенімі артады.

  • Агапова А. Мүгедектігі бар баланың интеграция жайында жеке білім беру бағыты
  • Ахутина Т.Д. Инклюзивті білім берудегі нейропсихологиялық көзқарас.
  • «Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау» Е.Қалиякпаров. Оқыту-тәрбиелеу технологиясы 2016-3
  • «Критериалды бағалауды нәтижеге бағыттау» Қ.Ғ. Смағұлова «12 жылдық білім беру»


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.