Материалдар / Ересек топ циклограммасы мамыр

Ересек топ циклограммасы мамыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі білім беру тәрбиешілеріне ересек топка арналған мамыр айының циклограммасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
370
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_______________________________

Меңгеруші:_____________________________

Мамыр айы 2024 жыл 1 апта




Күн тәртібінің кезеңдері

Дүйсенбі

29.04.2024

Сейсенбі

30.04.2024

Сәрсенбі

01.05.2024

Бейсенбі

02.05.2024

Жұма

03.05.2024

Балаларды қабылдау

Балаларды ыстық мейірімен қарсы алу . Жылы амандасумен оң көңіл күй дағдыларын жетілдіру. Баланың бүгінгі денсаулығы туралы сұрау және жеке пікірін білдіруге баулу. Далада қандай ауа райы болып тұрғанын сұрау. Топқа лабиринт жолымен жүріп, дүрыс жолды тауып, өтуін тапсыру. (сөйлеуді дамыту).


Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен,

кеңес, әңгімелесу

Баланың шығармашылық дағдыларының даму деңгейлері туралы ақпарат беру.

Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарды ұйымдастыру, Табиғи құрастыру материалдарымен құрастыру, кітаптарды қарау, еңбек әрекетін ұйымдастыру

Өнер орталығында сурет салу, суретті карточкаларды бояу, дербес шығармашылық іс әрекеттерді ұйымдастыру.

Табиғи құрастыру материалдарымен құрастыру, кітаптарды қарау, еңбек әрекеті бойынша әңгімелесу

Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарды ұйымдастыру, үстел үсті ойындары

(пазлдар, домино, суретті карточкалар, дидактикалық ойындар).


Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды, үстел үсті ойындары,

бейнелеу іс- әрекеті,

кітаптарды қарау және басқалар)

«Қалашық»

Міндеттері: Балалардың кеше жасаған қалашығына алып бару, құрылыс нысандарын ұзындығы, ені, және биіктігі бойынша салыстыру.

(математика негіздері)


«Жақын туыстар»

Міндеттері: туыстарын білуге, олардың есімдерін атауға үйрету, отбасындағы сүйікті адамдары, отбасылық мерекелер, салт-дәстүрлер туралы әңгімелеу, өзінің жақындарына мақтаныш сезімін білдіру дағдысын жетілдіру.

(қоршаған ортамен танысу)


Еңбек

Міндеттері:Шамасы келетін жұмысты орындау кезінде балалардың бастамасын қолдау: бөлме өсімдіктеріне күтім жасау, оларды суару. (қоршаған ортамен танысу) Балалармен жеке жұмыс.


Балаларды жарты шеңбер етіп отырғызу.

«Бұл не екен?» ойыны

Міндеттері: Суреттердің бір бөлігін көрсетіп, оның не зат екенін табу. Ол затты тапқан бола ол туралы ән тақпақ немесе ойдан ертегі құрап немесе ол қалай пайда болды айтып беруін ұйымдастыру

(көркем әдебиет)


Ертеңгілік жаттығу

Мамыр айына арналған таңертеңгі жаттығуларды орындату.

Ырғақтық жаттығулар.

Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыкамен сүйемелдеу арқылы орындау

(Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)

Дене белсенділігі (таңертеңгі жаттығу, шынықтыру, спорттық және қимылды ойындар) пайдасы туралы түсінікті кеңейту.

Таңғы ас

Таңғы ас алдында, дәретханаға барғаннан кейін, ластанған кезде қолды өз бетінше сабынмен жуу дағдысын пысықтау. Қол орамалды пайдалана білуді бекіту.

(мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Тамақтану әдебін сақтау. Өз-өзіне қызмет жасау дағдыларын жетілдіру. Кезекшілікті ұйымдастыру.

Топта кезекшілердің міндеттерін өз бетінше орындауға үйрету: нан салғыштарды, кружкаларды, тәрелкелер мен майлықтарды, ас құралдарын (қасықтар, шанышқылар) ретімен қоюды пысықтау.


Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Шаттық шеңбері (балалардың сүйкімді мінездері туралы айту)

Балалардың сезінген әсерлерімен , жаңалықтармен бөлісу.

Көктемгі көңіл күйлері қалай екенін сұрау?

«Достық туралы не біледі? Балалардың ойын тыңдау. Бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылау, қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдату, ережелер туралы келісу және т. б. (сөйлеуді дамыту)


Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру: сапта бір-бірден жүру,

Тепе-теңдікті сақтау: еденнен 20 – 25 сантиметр жоғары қойылған сатының таяқшаларынан

(бір-бірінен қашық қойылған 5–6 доп арқылы кезекпен) аттап өту.

Еңбектеу, өрмелеу: табан мен алақанға сүйеніп, төрт тағандап еңбектеу,

Лақтыру, домалату, қағып алу: заттардың арасымен доптарды, құрсауларды бір-біріне домалату;


Қимылды ойын:

Кешікпе

Спорттық жаттығулар:

Велосипед тебу: екі немесе үш дөңгелекті велосипед тебу; оңға, солға бұрылу.



Музыка




Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру: сапта бір-бірден жүру,

Тепе-теңдікті сақтау: еденнен 20 – 25 сантиметр жоғары қойылған сатының таяқшаларынан

(бір-бірінен қашық қойылған 5–6 доп арқылы кезекпен) аттап өту.

Секіру: бір орында тұрып, қос аяқпен секіру, қысқа секіргішпен секіру.

Лақтыру, домалату, қағып алу: заттардың арасымен доптарды, құрсауларды бір-біріне домалату;



Қимылды ойын: Тышақандар мен мысықтар


Музыка


Міндеттері:Қалашыққа жетпей тұрған шатырлар, ағаштарды қағаздан жасап, қалашықты толықтыру. (жапсыру)





«Достар елі»

Міндеттері:Балалармен ертең қандай мерекені тойлайтыны жайлы айтып беру, әңгімелесу. Олардың барлығы бір бірімен доспа? Сұрау. Топтағы ойыншықтар бір бірімен дос па? деп сұрау. Ендеше ойыншықтар тұратын достар қалашығын құрылыс материалдарынан, «лего» конструкторлардан құрастырайық.

Орналастыру тәсілдерін қолдана отырып, пластиналарды тігінен және

кірпіштерді, бөлшектерді көлденеңінен орналастыруды үйрету.

(құрастыру)

Не құрастырып жатқандары жайлы бір біріне айтып, оның қандай болатыны, ол жерде не істейтінін айтып отыруына жағдай жасау.

(сөйлеуді дамыту)

Достар әнін магнитофоннан қосып сергіту сәтін жасату.

(музыка)




«Жаман жолдас»

Міндеттері:Балаларды кітап орталығына жинап «Жаман жолдас» әңгімесін оқып беру.

Өз бетінше қайталап айтуын, сахналауын ұйымдастыру.

(сөйлеуді дамыту)


Аюдың суретін салу. Пішіні: дөңгелек, сопақ, шаршы, тікбұрыш, үшбұрыш, бөліктерінің орналасуы туралы түсініктерді бекіту.

(сурет салу)


Сергіту сәті


Балаларды екі орталыққа бөлу.

Бір орталықта

«Біздің достарымызбен келетін балабақша» Міндеттері: тақырыбында сурет салдыру.

Заттардың көлемі бойынша арақатынасын байқауды және сүйрет салуда қолдануды үйрету: ағаш биік, бұта ағаштан аласа, гүл бұтадан аласа.

(сурет салу)

Екінші орталықта геометриялық денелерді(куб, шар, цилиндр) танып, атап тапқан затымен сәкестендіру.

«Кім тапқыр» ойынын ойнату. Топтағы осы денелерге ұқсас заттарды көп табуға ынталандыру.

(математика негіздері)



Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану дағдыларын пысықтау. Құлап қалған кезде өзіне қарапайым көмек көрсетуге, науқастанған кезде ересектерге жүгінуге баулу. (Салауатты өмір салтын қалыптастыру)


Балалардың өз-өзіне қызмет ету дағдыларын жетілдіру. Шкафтарынан киімдерін ретімен алып, дұрыс киіну және достарына киінуіне көмектесу дағдыларын қалыптастыру. Балаларды адамгершілікке, өзара көмек беруге үйрету. Серуенге бара жатқанда айналасына қарап, өзгесітерді байқау және атауды дамыту. (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).



Серуен

Бақылау.

Мақсаты:Ауа райын бақылау. Желдің бар жоғын анықтау.

Өздерінің отырғызған өсімдіктеріне күтім жасату.

(қоршаған ортамен танысу)


«Жылдам жаса» ойынын ойнау.

Мақсаты: Үш бала жүргізуші, қалғандары орындаушы.

Етістіктерді бұйрық райымен қолдана білуге үйрету (отыр, жүр, жүгір). Балалардың бірі отыр, жүр, жүгір дегенді ретімен ауысытып айтады. Балалар орындайды. Дұрыс жасамаған бала ән немесе тақпақ айтып айыбын өтеп береді.

(сөйлеуді дамыту)


Қимылды ойын:

«Кім жылдам»


Бақылау.

Мақсаты:айналаға зейінмен қаратып, көктемнің қандай белгілерін көріп тұрғаны жайлы сұрау.

(қоршаған ортамен танысу)


Міндеттері: Балаларға қалаулары бойынша бормен ойдан сурет салуды ұсыну.

(Сурет салу)


Спорттық жаттығулар:

екі немесе үш дөңгелекті велосипед тебу; оңға, солға бұрылу дағдыларын жетілдіру



Алып шыққан ойыншықтармен жеке және топтық ойын «қанша болды?», «қаншасы қалды?» сұрақтарын қою арқылы сану салыстыру дағдыларын дамыту

(математика негіздері)

Балабақша ауласындағы табиғи заттардан үйшік құрастыру.

Құрастыруға қолданған құрылыс бөлшектерін ажырату және атау, оларды сапасы, көлемі мен пішіні бойынша таңдау, өз бетінше ойдан құрастыруға мүмкіндік беру

(құрастыру)


Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыка сүйемелдеуімен орындату

(музыка)



Зерттеу.

Мақсаты:Ағаштардың жапырақтарын бұтақтарын лупамен қарау, метрмен, сызғышпен өсімдіктерді өлшеу.

Ойын, еңбек, эксперимент барысында құм, су, тас, саздың қасиеттерін анықтау дағдысын бекіту.

(қоршаған ортамен танысу)


Қимылды ойын

«Кешікпе»


Сурет бойынша «Жаман жолдас» ертегісін балаларға айтқызу.

(сөйлеуді дамыту)


Серуеннен оралу

Топқа оралу кезінде жылдам қатарға тұруды жетілдіру. Өз –өзіне қызмет ету дағдыларын топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін қалыптастыру. Ертеңгіліктерде айтатын әндерін тақпақтарын қайталап айту және т.б. жаттату. (көркем әдебиет, дербес ойын әрекеті).

Түскі ас

Түскі ас алдында гигеналық шараларды орындату: қолды дұрыс жууды, өз орамалының орнын білуін, қолды дұрыс сүрту, орамалды ілу. Кезекшілердің жұмысы ( асхана құралдарын, майлықтарды үстелге қою)

Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, асхана құралдарын дұрыс ұстай білу, ұқыпты тамақтану , аузына тамақ толтырып сөйлеспеу, алғыс айту) (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)

Күндізгі ұйқы

Тамақтан соң ауыздарын сумен шаюын қалыптастыру.

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағыту. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды қалыптастыру. Өз төсек орнын тауып жату дағдысын бекіту. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. Ұйқыға жатқызу барысында балаларға достық туралы ертегілер оқып беру және жайлы музыка қойып тыңдап тынығуына жағдай жасау(көркем әдебиет)

Біртіндеп ұйқыдан ояту,

сауықтыру шаралары

Жалпақ табандылықтың алдын-алу үшін түрлі жолдармен жалаң аяқ жүргізу.

Тыныс алу жолдарын жаттығулар жасатып, шынықтыруды дамыту (дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киінуді,түймелерін қадауды, сырмаларын сыруды, аяқ киімдерін дұрыс киюді пысықтау . Қыз балаларды шаштарын тарауға үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

(Мәдени-гигиеналық дағдылар). Қолдарын жууды, құрғатып сүртуді, сүлгіні өз орнына іліп қоюды жетілдіріп бекіту


Бесін ас

Кезекшілердің жұмысы ( асхана құралдарын, майлықтарды үстелге қою, соңынан жинау)

Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. Өз өзіне қызмет ету дағдыларын пысықтау. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)


Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс- әрекеті, кітаптарды қарау және басқалар)

«Атасының ақылы» Міндеттері: Балаларды кітап орталығына жинап «Атасының ақылы» әңгімесін оқып беру. Естеріне түсіру.

(көркем әдебиет)


Балалардың қалауы бойынша орталықтарға бөлу. Ермексаздан достардың ойыншықтарын жасату.

мүсіндеу)

Екінші орталықта

«Оригами» үлгісі бойынша гүлдердің пішінін құрастыруға ынталандыру.

(құрастыру)



Балаларды екі орталыққа қалауы бойынша бөлу.

Қағаздан үйшік жасау және ермексаздан топтағы ойыншықтардың мүсіндерін жасауды ұсыну

(мүсіндеу және жапсыру)


Жасаған заттарын ортадағы үстел үстіне қою.

Балаларға жиын, оның әртүрлі түстегі, пішіндегі, өлшемдегі заттардан тұратындығы туралы түсінік беру, заттарды жұппен қою арқылы оларды санамай-ақ салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білуін дамыту.

(математика негіздері)



Балаларды орталықтарға бөлу. Қалаулары бойынша дербес шығармашылық әрекеттер ұйымдастыру.

(мүсіндеу)

(жапсыру)





Ұнатып айтатын әндерін, билейтін билерін қайталап пысықтау.

(музыка)


Балабақша ғимаратын құрастыру. Міндеттері: Құрастырылған құрылыс бөлшектерінің кеңістікте орналасуын айқындау дағдысын дамыту.

(құрастыру)


Балалармен жеке жұмыс













Серуенге дайындық

Серуенге қызығушылық туғызу.

Киімдерін реттілік сақтап дұрыс киінуге үйрету. Достарына көмектесу.

Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. Таза ауада қандай ойындар ойнайтынын балалармен жоспарлау және ойыншықтарды алып шығу.(сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ