Ұйымдастыру
кезеңі
5-минут
Сабақтың
басы
8-
минут
3
минут
|
Сәлемдесу, «Комплимент» әдісі
арқылы жағымды ахуал туғызу
«Топ басшысы» әдісі арқылы 3
топқа бөлу.
І
топ «Еркін
тербеліс»
ІІ
топ «Еріксіз
тербеліс»
ІІІ
топ «Резонанс»
«Көгершін» әдісі бойынша әр топтан үй
тапсырмасын тексеру. Тәжірибелік тапсырма
Әр
топқа зертханалық немесе практикалық тапсырма беріледі. Оқушылар
топпен бірігіп орындау керек.
1 топ: Математикалық маятниктің тербеліс
күйлерінің еркін түсу үдеудің тәуелді екенің теория жүзінде
дәлелдеу
2 топ:
Серіппелі
маятниктің тербеліс периодына жіптің массасы мен жіптің қатаңдығана
қалай тәуелді екеніне тәжірибе
жасау
3 топ: Математикалық
маятниктің көмегімен оның тербеліс периодының жіптің ұзындығына
тәуелді екенің анықтау.
Тақырыпты ашу
үшін
«Галерияны
шарлау» әдісі бойынша проблемалық
сұрақ қою арқылы миға шабуыл жасап тақырыпты
ашу
-
Суретте берілген
денедердің барлығына тән қандай қасиетті
білесіңдер?
-
Бүгінгі сабақта
қозғалыстың қандай түрі
айтылады?
|
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Өз
топтарын өздері құрастырады
Топқа
бөлінеді.
Топ басшылары өз топ мүшелерін
бағалау парағына енгізеді
Берілген
тапсырманы орындау
Сыныпта ілініп тұрған
суреттер бойынша сабақтың тақырыбын
ашады
|
Дескриптор:
Жалпы балл:2
-Симмулятпен жұмыс жасауды
үйренеді
-Теориялық тапсырманы айта
алады
-Тәжірибе ретінде жұмыс жасай
алады.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
4 минут
8
минут
6
минут
|
1-тапсырма Топтық жұмыс.
«Жүйелік органайзер» арқылы жаңа сабақты меңгеру.
2-тапсырма.
Жеке
жұмыс Функционалды сауаттылықты
дамытуға арналған жаттығу
«Көпірдегі апат»
мәтінін оқып сұрақтарға жауап
жазыңыз.
Көпірдегі
апат
АҚШ-тағы Такома Нарроуз бұғазы үстіндегі аспалы көпір 1940
жылы 7 қарашада қирады. Орталық аралықтың құлауының себебі шамамен
65 км/сағ жылдамдықпен жел болды
-
Берік көпірдің құлауына желдің
қандай себеп болғанын
жазыңыз.
-
Көпір апатынының алдын-алу
үшін екі жолын ұсыныңыз.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Флешка» әдісі.
Есептер шығару
|
Оқулықпен
жұмыс
Жеке
жұмысты орындайды
Флешкада
берілген есептерді жұппен бірігіп шығарады
|
Дескриптор:
Жалпы балл:2
-Жаңа тақырыпты
түсінеді;
-Формулаларды түрлендіре алады.
Дескриптор:
Жалпы балл:2
Көпірдің құлау
себебін жазады
Көпірдің қирауының
екі себебін көрсетеді
Дескриптор:
Жалпы балл:2
-Математикалық маятник формуласын
біледі
-Серіппелі маятник формуласын
түсінеді
|
А3 парағын
толтырады
Слайд
Карточка тарату
әдісі
|
|
Сабақты
қорытыңдылау
5
минут
|
Wordwall платформасы арқылы жаңа сабақты
қорытындылау
-
Сыртқы күштің жиілігі мен тербелмелі жүйенің
меншікті жиілігі сәйкес келгенде еріксіз тербелістердің
амплитудасы....(резонанс)
-
Тербелмелі жүйеде еріксіз тербелістер қалай
пайда болады?(мәжбүрлеуші күштің
жиілігімен)
-
1940 жылы резонанстық құбылыстың әсеріне
құлаған көпір.... (Такома)
-
Дененің тепе-теңдік күйінен ең үлкен
ығысуының мәні? (тербеләс
амплитудасы)
-
Уақыт өткен сайын азайып отыратын
тербелістер(өшетін
тербіелсітер)
|
Wordwall платформасы кіріп тақырып бойынша
сұрақтарына жауап береді
|
|
https://wordwall.net/ru/resource/67839641
|
|
Рефлексия:
2
минут
|
«Лайк»
әдісі бойынша сабақта бағалайды
Оқушыларға «БІЛІМ ПОЧТАСЫ»
таратылады, оқушылар сабақта алған білімдерін, ізгі тілектерін
жазады
|
Берілген
карточка арқылы бағалау
|
|
Үлестірме
карточка
|
|