Тақырыбы: «Ертегілер еліне
саяхат » - кітапханаға саяхат Д/топ,
1сынып
Саяхат
мақсаты: Кітапхана мен кітапхананы
пайдалана білу ережелерімен таныстыру, кіиапты күте білуге үйрету,
кітпханамен таныстыру.
Кітапханашы: Сәлеметсіздер ме ,
балалар!Бүгін бізде ерекше күн, сіздер маған ,яғни кітапханаға
қонаққа келдіңіздер, қош келдіңіздер ,
балалар!
Бүгін мейрам, бізде үлкен
мереке,
Тойлайықшы кітабыңды жыр ете.
Әрі ақылшың – рухани қазынаң
Құнды байлық баға жетпес бұл өте.
Білім көзі-кітапта, ал
кітаптардың мекені- кітапхана, яғни грек тілінен аударғанда «кітап
сақтайтын орын»деген мағынаны білдіреді.
Мен, ертегілер елінің
кітапханашысымын, сендер мені білесіндер ме ? Мен сендерді үнемі
көріп, бақылап жүрмін, сендер ертегі тыңдағанды жақсы көреді
екенсіңдер, олай болса мен сендерді ертегілер елінде күтемін.
Ертегілер еліне тек білгіштер, тапқырлар, өз ісіне ұқыпты,
мейірімді, адал балаларды күтемін. Ертегілер еліне келу жолды
сиқырлы кітап тауып береді.
- Кітапты жоғарыдан іздеңдер, бар ма?
- Төменнен іздеңдер, бар ма?
- Оң жақтарыңа қарандар, мұқият қарандар, бар
ма?
Сиқырлы кітап топтарындағы ең үлкен гүлдін
жанында - а - а - а»
Кітапханашы:
- Сиқырлы кітап өте әдемі
екен, ашып көрейік, ашылмайды, енді не істедік?
/кітапты сілкіп, тыңдап көреді, үнтаспадан түсініксіз дыбыстар
шығады, тәрбиеші түсінеді/
- Сиқырлы кітап сендерден сұрайды;
- Жеті санымен байланысты қандай ертегі білесіндер?
- Үш саны қай ертегіде кездеседі?
- Жарайсыңдар, балалар.
- Ал сиқырлы кітаптағы
ертегіні тыңдайық «Үш аю», «Екі ләк».
- Сиқырлы кітап ертегілер елінде бізді тағы не күтіп
тұр?
«
Бұл қай
ертегіден ?» - ойының
ойнайық.
Мына шарлардың ішінде қағазда
ертегіден үзінді жазылған, ол қай ертегіден екенің табу
керек.
Кім бірінші
шығады.
Кітапханашы: Жарайсыңдар
балалалар!Сендер де, әрқашан бір -
біріне көмектесіндер, бір - бірлерінді ренжітпендер, бір -
бірлеріне, үлкендерге жақсылық жасай біліндер.Мейірімді, адал
болындар.
Бітік орта жалпы білім беретін
мектеп балабақшасы.
( Д/топ,
1сынып)
Өткізген : кітапханашы
А.Ж.Жардемова