Материалдар / Ертегі.Шыншыл ертегі.Аяз би 6-сынып қазақ әдебиеті 2024-2025 оқу жылы

Ертегі.Шыншыл ертегі.Аяз би 6-сынып қазақ әдебиеті 2024-2025 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегі.Шыншыл ертегі 6-сынып қазақ әдебиеті 2024-2025 оқу жылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2024
271
1 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Мектебі:


Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлімі:

Туған жерім-аялы алтын бесігім!

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

03.09.2024 ж.

Сыныбы:6 «А»


Қатысушылар саны:

ЕББҚ оқушы (2-топ)

Мінез-құлық және эмоционалдық проблемалары бар оқушы

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ертегі.Шыншыл ертегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6. 1. 1. 1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

Сабақтың мақсаты:



Әдеби шығарманың жанрын анықтайды.

Әдеби шығарманың фабуласын анықтайды.

Әдеби шығарманың сюжетін анықтайлы.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут



Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы талқылау сұрақтары:

1.Ертегі дегеніміз не?

2.Қандай ертегілерді білесіздер?

3.Ертегілердің қандай түрлері бар?

4.Ертегі кейіпкерлерін атаңыздар




Барлық оқушы: сұрақтарға жауап береді.

Дарынды оқушы: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын білдіреді.

ЕББҚ оқушы: сұраққа жауап береді.


Дескриптор:

Жалпы ұпай – 2

-сұрақтарға жауап береді-1

-көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын білдіреді-1


Презентация

Оқулық

Жазба дәптері

Сабақтың ортасы


30 минут




Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Жұппен жұмыс» әдісі бойынша шығарманы оқып, жанрын анықтаңыз




Топтық жұмыс. 2-тапсырма. «Бірлік» әдісі арқылы шығарманың фабуласын анықтап, жүйелі түрде жазыңыз.




Жеке жұмыс. 3-тапсырма. «ББ» әдісімен шығарманың сюжетін анықтап, реттілігін сақтап жазыңыз.

Барлық оқушы:шығарманы оқиды

Дарынды оқушы: шығарманы оқып, жанрын анықтайды.


ЕББҚ оқушы:жұбымен жұмыс жасайды.


Барлық оқушы: Шығарманың фабуласын анықтайды.

Дарынды оқушы: Шығарманың фабуласын анықтап, жүйелі түрде жазады.

ЕББҚ оқушы: тобымен жұмыс жасайды.


Барлық оқушы: Шығарманың сюжетін анықтай алады.

Дарынды оқушы: Шығарманың сюжетін анықтап, реттілігін сақтап жазады.

ЕББҚ оқушы: шығарма сюжетін біледі

Дескриптор:

Жалпы ұпай – 3

-Шығарманы оқиды-1

-Шығарманың жанрын анықтайды-2


Дескриптор:

Жалпы ұпай -3

-Шығарманың фабуласын анықтайды-1

Шығарманың фабуласын жүйелі түрде жазады-2



Дескриптор:

Жалпы ұпай -2

-Шығарманың сюжетін анқтайды-1

-шығарманың сюжетін реттілігін сақтап жазады-1


Жазба дәптері

оқулық

Сабақтың соңы


10 минут

Кері байланыс. БББ

Тиімді кері байланыс береді

ҚБ

Стикер, маркер

Оқыту тапсырмасы


Шығарма мазмұнын айту






Қосымша ресурс:



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!