|
Сабақ тақырыбы: |
Есеп дегеніміз не? |
Мектеп: №16 |
|||||||||||||
|
Күні :28.02.18 |
|
Мұғалімнің есімі: Абукадырова М.А. |
|||||||||||||
|
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
қосынды мен қалдықты табуға арналған есептерді талдайды және шығарады; сандық мәліметтер бойынша кері есептер құрастырады және шығарады; есепті шығару үшін тірек сызбасын таңдайды |
||||||||||||||
|
Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||
|
Ресурстар: |
|
||||||||||||||
|
Тірек сөздер |
есеп шарты; сұрағы; шешуі; жауабы. |
||||||||||||||
|
Сабаққа байланысты деректі материалдар |
Сабаққа қатысты ескертпелер |
||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Бір,екі,үш, Сынып іші тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз, Біз сабақты бастаймыз. |
||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
1-топ «Шарт» 2-топ «Сұрақ» 3-топ«Шешу» 4-топ«Жауап» |
||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Ойын «Адасқан әріптер» Әріптерді орнына қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. С,Е,П,Е – ЕСЕП |
||||||||||||||
|
Ой қозғау Болжау стратегиясы |
-Есеп дегеніміз не? -Осы екі сызбаның қайсысы есеп деп ойлайсыңдар? -Қайсы тапсырманы орындағанда қиналмай орындаймыз? -Бұл тапсырмалардың қандай ұқсастығы бар?
Оқушылар осы сызба бойынша өз ой – пікірлерімен бөліседі. |
||||||||||||||
|
Мағынаны тану Мұғалімнің түсіндірмесі. Есеп туралы түсініктерін толықтыру. |
Есеп дегеніміз- шарт пен сұрақтан тұратын математикалық мәтін. Есеп бірнеше құрамдас бөліктен тұрады.
Шарты Жауабы Сұрағы Шешуі -Есептің ең негізгі құрамдас бөлігі шарты мен сұрағы. Есепті шешу барысында ең негізгі қажетті қадамдар мыналар; — есепті оқы; — есептегі белгілі мен белгісізді анықта; — есепке сәйкес сызбаны таңдап ал; — есепті шеш; — есептің шешуін жаз; — жауабын жаз. Есептің шарты мен сұрағын анықтау арқылы біз есепті шешеміз. ШЕШУІ-есепті шешу. ЖАУАБЫ-есепті шешу барысында есептің жауабы шығады. -Ал енді балалар мына сызбалардың қайсысы мына есепке сәйкес келеді? 12 бала 7 ересек
1 ? кітап (бүтін)
Б Ересек адам -7 «Бүтінді» яғни барлығын табу үшін қосу амалын қолданамыз. «Қалдықты» яғни қалғанын табу үшін азайту амалын қолданамыз. |
||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Есептің құрамдас бөліктерін үш тілде айту: Шарты- Условие- If stipulatior Сұрағы-Вопрос- Ask Шешуі-Решение- Result Жауабы-Ответ- Answe
|
||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті: Аспанға қарап ай көрдім, Төменге қарап жеркөрдім. Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім!
|
||||||||||||||
|
Жұпен жұмыс |
Суретті құрастыру Жолбарыс |
||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс |
Шығарып көр Есеп оқып, мәтіннен есептің шарты мен сұрағын табу.Есепті шығарып, жауабын жазу.Кері амал арқылы есепті тексереді. 14+3=17 (есептің сызбасы ойынша есепті талдайды) |
||||||||||||||
|
Топпен жұмыс |
«Орындап көр» сурет бойынша оқушылар есеп құрастырады және шығарады.Есепті талдайды. |
||||||||||||||
|
Дәптермен жұмыс |
53-жұмыс парағы. Порстер құрастыру.
Есеп құрастыр. Оқушылар есеп бөліктерін олардың атауларымен сәйкестендіріп белгілейді. Жоғары жолда орналасқан сөздер мен оған сәйкес төменгі жолдағы есептің бөліктерін сызықпен қосып көрсетеді. Тапсырманың екінші бөлігінде оқушылар есептің жауабын санды өрнекпен жазады (есептің шешуі) және алынған санды жауапқа жазады. Жауабы: Шарты — “Саяхатшы 15 сағат автобуспен және 4 сағат жаяу жүрді”. Сұрағы — “Саяхатшы неше сағат жолда болды?”. Шешуі — сызба және санды өрнек: 15 + 4 = 19 (сағат). 4. Жауап: 19 сағат |
||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқушылар сабақ соңында:есептің не екенін түсінеді; сандарды қосуға арналған қарапайым есептерді шығара алады.Берілген тақырып бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін сұрақтар қойыңыз: — Есептің негізі бөліктерін ата (шарты, сұрағы, шешуі, жауабы). — Есептің сұрағы деген не? — Егер есепте сұрақ болмаса, ол есеп болып табыла ма? Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өзін-өзі бағалатыңыз. |
||||||||||||||
|
Ойын |
«Кім жылдам?» әр топқа жеке есеп беріледі. Сол есептің шешуіне байланысты мақал- мәтел айтады және үш тілде айтады. Сандар; 3,5,100,2. |
||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Дәптермен жұмыс |
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
||||||||||||||
1-топ
Айнұрда 5 қызыл шар және 6 жасыл шар бар.Айнұрда барлығы неше шар бар?
2-топ
Айдоста 10 дәптер бар.Ол 8 дәптерді мұғалімге берді.Айдоста неше дәптер қалды?
3-топ
Сыныпта 16 ұл, 4 қыз бала бар.Сыныпта барлығы неше бала бар?
4-топ
Майраның 3 кітабы ,Дәулеттің 4 кітабы бар.Олардың барлығы неше кітабы бар?


Есеп дегеніміз – бірдеңенің болуын анықтау.
Есеп дегеніміз– белгісізді анықтау.
Есеп дегеніміз - ерекше жұмыс түрі, заттың дұрыстығын табу.
Біреуге бес күн алда келсе, біреуге бес күн
кейін келеді.
Бес саусақ бірдей
емес.
Бес бармақ жиналса, жұдырық болады.
Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім
біл.
Жеті атасын білмеген жетімдіктің
белгісі.
Жақсыны жеті жыл жетелесең, адам
болады,
Жаманды жеті жыл жетелесең, надан
болады.
Жүздің түсін білгенше, бірдің атын біл.
Мұғалімнің аты-жөні:_____________________________________
Мектеп__________________________________________________
Екі жұлдыз,бір тілек.
|
1. |
Ұсыныс: |
|
2. |
19 сағат
15сағ 4 сағ
?сағат
15+4=19
Саяхатшы неше сағат жолда болды?
Саяхатшы
15 сағат автобуспен
және 4 сағат жаяу жүрді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есеп дегеніміз не?
Есеп дегеніміз не?
|
Сабақ тақырыбы: |
Есеп дегеніміз не? |
Мектеп: №16 |
|||||||||||||
|
Күні :28.02.18 |
|
Мұғалімнің есімі: Абукадырова М.А. |
|||||||||||||
|
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
қосынды мен қалдықты табуға арналған есептерді талдайды және шығарады; сандық мәліметтер бойынша кері есептер құрастырады және шығарады; есепті шығару үшін тірек сызбасын таңдайды |
||||||||||||||
|
Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||
|
Ресурстар: |
|
||||||||||||||
|
Тірек сөздер |
есеп шарты; сұрағы; шешуі; жауабы. |
||||||||||||||
|
Сабаққа байланысты деректі материалдар |
Сабаққа қатысты ескертпелер |
||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Бір,екі,үш, Сынып іші тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз, Біз сабақты бастаймыз. |
||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
1-топ «Шарт» 2-топ «Сұрақ» 3-топ«Шешу» 4-топ«Жауап» |
||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Ойын «Адасқан әріптер» Әріптерді орнына қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. С,Е,П,Е – ЕСЕП |
||||||||||||||
|
Ой қозғау Болжау стратегиясы |
-Есеп дегеніміз не? -Осы екі сызбаның қайсысы есеп деп ойлайсыңдар? -Қайсы тапсырманы орындағанда қиналмай орындаймыз? -Бұл тапсырмалардың қандай ұқсастығы бар?
Оқушылар осы сызба бойынша өз ой – пікірлерімен бөліседі. |
||||||||||||||
|
Мағынаны тану Мұғалімнің түсіндірмесі. Есеп туралы түсініктерін толықтыру. |
Есеп дегеніміз- шарт пен сұрақтан тұратын математикалық мәтін. Есеп бірнеше құрамдас бөліктен тұрады.
Шарты Жауабы Сұрағы Шешуі -Есептің ең негізгі құрамдас бөлігі шарты мен сұрағы. Есепті шешу барысында ең негізгі қажетті қадамдар мыналар; — есепті оқы; — есептегі белгілі мен белгісізді анықта; — есепке сәйкес сызбаны таңдап ал; — есепті шеш; — есептің шешуін жаз; — жауабын жаз. Есептің шарты мен сұрағын анықтау арқылы біз есепті шешеміз. ШЕШУІ-есепті шешу. ЖАУАБЫ-есепті шешу барысында есептің жауабы шығады. -Ал енді балалар мына сызбалардың қайсысы мына есепке сәйкес келеді? 12 бала 7 ересек
1 ? кітап (бүтін)
Б Ересек адам -7 «Бүтінді» яғни барлығын табу үшін қосу амалын қолданамыз. «Қалдықты» яғни қалғанын табу үшін азайту амалын қолданамыз. |
||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Есептің құрамдас бөліктерін үш тілде айту: Шарты- Условие- If stipulatior Сұрағы-Вопрос- Ask Шешуі-Решение- Result Жауабы-Ответ- Answe
|
||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті: Аспанға қарап ай көрдім, Төменге қарап жеркөрдім. Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім!
|
||||||||||||||
|
Жұпен жұмыс |
Суретті құрастыру Жолбарыс |
||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс |
Шығарып көр Есеп оқып, мәтіннен есептің шарты мен сұрағын табу.Есепті шығарып, жауабын жазу.Кері амал арқылы есепті тексереді. 14+3=17 (есептің сызбасы ойынша есепті талдайды) |
||||||||||||||
|
Топпен жұмыс |
«Орындап көр» сурет бойынша оқушылар есеп құрастырады және шығарады.Есепті талдайды. |
||||||||||||||
|
Дәптермен жұмыс |
53-жұмыс парағы. Порстер құрастыру.
Есеп құрастыр. Оқушылар есеп бөліктерін олардың атауларымен сәйкестендіріп белгілейді. Жоғары жолда орналасқан сөздер мен оған сәйкес төменгі жолдағы есептің бөліктерін сызықпен қосып көрсетеді. Тапсырманың екінші бөлігінде оқушылар есептің жауабын санды өрнекпен жазады (есептің шешуі) және алынған санды жауапқа жазады. Жауабы: Шарты — “Саяхатшы 15 сағат автобуспен және 4 сағат жаяу жүрді”. Сұрағы — “Саяхатшы неше сағат жолда болды?”. Шешуі — сызба және санды өрнек: 15 + 4 = 19 (сағат). 4. Жауап: 19 сағат |
||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқушылар сабақ соңында:есептің не екенін түсінеді; сандарды қосуға арналған қарапайым есептерді шығара алады.Берілген тақырып бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін сұрақтар қойыңыз: — Есептің негізі бөліктерін ата (шарты, сұрағы, шешуі, жауабы). — Есептің сұрағы деген не? — Егер есепте сұрақ болмаса, ол есеп болып табыла ма? Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өзін-өзі бағалатыңыз. |
||||||||||||||
|
Ойын |
«Кім жылдам?» әр топқа жеке есеп беріледі. Сол есептің шешуіне байланысты мақал- мәтел айтады және үш тілде айтады. Сандар; 3,5,100,2. |
||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Дәптермен жұмыс |
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
||||||||||||||
1-топ
Айнұрда 5 қызыл шар және 6 жасыл шар бар.Айнұрда барлығы неше шар бар?
2-топ
Айдоста 10 дәптер бар.Ол 8 дәптерді мұғалімге берді.Айдоста неше дәптер қалды?
3-топ
Сыныпта 16 ұл, 4 қыз бала бар.Сыныпта барлығы неше бала бар?
4-топ
Майраның 3 кітабы ,Дәулеттің 4 кітабы бар.Олардың барлығы неше кітабы бар?


Есеп дегеніміз – бірдеңенің болуын анықтау.
Есеп дегеніміз– белгісізді анықтау.
Есеп дегеніміз - ерекше жұмыс түрі, заттың дұрыстығын табу.
Біреуге бес күн алда келсе, біреуге бес күн
кейін келеді.
Бес саусақ бірдей
емес.
Бес бармақ жиналса, жұдырық болады.
Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім
біл.
Жеті атасын білмеген жетімдіктің
белгісі.
Жақсыны жеті жыл жетелесең, адам
болады,
Жаманды жеті жыл жетелесең, надан
болады.
Жүздің түсін білгенше, бірдің атын біл.
Мұғалімнің аты-жөні:_____________________________________
Мектеп__________________________________________________
Екі жұлдыз,бір тілек.
|
1. |
Ұсыныс: |
|
2. |
19 сағат
15сағ 4 сағ
?сағат
15+4=19
Саяхатшы неше сағат жолда болды?
Саяхатшы
15 сағат автобуспен
және 4 сағат жаяу жүрді.
шағым қалдыра аласыз













