Сабақтың
басы
2
минут
|
I. Психологиялық
ахуал. Сәлемдесу.
Күнге қарап
қолымды,
Бір,екі,үш деп
соғайын,
Қарап тұрған
көршіме
Мен қолымды
бұлғайын!
|
1.Мұғаліммен
сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп
айтады
|
Жарайсыңдар!
|
|
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
|
Өткен сабақты
пысықтау
4 мысалды
тексеру.
«Футбол»
ойыны
*1 дм-5 см=5c
cм
*8 кг-6 кг=2
кг
*4 см+5
см=9
см
*9 см-2
см=7
см
*10-6=4
* 1 дм+4
см=14
дм
*1 дм+6
см=16
см
*9-6=3
*9-1=8
|

Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.
|
Дескриптор:
-есептерді
шығарады.
|
|
Сабақтың
ортасы
Білу.
6
минут
Дәптермен
жұмыс
5
минут
Сергіту
сәті
2минут
Тапсырма
4
минут
Топтық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
5
минут

|
III. Жаңа
тақырып. Пазл құрастыру арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашу
-Балалар, бүгінгі өтетін
жаңа сабағымыздың тақырыбы:
«Есептер
шығару»
Сабақ мақсатымен
таныстырамын.
Видеоролик
көрсету. Білу және түсіну
.

1 мысал.
(ауызша)

10-7+4+2=9
6+3-4+5=10
2
есеп.

Сергіту сәті
«Санамақ» қимылды қозғалыс
жасайды.
«Ұлттық ойын-ұлт
қазынасы»
«Бәйге»
ойыны
Топтық
жұмыс
Сызбаға қарап, шартты
есеп шығарады.

4 мысал.
Салыстыр.

|

-суретке қарап, мысалдарды
есептеп, саябақтардың атауын
табады.
Шарты:
«Санамақ» әніне қимылды
қозғалыс жасайды.
Топтық тапсырманы
орындайлы.
Есепті шығарып,
салыстырады.
|
Дескриптор:
-мысалдарды
есептеп,саябақ
тардың атауын
табады.
Дескриптор:
-сызба бойынша есептің шартын
құрады.
-есептің шартын,
сұрағын,
шешуін, жауабын
табады.
-қысқаша жазылуына байланысты
кері есеп құрады.
Дескриптор:
-Сызбаға қарап есептер
шығарады
Дескриптор:
-өрнектерді
салыстырады
|
Оқулық.
Оқулық
Дәптер
дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
Кері
байланыс
2
мин
|
IV.Сабақты
қорытындылау.
«Бақа» әдісі арқылы сабақты
қорытындылау.
*4+3 қосындысы нешеге
тең?
*азайтудың қасиеттерін
ата.
*70-20 мәнін
ата.
*40-30 мәні нешеге
тең?
*90-50 мәні нешеге
тең?
-100-90 мәнін
тап?
-60+30 мәнін
тап.
Кері
байланыс
«Домбыра»
әдісі

|
Өтілген тақырыптарға
байланысты есептерді шығарады.
Домбыра әдісі арқылы кері
байланыс жасайды.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді.
|
|