Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Демалыс мәдениеті. Мерекелер

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    10.05.23ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару. № 155

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.5.1.8 айнымалысы бар өрнектер мен теңдеу түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешу; қосу мен азайтуға берілген құрама есептерді санды өрнектер түрінде моделдеу

    Сабақтың мақсаты

    - есеп шарты бойынша әріпті өрнек құрастырады;

    - әріптің орнына сан қойып, өрнектің мәнін табады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру


    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үйге берілген оқу тапсырманы тексеру.

    - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Сабаққа дайынсыңдар ма? Ендеше

    математика оқулығының 63-бетін ашайық.

    Сабағымыздың тақырыбы:

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару

    Бүгінгі сабақта сендер:

    - есеп бойынша әріпті өрнек құрастыруды үйренесіңдер.

    Еске түсірейік:

    Математикалық өрнектер

    Санды өрнек Әріпті болады:

    4•6 a•b

    Бұл жерде қай өрнектің мәнін табуға болады, балалар? Әрине санды өрнектің 4•6=24.

    Сондай-ақ әріпті өрнектің орнына тиісті санды қойып өрнектің мәнін табуға болады.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.

    «Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.

    Оқулық

    Дәптер

    лер

    Қалам қарын

    даштар

    Жаңа білім

    15 мин





























    10 мин

















    2 мин



    Бекіту

    10 мин




    1-тапсырма. Өрнектердің мәнін тап

    а

    25

    9

    70

    8

    100

    b

    8

    61

    5

    90

    4

    a+b

    33





    a•b

    200





    Кестені әр қарай толтыр

    Өзіңді тексер!

    а

    25

    9

    70

    8

    100

    b

    8

    61

    5

    90

    4

    a+b

    33

    70

    75

    98

    104

    a•b

    200

    549

    350

    720

    400

    Жаңа сабақ

    Хайуанаттар бағының ересектерге арналған кіру билеті а теңге, балалар билеті b теңге тұрады. Хайуанаттар бағына келген отбасы мүшесінде үш бала, екі ересек адам болса, қанша теңге төлеу керек?

    Кестені толтыр


    Бағасы

    Саны, дана

    Құны тг


    Ересектер

    a

    2

    ?

    Shape1 ?

    Балалар

    b

    3

    ?



    Бағасы

    Сан

    Құны тг


    Ересектер

    a

    2

    a•2

    a•2+ b•3

    Балалар

    b

    3

    b•3

    Жауабы: a•2+ b•3 түрінде қалады

    2-тапсырма. Есеп бойынша өрнек құрастырып, оларды жаз.

    Кинотеатрда балалар билеті а теңге, ал ересектер билеті b теңге тұрады. Кинога с бала және х ересек адам билет сатып алды. Кассаға қанша ақша төленді?

    Кестені толтыр, өрнек құрастыр


    Бағасы

    тг

    Саны

    Құны

    тг


    Балалар





    Ересектер




    Өзіңді тексер!


    Бағасы

    Саны

    Құны

    тг


    Балалар

    a

    с

    ?

    Shape2 ?

    Ересектер

    b

    х

    ?

    Жауабы: a•с+ b•х

    4-тапсырма. Теңдеулерді шеш.

    5-тапсырма. Теңдеулерді шеш.

    700-у=98•5 күрделі теңдеу

    700-у=490 қарапайым теңдеуге айналдырдық.

    у=700-490

    у=210

    700-210=98•5

    Өзіңді тексер!

    552+а=1000-111

    552+а=1000-111

    552+а=889

    а=889-552

    аShape4 =337

    552+337=1000-111

    889=889

    Топтық тапсырма.

    Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Қарқынды оқушыларға тапсырма

    Зертте

    Айжан, Гүлназ, Зәуре бірінші, екінші және үшінші қабатта тұрады. Айжанның екінші қабатта тұрмайтыны, ал Гүлназдың екінші және үшінші қабатта тұрмайтыны белгілі. Қыздардың әрқайсысы қандай қабатта тұратынын анықта.


    І қабат

    ІІ қабат

    ІІІ қабат

    Айжан

    Гүлназ

    Зәуре

    Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.

    ЕҚҚЕО

    Пазл құрастыру ойыны.

    Сабақтың тақырыбы бойынша тапсырмалар мен сұрақтар құрастыр

    Әріпті өрнектерді ата

    a•2+ b•3 a•с+ b•х 21:7=3

    Неге тең арқылы осы әріпті өрнектердің мәнін табылмаған? Түсіндіруге тырыс.

    Тапсырма орындайды.

























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    06 Мамыр 2023
    1143
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару №155

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару №155

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Демалыс мәдениеті. Мерекелер

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    10.05.23ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару. № 155

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.5.1.8 айнымалысы бар өрнектер мен теңдеу түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешу; қосу мен азайтуға берілген құрама есептерді санды өрнектер түрінде моделдеу

    Сабақтың мақсаты

    - есеп шарты бойынша әріпті өрнек құрастырады;

    - әріптің орнына сан қойып, өрнектің мәнін табады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру


    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үйге берілген оқу тапсырманы тексеру.

    - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Сабаққа дайынсыңдар ма? Ендеше

    математика оқулығының 63-бетін ашайық.

    Сабағымыздың тақырыбы:

    Есептерді әріпті өрнектердің көмегімен шығару

    Бүгінгі сабақта сендер:

    - есеп бойынша әріпті өрнек құрастыруды үйренесіңдер.

    Еске түсірейік:

    Математикалық өрнектер

    Санды өрнек Әріпті болады:

    4•6 a•b

    Бұл жерде қай өрнектің мәнін табуға болады, балалар? Әрине санды өрнектің 4•6=24.

    Сондай-ақ әріпті өрнектің орнына тиісті санды қойып өрнектің мәнін табуға болады.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.

    «Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.

    Оқулық

    Дәптер

    лер

    Қалам қарын

    даштар

    Жаңа білім

    15 мин





























    10 мин

















    2 мин



    Бекіту

    10 мин




    1-тапсырма. Өрнектердің мәнін тап

    а

    25

    9

    70

    8

    100

    b

    8

    61

    5

    90

    4

    a+b

    33





    a•b

    200





    Кестені әр қарай толтыр

    Өзіңді тексер!

    а

    25

    9

    70

    8

    100

    b

    8

    61

    5

    90

    4

    a+b

    33

    70

    75

    98

    104

    a•b

    200

    549

    350

    720

    400

    Жаңа сабақ

    Хайуанаттар бағының ересектерге арналған кіру билеті а теңге, балалар билеті b теңге тұрады. Хайуанаттар бағына келген отбасы мүшесінде үш бала, екі ересек адам болса, қанша теңге төлеу керек?

    Кестені толтыр


    Бағасы

    Саны, дана

    Құны тг


    Ересектер

    a

    2

    ?

    Shape1 ?

    Балалар

    b

    3

    ?



    Бағасы

    Сан

    Құны тг


    Ересектер

    a

    2

    a•2

    a•2+ b•3

    Балалар

    b

    3

    b•3

    Жауабы: a•2+ b•3 түрінде қалады

    2-тапсырма. Есеп бойынша өрнек құрастырып, оларды жаз.

    Кинотеатрда балалар билеті а теңге, ал ересектер билеті b теңге тұрады. Кинога с бала және х ересек адам билет сатып алды. Кассаға қанша ақша төленді?

    Кестені толтыр, өрнек құрастыр


    Бағасы

    тг

    Саны

    Құны

    тг


    Балалар





    Ересектер




    Өзіңді тексер!


    Бағасы

    Саны

    Құны

    тг


    Балалар

    a

    с

    ?

    Shape2 ?

    Ересектер

    b

    х

    ?

    Жауабы: a•с+ b•х

    4-тапсырма. Теңдеулерді шеш.

    5-тапсырма. Теңдеулерді шеш.

    700-у=98•5 күрделі теңдеу

    700-у=490 қарапайым теңдеуге айналдырдық.

    у=700-490

    у=210

    700-210=98•5

    Өзіңді тексер!

    552+а=1000-111

    552+а=1000-111

    552+а=889

    а=889-552

    аShape4 =337

    552+337=1000-111

    889=889

    Топтық тапсырма.

    Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Қарқынды оқушыларға тапсырма

    Зертте

    Айжан, Гүлназ, Зәуре бірінші, екінші және үшінші қабатта тұрады. Айжанның екінші қабатта тұрмайтыны, ал Гүлназдың екінші және үшінші қабатта тұрмайтыны белгілі. Қыздардың әрқайсысы қандай қабатта тұратынын анықта.


    І қабат

    ІІ қабат

    ІІІ қабат

    Айжан

    Гүлназ

    Зәуре

    Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.

    ЕҚҚЕО

    Пазл құрастыру ойыны.

    Сабақтың тақырыбы бойынша тапсырмалар мен сұрақтар құрастыр

    Әріпті өрнектерді ата

    a•2+ b•3 a•с+ b•х 21:7=3

    Неге тең арқылы осы әріпті өрнектердің мәнін табылмаған? Түсіндіруге тырыс.

    Тапсырма орындайды.

























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары 3 сынып
    06.05.2023
    1143
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации