Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Деректерді ұсыну

    Күні:


    Курс: 1

    Колледж: №16 Колледж көпсалалы колледжі

    Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Д.А.


    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Есептеу жүйелері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік санау жүйесіне және кері аудару.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

    Позициялық емес және позициялық санау жүйелерін ажыратады.

    Оқушылардың көпшілігі істеуге қабілетті:

    Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аударады.

    Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

    Санау жүйесінің тәжірибедегі маңыздылығы туралы тұжырым жасай алады.

    Бағалау критерийі

    • Санау жүйелерін ажырата алады.

    • Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыра алады және кері аударады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар істей алады:

    Санау жүйелеріне байланысты терминдерді есте сақтайды.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    Сан

    Число

    Number

    Санау жүйесі

    Система подсчета

    Couting system

    Позициялық санау жүйесі

    Позиционная система подсчета

    Positional counting system

    Позициялық емес санау жүйесі

    Не позиционная система подсчета

    Non-positional counting system

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Санау жүйесі ..., түрлері ...

    Позициялық және позициялық емес СЖ айырмашылықтары ..

    Екілік, сегіздік, ондық, он алтылық СЖ ережелері ...

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру. Тәуелсіздіктің 30 жылдығындағы жетістіктерді қарастыру. Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. топпен жұмыс істей білу.

    Пәнаралық байланыс

    Ағылшын, орыс тілдерінде сөздер қолданылады

    Математика – есептеулер жүргізу барысында, тарих – ғасырларды жазғанда позициялық емес сандарды қолданады.

    Алдыңғы білім

    Виртуалдық машиналар

    Сабақ барысы


    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 минут

    Амандасу, түгендеу

    «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу.

    Мақсаты: топта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, оқушылардың ойын жинақтап, пікірін айта білуге дағдыландыру.

    Нұсқау: Білім алушылар тілек айтады. Бірінші оқушы бір тілек айтады, қандай әріптен аяқталса, келесі оқушы сол әріптен басталатын тілек айтады


    «Асық лақтыру» әдісі арқылы топқа бөлу

    Мақсаты: Ұлттық құндылықтарды дәріптеу, ұлттық ойындарды насихаттау, студенттердің топта жұмыс жасай білу, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

    Нұсқау: Оқушылар асықты лақтырып, бүк, шік, әлше, тәй түсуіне байланысты топқа бөлінеді.

    Видео ролик көрсету Ссылкасын жазып қою керек

    Мақсаты: Санау жүйелері, сандар ұғымы жайлы мәлімет беріледі. Сыни ойлау, ойын жеткізе білу, пікірін айта білу дағдыларын қалыптастыру. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау, мақсатын ашу.

    Нұсқау. Видеоролик қарап не көргендері туралы пікірлерін білдіреді.


    БББ әдісін қолдану

    Білемін Санау жүйесі бойынша білетін ақпаратты ауызша айту.

    Білгім келеді. Не білігісі келетіндіктерін анықтау.























    Сабақтың ортасы


    30 минут

    «Джигсо» әдісі

    Мақсаты:оқушылардың білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу, проблемаларды шешу қабілеттерін дамыту, сыни ойлау, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру, жаңа білімді меңгерту.

    Нұсқау: Оқушылар топқа бөлініп кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Кластер қорғайды.


    1-топ Екілік санау жүйесі

    2-топ Сегіздік санау жүйесі

    3-топ Ондық санау жүйесі

    4-топ Он алтылық санау жүйесі


    "Миға шабуыл" әдісі

    Мақсаты: оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    Нұсқау: Логикалық есепті шешеді, жауабын түсіндіреді.

    Бір бала: — Менің 100 бауырым бар. Кішісі 1000 жаста, ал үлкені 1111 жаста. Үлкені 1001 сыныпта оқиды, — деді. Солай болуы мүмкін бе?

    (Мүмкін. Баланың 4 бауыры бар, кішісі 8 жаста, үлкені 15 жаста, үлкені 9 сыныпта оқиды.)


    Практикалық жұмыс «Сандар сөйлейді»

    Топтық жұмыс

    Мақсаты: Студенттердің сандарды санау жүйлеріне ауыстыру дағдысын, сын тұрғысынан ойлау, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру

    Нұсқау: Есептеуден шыққан сандарды Қазақстан Республикасымен байланысын айту керек. (ҚР тәуелсіздігіне 30жылдығымен байланыстыру)

    1-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 0111110001112; ә) 000100002; б) 000111102;

    в) 37168; д) 7Е316.


    2-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 010100002; ә) 011001002; б) 10102;

    в) 37418; д) 7316.


    3-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 000110102; ә) 10112; б) 011000002;

    в) 1058; г) 7ДВ16.


    4-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 010101112; ә) 01012; б) 10012;

    в) 1008; д) Е16.


    Дескриптор:

    • Санау жүйелерін анықтайды, есептейді

    • Ондық жүйедегі сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне ауыстырады.

    • Санау жүйелеріне кері ауыстырады.


    Саралау тапсырмалары:

    Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, барлық студенттердің жұмыс жасауына ықпал жасау


    А деңгейі

    1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі. Позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырыңыздар.


    Дескриптор. Санау жүйелерін ажырата алады.


    В деңгейі

    2 тапсырма

    Берілген сандарды санау жүйелеріне ауыстырыңыздар.


    Ондық сандар

    Екілік санау жүйесі

    Сегіздік санау жүйесі

    Он алтылық санау жүйесі

    15




    255




    315




    763





    3 тапсырма.

    Екілік сандарды ондық, сегіздік санау жүйелеріне ауыстыр

    11011012

    1000110112

    11100000102
    10001002


    Дескриптор

    • Санау жүйелерін анықтайды, есептейді

    • Ондық жүйедегі сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне ауыстырады.

    • Екілік сандарды ондық, сегіздік санау жүйелеріне ауыстырады.


    С деңгейі

    4 тапсырма Санау жүйесінің теміржолда қолданылуын зерттеу

    (мамандықпен байланыстыру мақсатында)


    Дескриптор Санау жүйесінің өндірісте қолданылуын зерттейді, бағалайды.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темирхан Жасұлан Бақытжанұлы
    08 Наурыз 2023
    445
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Есептеу жүйелері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Есептеу жүйелері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік санау жүйесіне және кері аудару.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Деректерді ұсыну

    Күні:


    Курс: 1

    Колледж: №16 Колледж көпсалалы колледжі

    Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Д.А.


    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Есептеу жүйелері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік санау жүйесіне және кері аудару.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

    Позициялық емес және позициялық санау жүйелерін ажыратады.

    Оқушылардың көпшілігі істеуге қабілетті:

    Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аударады.

    Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

    Санау жүйесінің тәжірибедегі маңыздылығы туралы тұжырым жасай алады.

    Бағалау критерийі

    • Санау жүйелерін ажырата алады.

    • Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыра алады және кері аударады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар істей алады:

    Санау жүйелеріне байланысты терминдерді есте сақтайды.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    Сан

    Число

    Number

    Санау жүйесі

    Система подсчета

    Couting system

    Позициялық санау жүйесі

    Позиционная система подсчета

    Positional counting system

    Позициялық емес санау жүйесі

    Не позиционная система подсчета

    Non-positional counting system

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Санау жүйесі ..., түрлері ...

    Позициялық және позициялық емес СЖ айырмашылықтары ..

    Екілік, сегіздік, ондық, он алтылық СЖ ережелері ...

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру. Тәуелсіздіктің 30 жылдығындағы жетістіктерді қарастыру. Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. топпен жұмыс істей білу.

    Пәнаралық байланыс

    Ағылшын, орыс тілдерінде сөздер қолданылады

    Математика – есептеулер жүргізу барысында, тарих – ғасырларды жазғанда позициялық емес сандарды қолданады.

    Алдыңғы білім

    Виртуалдық машиналар

    Сабақ барысы


    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 минут

    Амандасу, түгендеу

    «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу.

    Мақсаты: топта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, оқушылардың ойын жинақтап, пікірін айта білуге дағдыландыру.

    Нұсқау: Білім алушылар тілек айтады. Бірінші оқушы бір тілек айтады, қандай әріптен аяқталса, келесі оқушы сол әріптен басталатын тілек айтады


    «Асық лақтыру» әдісі арқылы топқа бөлу

    Мақсаты: Ұлттық құндылықтарды дәріптеу, ұлттық ойындарды насихаттау, студенттердің топта жұмыс жасай білу, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

    Нұсқау: Оқушылар асықты лақтырып, бүк, шік, әлше, тәй түсуіне байланысты топқа бөлінеді.

    Видео ролик көрсету Ссылкасын жазып қою керек

    Мақсаты: Санау жүйелері, сандар ұғымы жайлы мәлімет беріледі. Сыни ойлау, ойын жеткізе білу, пікірін айта білу дағдыларын қалыптастыру. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау, мақсатын ашу.

    Нұсқау. Видеоролик қарап не көргендері туралы пікірлерін білдіреді.


    БББ әдісін қолдану

    Білемін Санау жүйесі бойынша білетін ақпаратты ауызша айту.

    Білгім келеді. Не білігісі келетіндіктерін анықтау.























    Сабақтың ортасы


    30 минут

    «Джигсо» әдісі

    Мақсаты:оқушылардың білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу, проблемаларды шешу қабілеттерін дамыту, сыни ойлау, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру, жаңа білімді меңгерту.

    Нұсқау: Оқушылар топқа бөлініп кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Кластер қорғайды.


    1-топ Екілік санау жүйесі

    2-топ Сегіздік санау жүйесі

    3-топ Ондық санау жүйесі

    4-топ Он алтылық санау жүйесі


    "Миға шабуыл" әдісі

    Мақсаты: оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    Нұсқау: Логикалық есепті шешеді, жауабын түсіндіреді.

    Бір бала: — Менің 100 бауырым бар. Кішісі 1000 жаста, ал үлкені 1111 жаста. Үлкені 1001 сыныпта оқиды, — деді. Солай болуы мүмкін бе?

    (Мүмкін. Баланың 4 бауыры бар, кішісі 8 жаста, үлкені 15 жаста, үлкені 9 сыныпта оқиды.)


    Практикалық жұмыс «Сандар сөйлейді»

    Топтық жұмыс

    Мақсаты: Студенттердің сандарды санау жүйлеріне ауыстыру дағдысын, сын тұрғысынан ойлау, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру

    Нұсқау: Есептеуден шыққан сандарды Қазақстан Республикасымен байланысын айту керек. (ҚР тәуелсіздігіне 30жылдығымен байланыстыру)

    1-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 0111110001112; ә) 000100002; б) 000111102;

    в) 37168; д) 7Е316.


    2-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 010100002; ә) 011001002; б) 10102;

    в) 37418; д) 7316.


    3-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 000110102; ә) 10112; б) 011000002;

    в) 1058; г) 7ДВ16.


    4-топ

    1. Сандарды ондық санау жүйесіне аудару:

    а) 010101112; ә) 01012; б) 10012;

    в) 1008; д) Е16.


    Дескриптор:

    • Санау жүйелерін анықтайды, есептейді

    • Ондық жүйедегі сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне ауыстырады.

    • Санау жүйелеріне кері ауыстырады.


    Саралау тапсырмалары:

    Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, барлық студенттердің жұмыс жасауына ықпал жасау


    А деңгейі

    1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі. Позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырыңыздар.


    Дескриптор. Санау жүйелерін ажырата алады.


    В деңгейі

    2 тапсырма

    Берілген сандарды санау жүйелеріне ауыстырыңыздар.


    Ондық сандар

    Екілік санау жүйесі

    Сегіздік санау жүйесі

    Он алтылық санау жүйесі

    15




    255




    315




    763





    3 тапсырма.

    Екілік сандарды ондық, сегіздік санау жүйелеріне ауыстыр

    11011012

    1000110112

    11100000102
    10001002


    Дескриптор

    • Санау жүйелерін анықтайды, есептейді

    • Ондық жүйедегі сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне ауыстырады.

    • Екілік сандарды ондық, сегіздік санау жүйелеріне ауыстырады.


    С деңгейі

    4 тапсырма Санау жүйесінің теміржолда қолданылуын зерттеу

    (мамандықпен байланыстыру мақсатында)


    Дескриптор Санау жүйесінің өндірісте қолданылуын зерттейді, бағалайды.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Презентация Басқа
    08.03.2023
    445
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темирхан Жасұлан Бақытжанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации