|
Тақырыбы Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту/ Графика |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.01.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау; 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бірқатар оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді топтастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіреді. Пәндік лексика және терминология: 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нақты тәсіл негізінде қандай ереже жатқанын түсіндір: 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту. Амалдардың қасиеті мен ережесін не үшін білу керек деп ойлайсың? Өз есептеуіңді қалай тексеруге болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазу: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Есептеуді және оның тексеруін жаз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Кестеден тыс көбейту мен бөлудің тәсілдері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
0-3 мин
|
Ынталандыру. Шаттық шеңбері Бір-біріне жылы сөздер айту. Күннен шуақ алайық Алақанға салайық Жерден нәр алайық Алақанға салайық Алақандағы жылуды Достарымызға сыйлайық. |
Шаттық шеңбері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4-6 мин
|
«Миға шабуыл» Өткен сабақты бекіту. -Өткен сабақтардыа қандай тақырыптармен танысып едік. -Кестеден тыс қалай көбейтіп, бөлеміз? Бүгінгі сабақта біз осы кестемен көбейту мен бөлуді қайталаймыз, бекітеміз. Сабаққа мақсат қояды. -Өтіп жатқан бөлім қалай аталады?/Өнер/ -Қандай өнер түрлерін білесіңдер? -Бүгін өнердің тағы бір түрі графикамен танысамыз. -Графика дегеніміз не? Естігендерің бар ма? -Білмесеңдер видеоға назар аударыңдар. Видео көрсетіледі. |
Графика Видео көрсету
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-10 мин
|
20 беттегі №1 тапсырмаға назар аударту. Берілген өрнектерді есептеген кезде балалардың қалай пайымдағанын тап. Сонда Астана қаласының көрнекті жерлерінің атауын білетін боласың.
-Осы ғимараттардың бәрі қай қалада орналасқан? -Астана қаласына барғандарын бар ма?
|
Оқулықпен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11-34мин |
Астана қаласының көрнекті жерлеріне саяхат жасаймыз. Әр көрнекті жер тапсырмалар дайындаған. Бірінші Еліміздің басты ғимараты-«Ақордаға» барамыз.
Ақордаға кіру үшін тапсырма орындау керек.
Жұптық жұмыс. « Балық аулау» әдісі арқылы тапсырмаларды таңдап алу.
Кестеден тыс көбейту және бөлу. 17х3= (10+7)х3= 10х3+7х3=30+21=51 14х4=(10+4)х4=10х4+4х4=40+16=56 13х5=(10+3)х5=10х5+3х5=50+15=65 19х4=(10+9)х4=10х4+9х4=40+36=76 56:2=(40+16):2=40:2+16:2=20+8=28 42:3=(30+12):3=30:3+12:3=10+4=14 78:6=(60+18):6=60:6+18:6=10+3=13
Екінші «Бәйтерек» ғимаратына кіру билетін алу үшін тапсырма орындау.
Топтық жұмыс. А3 кағазында салынған сурет бойынша жұмыс. Есеп құрастыру. Шығару.
Бірінші кітапта-96 бет Екінші кітапта-24 бет 1 топ: 96+24=120 2 топ: 96: 4=24 3 топ: 24х4=96 Топпен шығарып, қорғайды.
Үшінші «Опера және балет» театрына жол тартайық
21 бет №5 тапсырма Ш: 40 плащ тігу- 200м мата 60 м мата? Плащ Ш: 200:40=5 60:5=12 плащ Ж: 12 палщ тігуге болады.
Төртінші «Бейбітшілік және келісім сарайы»
Ол ғимаратқа кіру үшін оқулықтағы 21 беттегі №7 Теңдеулерді шешу керек. Хх30=900:3 Хх6=50+310 Ух4=72-44 Хх30=300 Хх6=360 Ух4=28 Х=300:30 Х=360:6 У=28:4 Х=10 Х=60 У=7 10х30=900:3 60х6=50+310 7х4=72-44 300=300 360=360 28=28
Осымен Астананың көрікті жерлеріне саяхатымыз аяқталды.
|
Саяхат
Жұптық жұмыс Дәптермен жұмыс
Топтық жұмыс
А3 қағаз Маркер
Дескрпитор арқылы бағалайды.
«Тақия» әдісі арқылы таңдау Тақтамен жұмыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
35-40 мин |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі арқылы кері байланыс. Үйге тапсырма: 21 бет №6 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып: Есептеу. Қорытындылау/Театр |
Мектеп: Лебяжі ЖОББМ |
||||
|
Күні: 25.01.2019 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбаева Гүлбаршын Нұртазаевна |
||||
|
3 «А» қазақ сыныбы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі теңдеулерді шешу. 3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.
|
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: |
||||
|
-қарапайым және құрылымы күрделі теңдеулерді шешеді, кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдарын ауызша орындайды. |
|||||
|
Бірқатар оқушылар: |
|||||
|
-қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін түсіндіреді, қосындыны санға ауызша көбейтуді, 100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлуді біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар:құрамында кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдары бар өрнектер құруды және өрнектерді бірнеше амалдармен шешу, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі. |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|||
|
0-5 мин
|
Ынталандыру. Шаттық шеңбері. Бір-біріне жылы сөздер айтады. Миға шабуыл. -Өткен сабақтардыа қандай тақырыптармен танысып едік. -Кестеден тыс қалай көбейтіп, бөлемуді. -Күрделі теңдеуді шығаруды. Бүгінгі сабақта біз осы кестемен көбейту мен бөлуді , күрделі теңдеуді шығаруды қайталаймыз, бекітеміз. Сабаққа мақсат қояды. -Өтіп жатқан бөлім қалай аталады?/Өнер/ -Қандай өнер түрлерін білесіңдер? -Бүгін өнердің тағы бір түрі театрмен танысамыз. Театр және оның түрлері туралы әңгіме. Театр грек тілінен аударғанда ойын-сауық дегенді білдіреді. Яғни актерлер сахнада әртүрлі көріністерді көрсетеді. Театрдағы қойылымдарға: балет, драма, опера, пантомима, куыршақ театры.
|
Шаттық шеңбері |
|||
|
5-10 мин
11-35 мин |
Белсендіру. №1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап. Балет 7х(120:40)=21 Сәуле Драма (850-650):5=40 Балжан Опера 500-303:3=399 Жазира Пантомима (540+120):6=110 Асқар Қуыршақ театры (650-320):3=11 Мұрат Бағалау дескрипторы
№3 Жұптық жұмыс. Есептеп шығар. «Балық аулау» әдісі 41х2=82 33х3=99 23х3=69 428:2=214 248:2=124 639:3=213 96:6=16
№4 Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру. «Сиқырлы тақия» әдісі Ш: Театрға барды-485 оқушы Қуыршақ театры-130 оқушы Опера және балет театры -?2 есе артық С: Драма театры-? оқушы Ш: 130х2=260 485-(130+260) =95 Ж:Драма театрына 95 оқушы барды. Бағалау дескрипторы:
№7 кесте бойынша өрнек құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап. Жұптық жұмыс. а)630+(36:6)=636 ә) 50х3-80=70 52х2+300=404 650-(120:6)=630 18х3+120+360=486 760-(20+30)=710 700+25х4=800 Бағалау дескрипторы :
№8 Теңдеулерді шеш Хх30= 1000-730 880:у=535-491 а-45=389-254 Хх30=270 880:у=44 а-45=135 Х=270:30 у=880:44 а=135+45 Х=9 у=20 а=180 9х30=100-730 880:20=535-491 180-45=389-254 270=270 44=44 135=135 Бағалау дескрипторы:
|
Оқулық. |
|||
|
35-40 мин |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі арқылы кері байланыс. Үйге тапсырма: 30 бет №2, 31 бет №9 |
|
|||
41х2= 33х3=
23х3= 428:2=
248:2= 639:3=
96:6=
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептеу, қайталау. Кестеден тыс көбейту және бөлу 3 сынып
Есептеу, қайталау. Кестеден тыс көбейту және бөлу 3 сынып
|
Тақырыбы Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту/ Графика |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.01.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау; 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бірқатар оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді топтастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіреді. Пәндік лексика және терминология: 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нақты тәсіл негізінде қандай ереже жатқанын түсіндір: 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту. Амалдардың қасиеті мен ережесін не үшін білу керек деп ойлайсың? Өз есептеуіңді қалай тексеруге болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазу: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Есептеуді және оның тексеруін жаз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Кестеден тыс көбейту мен бөлудің тәсілдері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
0-3 мин
|
Ынталандыру. Шаттық шеңбері Бір-біріне жылы сөздер айту. Күннен шуақ алайық Алақанға салайық Жерден нәр алайық Алақанға салайық Алақандағы жылуды Достарымызға сыйлайық. |
Шаттық шеңбері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4-6 мин
|
«Миға шабуыл» Өткен сабақты бекіту. -Өткен сабақтардыа қандай тақырыптармен танысып едік. -Кестеден тыс қалай көбейтіп, бөлеміз? Бүгінгі сабақта біз осы кестемен көбейту мен бөлуді қайталаймыз, бекітеміз. Сабаққа мақсат қояды. -Өтіп жатқан бөлім қалай аталады?/Өнер/ -Қандай өнер түрлерін білесіңдер? -Бүгін өнердің тағы бір түрі графикамен танысамыз. -Графика дегеніміз не? Естігендерің бар ма? -Білмесеңдер видеоға назар аударыңдар. Видео көрсетіледі. |
Графика Видео көрсету
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-10 мин
|
20 беттегі №1 тапсырмаға назар аударту. Берілген өрнектерді есептеген кезде балалардың қалай пайымдағанын тап. Сонда Астана қаласының көрнекті жерлерінің атауын білетін боласың.
-Осы ғимараттардың бәрі қай қалада орналасқан? -Астана қаласына барғандарын бар ма?
|
Оқулықпен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11-34мин |
Астана қаласының көрнекті жерлеріне саяхат жасаймыз. Әр көрнекті жер тапсырмалар дайындаған. Бірінші Еліміздің басты ғимараты-«Ақордаға» барамыз.
Ақордаға кіру үшін тапсырма орындау керек.
Жұптық жұмыс. « Балық аулау» әдісі арқылы тапсырмаларды таңдап алу.
Кестеден тыс көбейту және бөлу. 17х3= (10+7)х3= 10х3+7х3=30+21=51 14х4=(10+4)х4=10х4+4х4=40+16=56 13х5=(10+3)х5=10х5+3х5=50+15=65 19х4=(10+9)х4=10х4+9х4=40+36=76 56:2=(40+16):2=40:2+16:2=20+8=28 42:3=(30+12):3=30:3+12:3=10+4=14 78:6=(60+18):6=60:6+18:6=10+3=13
Екінші «Бәйтерек» ғимаратына кіру билетін алу үшін тапсырма орындау.
Топтық жұмыс. А3 кағазында салынған сурет бойынша жұмыс. Есеп құрастыру. Шығару.
Бірінші кітапта-96 бет Екінші кітапта-24 бет 1 топ: 96+24=120 2 топ: 96: 4=24 3 топ: 24х4=96 Топпен шығарып, қорғайды.
Үшінші «Опера және балет» театрына жол тартайық
21 бет №5 тапсырма Ш: 40 плащ тігу- 200м мата 60 м мата? Плащ Ш: 200:40=5 60:5=12 плащ Ж: 12 палщ тігуге болады.
Төртінші «Бейбітшілік және келісім сарайы»
Ол ғимаратқа кіру үшін оқулықтағы 21 беттегі №7 Теңдеулерді шешу керек. Хх30=900:3 Хх6=50+310 Ух4=72-44 Хх30=300 Хх6=360 Ух4=28 Х=300:30 Х=360:6 У=28:4 Х=10 Х=60 У=7 10х30=900:3 60х6=50+310 7х4=72-44 300=300 360=360 28=28
Осымен Астананың көрікті жерлеріне саяхатымыз аяқталды.
|
Саяхат
Жұптық жұмыс Дәптермен жұмыс
Топтық жұмыс
А3 қағаз Маркер
Дескрпитор арқылы бағалайды.
«Тақия» әдісі арқылы таңдау Тақтамен жұмыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
35-40 мин |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі арқылы кері байланыс. Үйге тапсырма: 21 бет №6 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып: Есептеу. Қорытындылау/Театр |
Мектеп: Лебяжі ЖОББМ |
||||
|
Күні: 25.01.2019 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбаева Гүлбаршын Нұртазаевна |
||||
|
3 «А» қазақ сыныбы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі теңдеулерді шешу. 3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.
|
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: |
||||
|
-қарапайым және құрылымы күрделі теңдеулерді шешеді, кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдарын ауызша орындайды. |
|||||
|
Бірқатар оқушылар: |
|||||
|
-қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін түсіндіреді, қосындыны санға ауызша көбейтуді, 100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлуді біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар:құрамында кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдары бар өрнектер құруды және өрнектерді бірнеше амалдармен шешу, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі. |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|||
|
0-5 мин
|
Ынталандыру. Шаттық шеңбері. Бір-біріне жылы сөздер айтады. Миға шабуыл. -Өткен сабақтардыа қандай тақырыптармен танысып едік. -Кестеден тыс қалай көбейтіп, бөлемуді. -Күрделі теңдеуді шығаруды. Бүгінгі сабақта біз осы кестемен көбейту мен бөлуді , күрделі теңдеуді шығаруды қайталаймыз, бекітеміз. Сабаққа мақсат қояды. -Өтіп жатқан бөлім қалай аталады?/Өнер/ -Қандай өнер түрлерін білесіңдер? -Бүгін өнердің тағы бір түрі театрмен танысамыз. Театр және оның түрлері туралы әңгіме. Театр грек тілінен аударғанда ойын-сауық дегенді білдіреді. Яғни актерлер сахнада әртүрлі көріністерді көрсетеді. Театрдағы қойылымдарға: балет, драма, опера, пантомима, куыршақ театры.
|
Шаттық шеңбері |
|||
|
5-10 мин
11-35 мин |
Белсендіру. №1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап. Балет 7х(120:40)=21 Сәуле Драма (850-650):5=40 Балжан Опера 500-303:3=399 Жазира Пантомима (540+120):6=110 Асқар Қуыршақ театры (650-320):3=11 Мұрат Бағалау дескрипторы
№3 Жұптық жұмыс. Есептеп шығар. «Балық аулау» әдісі 41х2=82 33х3=99 23х3=69 428:2=214 248:2=124 639:3=213 96:6=16
№4 Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру. «Сиқырлы тақия» әдісі Ш: Театрға барды-485 оқушы Қуыршақ театры-130 оқушы Опера және балет театры -?2 есе артық С: Драма театры-? оқушы Ш: 130х2=260 485-(130+260) =95 Ж:Драма театрына 95 оқушы барды. Бағалау дескрипторы:
№7 кесте бойынша өрнек құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап. Жұптық жұмыс. а)630+(36:6)=636 ә) 50х3-80=70 52х2+300=404 650-(120:6)=630 18х3+120+360=486 760-(20+30)=710 700+25х4=800 Бағалау дескрипторы :
№8 Теңдеулерді шеш Хх30= 1000-730 880:у=535-491 а-45=389-254 Хх30=270 880:у=44 а-45=135 Х=270:30 у=880:44 а=135+45 Х=9 у=20 а=180 9х30=100-730 880:20=535-491 180-45=389-254 270=270 44=44 135=135 Бағалау дескрипторы:
|
Оқулық. |
|||
|
35-40 мин |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі арқылы кері байланыс. Үйге тапсырма: 30 бет №2, 31 бет №9 |
|
|||
41х2= 33х3=
23х3= 428:2=
248:2= 639:3=
96:6=
шағым қалдыра аласыз



















