Есептеу, қайталау. Кестеден тыс көбейту және бөлу 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептеу, қайталау. Кестеден тыс көбейту және бөлу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырыбы Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту/ Графика


Мектеп:

Күні:21.01.2019

Мұғалімнің аты-жөні:

3-сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.

3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.


Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау; 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолданады.

Бірқатар оқушылар:

100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіреді.

Кейбір оқушылар:

кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді топтастырады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіреді.

Пәндік лексика және терминология: 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін түсіндіру.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Нақты тәсіл негізінде қандай ереже жатқанын түсіндір:

100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту.

Амалдардың қасиеті мен ережесін не үшін білу керек деп ойлайсың?

Өз есептеуіңді қалай тексеруге болады?

Жазу:

Есептеуді және оның тексеруін жаз.

Тірек білім, білік, дағдылар

Кестеден тыс көбейту мен бөлудің тәсілдері.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Қоры

0-3 мин





Ынталандыру. Шаттық шеңбері

Бір-біріне жылы сөздер айту.

Күннен шуақ алайық

Алақанға салайық

Жерден нәр алайық

Алақанға салайық

Алақандағы жылуды

Достарымызға сыйлайық.

Шаттық шеңбері


4-6 мин



«Миға шабуыл» Өткен сабақты бекіту.

-Өткен сабақтардыа қандай тақырыптармен танысып едік.

-Кестеден тыс қалай көбейтіп, бөлеміз?

Бүгінгі сабақта біз осы кестемен көбейту мен бөлуді қайталаймыз, бекітеміз.

Сабаққа мақсат қояды.

-Өтіп жатқан бөлім қалай аталады?/Өнер/

-Қандай өнер түрлерін білесіңдер?

-Бүгін өнердің тағы бір түрі графикамен танысамыз.

-Графика дегеніміз не? Естігендерің бар ма?

-Білмесеңдер видеоға назар аударыңдар.

Видео көрсетіледі.


Графика Видео көрсету
















7-10 мин



20 беттегі №1 тапсырмаға назар аударту.

Берілген өрнектерді есептеген кезде балалардың қалай пайымдағанын тап. Сонда Астана қаласының көрнекті жерлерінің атауын білетін боласың.

  1. 960:8= (800+160):8=120 Ақорда

  2. 840:7=(700+140):8+120 Бәйтерек

  3. 650:5=(500+150):5=130 Опера және балет театры

  4. 960:6=(600+360):6=160 Бейбітшілік және келісім сарайы

Дескриптор :


Өрнектің мәнін табады


Астана қаласының көрнекті жерін анықтайды.




-Осы ғимараттардың бәрі қай қалада орналасқан?

-Астана қаласына барғандарын бар ма?


Оқулықпен жұмыс


11-34мин



Астана қаласының көрнекті жерлеріне саяхат жасаймыз. Әр көрнекті жер тапсырмалар дайындаған.

Бірінші Еліміздің басты ғимараты-«Ақордаға» барамыз.

Ақордаға кіру үшін тапсырма орындау керек.


Жұптық жұмыс. « Балық аулау» әдісі арқылы тапсырмаларды таңдап алу.

Кестеден тыс көбейту және бөлу.

17х3= (10+7)х3= 10х3+7х3=30+21=51

14х4=(10+4)х4=10х4+4х4=40+16=56

13х5=(10+3)х5=10х5+3х5=50+15=65

19х4=(10+9)х4=10х4+9х4=40+36=76

56:2=(40+16):2=40:2+16:2=20+8=28

42:3=(30+12):3=30:3+12:3=10+4=14

78:6=(60+18):6=60:6+18:6=10+3=13


Екінші «Бәйтерек» ғимаратына кіру билетін алу үшін тапсырма орындау.

Топтық жұмыс.

А3 кағазында салынған сурет бойынша жұмыс. Есеп құрастыру. Шығару.


Бірінші кітапта-96 бет

Екінші кітапта-24 бет

1 топ: 96+24=120

2 топ: 96: 4=24

3 топ: 24х4=96

Топпен шығарып, қорғайды.




Дескрпитор

Топпен жұмыс істей алады


Есептің шартың жаза алады.


Есептің сұрағын жазады


Есептің шешуін шығарады.


Есептің мәнін табады.



Үшінші «Опера және балет» театрына жол тартайық

21 бет №5 тапсырма

Ш: 40 плащ тігу- 200м мата

60 м мата? Плащ

Ш: 200:40=5 60:5=12 плащ

Ж: 12 палщ тігуге болады.

Дескрпитор

Есептің шартың жаза алады.


Есептің сұрағын жазады


Есептің шешуін шығарады.


Есептің мәнін табады.



Төртінші «Бейбітшілік және келісім сарайы»

Ол ғимаратқа кіру үшін оқулықтағы 21 беттегі №7 Теңдеулерді шешу керек.

Хх30=900:3 Хх6=50+310 Ух4=72-44

Хх30=300 Хх6=360 Ух4=28

Х=300:30 Х=360:6 У=28:4

Х=10 Х=60 У=7

10х30=900:3 60х6=50+310 7х4=72-44

300=300 360=360 28=28

Дескрпитор

Күрделі теңдеуді қарапайым теңдеуге түрлендіреді


Белгісіз көбейткішті табады.


Теңдеудің түбірін табады.


Теңдеуді тексеру өрнегін жазады.


Осымен Астананың көрікті жерлеріне саяхатымыз аяқталды.


Саяхат

















Жұптық жұмыс

Дәптермен жұмыс



















Топтық жұмыс



А3 қағаз

Маркер















Дескрпитор арқылы бағалайды.





«Тақия» әдісі арқылы таңдау

Тақтамен жұмыс











35-40 мин



Рефлексия.

Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық?

Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма?

Қиындық туындады ма?

Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?

Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі арқылы кері байланыс.

Үйге тапсырма: 21 бет №6









Тақырып: Есептеу. Қорытындылау/Театр

Мектеп: Лебяжі ЖОББМ

Күні: 25.01.2019 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбаева Гүлбаршын Нұртазаевна

3 «А» қазақ сыныбы

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі

теңдеулерді шешу.

3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.


Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

-қарапайым және құрылымы күрделі теңдеулерді шешеді, кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдарын ауызша орындайды.

Бірқатар оқушылар:

-қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін түсіндіреді, қосындыны санға ауызша көбейтуді, 100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлуді біледі.

Кейбір оқушылар:құрамында кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдары бар өрнектер құруды және өрнектерді бірнеше амалдармен шешу, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Қоры



0-5 мин





Ынталандыру. Шаттық шеңбері.

Бір-біріне жылы сөздер айтады.

Миға шабуыл.

-Өткен сабақтардыа қандай тақырыптармен танысып едік.

-Кестеден тыс қалай көбейтіп, бөлемуді.

-Күрделі теңдеуді шығаруды.

Бүгінгі сабақта біз осы кестемен көбейту мен бөлуді , күрделі теңдеуді шығаруды қайталаймыз, бекітеміз.

Сабаққа мақсат қояды.

-Өтіп жатқан бөлім қалай аталады?/Өнер/

-Қандай өнер түрлерін білесіңдер?

-Бүгін өнердің тағы бір түрі театрмен танысамыз.


Театр және оның түрлері туралы әңгіме.

Театр грек тілінен аударғанда ойын-сауық дегенді білдіреді. Яғни актерлер сахнада әртүрлі көріністерді көрсетеді. Театрдағы қойылымдарға: балет, драма, опера, пантомима, куыршақ театры.


Шаттық шеңбері





5-10 мин















11-35 мин

Белсендіру.

1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап.


Балет 7х(120:40)=21 Сәуле

Драма (850-650):5=40 Балжан

Опера 500-303:3=399 Жазира

Пантомима (540+120):6=110 Асқар

Қуыршақ театры (650-320):3=11 Мұрат

Бағалау дескрипторы

  1. Өрнектің мәнін табады.

  2. Балалардың қандай қойылым түрін ұнататын анықтайды.


3 Жұптық жұмыс. Есептеп шығар.

«Балық аулау» әдісі

41х2=82 33х3=99

23х3=69 428:2=214

248:2=124 639:3=213

96:6=16

  1. Жұппен жұмыс істей алады.

  2. Кестеден тыс көбейту және бөлуді орындайды.


4 Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру.

«Сиқырлы тақия» әдісі

Ш: Театрға барды-485 оқушы

Қуыршақ театры-130 оқушы

Опера және балет театры -?2 есе артық

С: Драма театры-? оқушы

Ш: 130х2=260 485-(130+260) =95

Ж:Драма театрына 95 оқушы барды.

Бағалау дескрипторы:

  1. Шартын жазады.

  2. Сұрағын қояды.

  3. Шешуін шығарады. Амалдарды қолданады.

  4. Жауабын жазады.


7 кесте бойынша өрнек құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

Жұптық жұмыс.

а)630+(36:6)=636 ә) 50х3-80=70

52х2+300=404 650-(120:6)=630

18х3+120+360=486 760-(20+30)=710

700+25х4=800


Бағалау дескрипторы :

  1. Кесте бойынша өрнек құрастырады.

  2. Өрнектің мәнін табады.

8 Теңдеулерді шеш


Хх30= 1000-730 880:у=535-491 а-45=389-254

Хх30=270 880:у=44 а-45=135

Х=270:30 у=880:44 а=135+45

Х=9 у=20 а=180

9х30=100-730 880:20=535-491 180-45=389-254

270=270 44=44 135=135

Бағалау дескрипторы:

  1. Күрделі теңдеуді қарапайым теңдеуге түрлендіреді.

  2. Белгісізді табады.

  3. Теңдеудің түбірін анықтайды.

  4. Теңдеуді тексеру өрнегін жазады.

Оқулық.

35-40 мин



Рефлексия.

Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық?

Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма?

Қиындық туындады ма?

Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?

Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі арқылы кері байланыс.

Үйге тапсырма: 30 бет №2, 31 бет №9





41х2= 33х3=

23х3= 428:2=

248:2= 639:3=

96:6=



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2019
732
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі