Зауреш Каирбаевна Кенжебаева
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ақтоғай ауданы білім беру бөлімінің «Қ.Ыдырысов атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
Ақтоғай ауданы, Павлодар облысы
Эссе
Менің мамандығым – педагог
Жанымды тербеп, жүрегімді жылытатын, ақыл-ойымызды азықтандыратын – бұл педагогикалық еңбек. Өмірдің сан қырлы әлеміндегі ең киелі, ең қасиетті міндет – жас ұрпақты тәрбиелеу. Әсіресе, ауылдағы қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі жауапкершілігі мол, маңызды қызметті атқарады. Ауыл мектебінің есігін ашқанда, жанымда айналадағы сұлу табиғаттың тынысы, балалардың шырайлы күлкісі және ұстаздық парызымның ұлылығы сезіледі.
Осы эссені жазып бастағанда, мен басты басымдықты ауыл мұғалімінің қызметіне қоюға тырыстым. Себебі ауыл мұғалімінің міндеті тек білім берумен ғана шектеліп қоймайды. Ол баланың жан дүниесіне тереңдеп, оның ішкі әлемін түсінуге, мұқтаждықтарын сезінуге тырысуы қажет. Ауылдағы балалардың көпшілігі жанұялық дәстүрлердің сақтаушысы, ата-бабаларының салт-дәстүрін жалғастырушы болып келеді. Ауыл мұғалімі осы ұлттық құндылықтарды сақтап, дамытуда маңызды рөл атқарады. Ертең ауыл баласы үлкен шаһарға аяқ басқанда, бар алған ілім-білімін қайнаған өмірде дұрыс пайдалана білсе екен деймін.
Ауыл мектебінде қазақ тілі мұғалімі ретінде менің басты мақсатым – оқушылардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру және тіліміздің жан-жақты бай екенін көрсету. Қазақ тілін оқыту – менің басты жауапкершілігім. Алайда, ауыл балаларының білім алу жағдайлары кейде қала мектептеріндегі жағдайлармен салыстырғанда төмендеу болып келеді. Көп жағдайда ауыл мектептерінде қосымша ресурстар мен материалдық базаның тапшылығы байқалады. Мысалы, жаңа оқу құралдары, ақпараттық технологиялар мен интернет желісі жоқтығы – мұғалімнің жұмысын қиындатады. Шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндіктер жеткіліксіз, білім берудің жаңа технологияларымен жұмыс істеу қиынға соғады. Сонда да, ауыл мұғалімдерінің жүрегіндегі от сөнбейді, олар өз жұмыстарын сүйіспеншілікпен, шығармашылықпен жасайды. Мәселен, мен өз сабағымда әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданамын. Ойын элементтерін, топтық жұмыстарды енгізу арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыруға ұмтыламын. Мысалы, «Тіл — тәуелсіздік белгісі» атты тақырып бойынша топтық жоба ұйымдастырдым. Оқушылар өздерінің идеяларын ортаға салып, қазақ тілінің маңыздылығын талқылады. Бұл жоба оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытумен қатар, олардың патриоттық сезімдерін де оятты. Қазақ тілі мұғалімі ауыл балаларының тілдік дамуына, ана тілін сүюге, құрметтеуге үлкен ықпал етеді. Ауылдағы балалар көбінесе үш тілде сөйлейді: қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде сөйлеумен қатар, өз ауылдарының тілдерін де біледі. Мұғалімнің міндеті – осы тілдің көркемдігі мен байлығын сақтау, олардың сөйлеу тілдерін жетілдіру, жазу мәдениетін қалыптастыру.
Менің өзім ауыл мектебінде қызмет атқарып жүргендіктен, өз тәжірибемде ауыл балаларының ерекше жан дүниесі, ақ көңілділігі, қайраттылығы, өзгелерге деген мейірімділігін көріп жүрмін. Олар барлық қиындықтарды жеңіп шығуға қабілетті. Балалардың болашағы мен оларға деген сүйіспеншілігім мені әрдайым алға жетелейді. Олардың білім алуына, тәрбиеленуіне өз үлесімді қосу- менің басты міндетім. Сондай-ақ, мен балалардың креативтілігі мен логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға назар аударамын. Қазақ тілін оқыту барысында заманауи әдістемелер мен технологияларды қолдану — тиімділікті арттырады. Мысалы, интерактивті тақтаны қолдану арқылы сабақты қызықты етіп өткізу — оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Оқушыларға арнайы интернет ресурстарын ұсыну, әдебиетке, мәдениетке қатысты видеоларды көрсету — білімнің практикалық жағын тереңдетеді.
Менің мамандығым - педагог. Менің жұмысым тек білім берумен ғана шектелмейді. Мен балалардың жан дүниесін ашып, олардың игі қасиеттерін қалыптастыруға тырысамын. Оларды ұлтымыздың мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен, тілімен таныстыру- менің қызметімнің маңызды бір бөлігі және оқушының жан дүниесін қалыптастыру, адамгершілік қасиеттерін дамыту, өмірге деген сүйіспеншілігін арттыру сияқты міндетім де бар. Ауылдағы қарапайым мұғалімнің жауапкершілігі мол, себебі - біз тап-таза, мөлдір, періштедей ұрпақ тәрбиелеп жатырмыз. Бұл қызмет арқылы біз жас ұрпақты отаншыл, еңбекқор, білімді етіп тәрбиелеп, олардың болашағына бағыт-бағдар бере отырып, халқымызды жарқын болашаққа жетелейтін саналы ұрпақ өсіріп тәрбиелеудеміз.
Қорытындылай келе, педагог болып жұмыс істеу — бұл жауапкершілік, қиындықтар және жемісі тәтті жетістіктер. Ауылдағы қазақ тілі мұғалімі ретінде, мен тек білім беріп қана қоймай, балалардың болашағына, олардың қоғамда өз орнын табуына үлес қосамын. Олардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін, ұлттық мәдениетімізге деген құрметін ояту — менің басты мақсатым. Болашақта мен білім берудің жаңа әдістерін енгізіп, ауыл мектептеріндегі педагогикалық тәжірибені арттыруды жоспарлап отырмын. Себебі, мен үшін әрбір бала – Қазақстанның болашағы, ал менің міндетім – сол болашақты жарқын етіп жарқырату.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эссе "Менің мамандығым-педагог"
Эссе "Менің мамандығым-педагог"
Зауреш Каирбаевна Кенжебаева
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ақтоғай ауданы білім беру бөлімінің «Қ.Ыдырысов атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
Ақтоғай ауданы, Павлодар облысы
Эссе
Менің мамандығым – педагог
Жанымды тербеп, жүрегімді жылытатын, ақыл-ойымызды азықтандыратын – бұл педагогикалық еңбек. Өмірдің сан қырлы әлеміндегі ең киелі, ең қасиетті міндет – жас ұрпақты тәрбиелеу. Әсіресе, ауылдағы қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі жауапкершілігі мол, маңызды қызметті атқарады. Ауыл мектебінің есігін ашқанда, жанымда айналадағы сұлу табиғаттың тынысы, балалардың шырайлы күлкісі және ұстаздық парызымның ұлылығы сезіледі.
Осы эссені жазып бастағанда, мен басты басымдықты ауыл мұғалімінің қызметіне қоюға тырыстым. Себебі ауыл мұғалімінің міндеті тек білім берумен ғана шектеліп қоймайды. Ол баланың жан дүниесіне тереңдеп, оның ішкі әлемін түсінуге, мұқтаждықтарын сезінуге тырысуы қажет. Ауылдағы балалардың көпшілігі жанұялық дәстүрлердің сақтаушысы, ата-бабаларының салт-дәстүрін жалғастырушы болып келеді. Ауыл мұғалімі осы ұлттық құндылықтарды сақтап, дамытуда маңызды рөл атқарады. Ертең ауыл баласы үлкен шаһарға аяқ басқанда, бар алған ілім-білімін қайнаған өмірде дұрыс пайдалана білсе екен деймін.
Ауыл мектебінде қазақ тілі мұғалімі ретінде менің басты мақсатым – оқушылардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру және тіліміздің жан-жақты бай екенін көрсету. Қазақ тілін оқыту – менің басты жауапкершілігім. Алайда, ауыл балаларының білім алу жағдайлары кейде қала мектептеріндегі жағдайлармен салыстырғанда төмендеу болып келеді. Көп жағдайда ауыл мектептерінде қосымша ресурстар мен материалдық базаның тапшылығы байқалады. Мысалы, жаңа оқу құралдары, ақпараттық технологиялар мен интернет желісі жоқтығы – мұғалімнің жұмысын қиындатады. Шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндіктер жеткіліксіз, білім берудің жаңа технологияларымен жұмыс істеу қиынға соғады. Сонда да, ауыл мұғалімдерінің жүрегіндегі от сөнбейді, олар өз жұмыстарын сүйіспеншілікпен, шығармашылықпен жасайды. Мәселен, мен өз сабағымда әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданамын. Ойын элементтерін, топтық жұмыстарды енгізу арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыруға ұмтыламын. Мысалы, «Тіл — тәуелсіздік белгісі» атты тақырып бойынша топтық жоба ұйымдастырдым. Оқушылар өздерінің идеяларын ортаға салып, қазақ тілінің маңыздылығын талқылады. Бұл жоба оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытумен қатар, олардың патриоттық сезімдерін де оятты. Қазақ тілі мұғалімі ауыл балаларының тілдік дамуына, ана тілін сүюге, құрметтеуге үлкен ықпал етеді. Ауылдағы балалар көбінесе үш тілде сөйлейді: қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде сөйлеумен қатар, өз ауылдарының тілдерін де біледі. Мұғалімнің міндеті – осы тілдің көркемдігі мен байлығын сақтау, олардың сөйлеу тілдерін жетілдіру, жазу мәдениетін қалыптастыру.
Менің өзім ауыл мектебінде қызмет атқарып жүргендіктен, өз тәжірибемде ауыл балаларының ерекше жан дүниесі, ақ көңілділігі, қайраттылығы, өзгелерге деген мейірімділігін көріп жүрмін. Олар барлық қиындықтарды жеңіп шығуға қабілетті. Балалардың болашағы мен оларға деген сүйіспеншілігім мені әрдайым алға жетелейді. Олардың білім алуына, тәрбиеленуіне өз үлесімді қосу- менің басты міндетім. Сондай-ақ, мен балалардың креативтілігі мен логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға назар аударамын. Қазақ тілін оқыту барысында заманауи әдістемелер мен технологияларды қолдану — тиімділікті арттырады. Мысалы, интерактивті тақтаны қолдану арқылы сабақты қызықты етіп өткізу — оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Оқушыларға арнайы интернет ресурстарын ұсыну, әдебиетке, мәдениетке қатысты видеоларды көрсету — білімнің практикалық жағын тереңдетеді.
Менің мамандығым - педагог. Менің жұмысым тек білім берумен ғана шектелмейді. Мен балалардың жан дүниесін ашып, олардың игі қасиеттерін қалыптастыруға тырысамын. Оларды ұлтымыздың мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен, тілімен таныстыру- менің қызметімнің маңызды бір бөлігі және оқушының жан дүниесін қалыптастыру, адамгершілік қасиеттерін дамыту, өмірге деген сүйіспеншілігін арттыру сияқты міндетім де бар. Ауылдағы қарапайым мұғалімнің жауапкершілігі мол, себебі - біз тап-таза, мөлдір, періштедей ұрпақ тәрбиелеп жатырмыз. Бұл қызмет арқылы біз жас ұрпақты отаншыл, еңбекқор, білімді етіп тәрбиелеп, олардың болашағына бағыт-бағдар бере отырып, халқымызды жарқын болашаққа жетелейтін саналы ұрпақ өсіріп тәрбиелеудеміз.
Қорытындылай келе, педагог болып жұмыс істеу — бұл жауапкершілік, қиындықтар және жемісі тәтті жетістіктер. Ауылдағы қазақ тілі мұғалімі ретінде, мен тек білім беріп қана қоймай, балалардың болашағына, олардың қоғамда өз орнын табуына үлес қосамын. Олардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін, ұлттық мәдениетімізге деген құрметін ояту — менің басты мақсатым. Болашақта мен білім берудің жаңа әдістерін енгізіп, ауыл мектептеріндегі педагогикалық тәжірибені арттыруды жоспарлап отырмын. Себебі, мен үшін әрбір бала – Қазақстанның болашағы, ал менің міндетім – сол болашақты жарқын етіп жарқырату.
шағым қалдыра аласыз













