«Бекітемін»
________________
|
Білім беру ұйымының атауы |
№ 114 орта мектеп |
|
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|
|
Бөлім: |
8-бөлім – Денсаулық және дене белсенділігі |
|
|
Педагогтіңаты-жөні |
|
|
|
Күні: |
14-15.05.2024 ж |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Эстафета және қозғалмалы ойындар. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 - кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсетеді |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру |
Сыныптың жиыны. Сәлемдесу, рапорт қабылдау,бағалау критерийлерді және оқу мақсатын хабарлау. Мұғалім оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау жөнінде еске салу. А) Қатарда орнында орындалатын жаттығулар Ә) Жүру барысында рындалатын жаттығулар Б) Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар В) Демді қалпына келтіру жаттығулары Г) Жалпы дамыту жаттығулары |
Сәлемдесу, рапорт беру. Оқушылар қауіпсіздік ережелерін есте сақтау А) Қатарда орнында орындалатын жаттығулар Ә) Жүру барысында рындалатын жаттығулар Б) Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар В) Демді қалпына келтіру жаттығулары Г) Жалпыдамытужаттығулары |
Мадақтама арқылы бағалау |
Ысқырық, доп |
|
Өткен білімді еске түсіру |
«Қарлығаш» (кез келген аяқта) тұру, алдыға домалау әдістерін жасау |
«Қарлығаш» (кез келген аяқта) тұрады, алдыға домалау әдісін жасайды |
|
|
|
Жаңа білім |
|
Доппен ойналатын эстафеталық ойынның шартын құрастырады; Эстафеталық жаттығуларға қатысады; Өз орындауының жақсы тұстарын атайды |
|
|
|
Бекіту |
Әр топ ойыншылары төрешінің белгісі бойынша кедергілердің арасымен эстафета таяқшасын алып белгіленген жерге жүгіріп барып, кейін қайтады. Екінші ойыншыға береді. Бірінші келген команда жеңіске жетеді.
Топ оқушылары төрешінің белгісі бойынша допты төменнен береді. Сонғы ойыншы қатардың.алына келеді.Осылай ойын жалғасады. Белгіленген жерге жетіп қайтарда допты жоғарыдан беру арқылы кері қайтады. Мәреге бірінші келген топ жеңіске жетеді. «Шығыршылықпен тасы» Төрешінің белгісі бойынша топ басшысы шығыршылықпен белгіленген жерге топ мүшелерін біртіндеп тасып, кейін қайтады. Соңғы ойыншыны апарып, барлығын бірдей алып келеді.
Төрешінің белгісі арқылы белгіленген жерге допты жерге ұрып барып, қайтарында жүгіріп келеді. Допты келесі ойыншыға береді. Ойын осылай жалғасып, бірінші келген команда жеңімпаз болады.
Төрешінің белгісі арқылы топ мүшелері екеуден жұптасып белгіленген жерге жүгіріп барып, кейін қайтады. Келесі ойыншылар да осылай жүгіреді. |
Оқушыларң тұрып қалмай, дұрыс жасауды көрсетеді Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының көмегімен ережелерді көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен жасау. |
|
|
|
Кері байланыс |
Үйге тапсырмасы Жаңа сабақта өткен жаттығуды үйден қайталауды тапсыру |
Үйге тапсырмасын алу Жаңа сабақта өткен жаттығуды үйден қайталауды орындау |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эстафета және қозғалмалы ойындар.
Эстафета және қозғалмалы ойындар.
«Бекітемін»
________________
|
Білім беру ұйымының атауы |
№ 114 орта мектеп |
|
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|
|
Бөлім: |
8-бөлім – Денсаулық және дене белсенділігі |
|
|
Педагогтіңаты-жөні |
|
|
|
Күні: |
14-15.05.2024 ж |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Эстафета және қозғалмалы ойындар. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 - кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсетеді |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру |
Сыныптың жиыны. Сәлемдесу, рапорт қабылдау,бағалау критерийлерді және оқу мақсатын хабарлау. Мұғалім оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау жөнінде еске салу. А) Қатарда орнында орындалатын жаттығулар Ә) Жүру барысында рындалатын жаттығулар Б) Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар В) Демді қалпына келтіру жаттығулары Г) Жалпы дамыту жаттығулары |
Сәлемдесу, рапорт беру. Оқушылар қауіпсіздік ережелерін есте сақтау А) Қатарда орнында орындалатын жаттығулар Ә) Жүру барысында рындалатын жаттығулар Б) Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар В) Демді қалпына келтіру жаттығулары Г) Жалпыдамытужаттығулары |
Мадақтама арқылы бағалау |
Ысқырық, доп |
|
Өткен білімді еске түсіру |
«Қарлығаш» (кез келген аяқта) тұру, алдыға домалау әдістерін жасау |
«Қарлығаш» (кез келген аяқта) тұрады, алдыға домалау әдісін жасайды |
|
|
|
Жаңа білім |
|
Доппен ойналатын эстафеталық ойынның шартын құрастырады; Эстафеталық жаттығуларға қатысады; Өз орындауының жақсы тұстарын атайды |
|
|
|
Бекіту |
Әр топ ойыншылары төрешінің белгісі бойынша кедергілердің арасымен эстафета таяқшасын алып белгіленген жерге жүгіріп барып, кейін қайтады. Екінші ойыншыға береді. Бірінші келген команда жеңіске жетеді.
Топ оқушылары төрешінің белгісі бойынша допты төменнен береді. Сонғы ойыншы қатардың.алына келеді.Осылай ойын жалғасады. Белгіленген жерге жетіп қайтарда допты жоғарыдан беру арқылы кері қайтады. Мәреге бірінші келген топ жеңіске жетеді. «Шығыршылықпен тасы» Төрешінің белгісі бойынша топ басшысы шығыршылықпен белгіленген жерге топ мүшелерін біртіндеп тасып, кейін қайтады. Соңғы ойыншыны апарып, барлығын бірдей алып келеді.
Төрешінің белгісі арқылы белгіленген жерге допты жерге ұрып барып, қайтарында жүгіріп келеді. Допты келесі ойыншыға береді. Ойын осылай жалғасып, бірінші келген команда жеңімпаз болады.
Төрешінің белгісі арқылы топ мүшелері екеуден жұптасып белгіленген жерге жүгіріп барып, кейін қайтады. Келесі ойыншылар да осылай жүгіреді. |
Оқушыларң тұрып қалмай, дұрыс жасауды көрсетеді Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының көмегімен ережелерді көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен жасау. |
|
|
|
Кері байланыс |
Үйге тапсырмасы Жаңа сабақта өткен жаттығуды үйден қайталауды тапсыру |
Үйге тапсырмасын алу Жаңа сабақта өткен жаттығуды үйден қайталауды орындау |
|
|
шағым қалдыра аласыз














