Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың соңы
|
-Сәлемдесу, аудитория
реттілігін қадағалау, студенттерді
түгендеу
-Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Сергіту сәті.
«Хопонопоно» әдісі арқылы.
Қорапшаның ішінде өз суреттері тұрады.
Суреттеріне қарау арқылы мына сөздерді айтады:
«Мен сені жақсы көремін»
«Мені кешірші»
«Алғыс айтамын»
Үй
тапсырмасын сұрау
1-тапсырма. «Боулинг»
Өткен тақырып бойынша жасалған сұрақтарға жауап
беру.
Интерактивті тақтадан бейне ролик
көрсетіледі
Роликті талдап,жаңа тақырыппен таныстыру.Сабақтың
тақырыбын,мақсатын анықтайды.
Жаңа сабақ. Слайд
арқылы.
2- тапсырма.
«QR»
әдісі бойынша топқа
бөліну
3-тапсырма
«Джигсо»
Әр топ берілген кейстермен
танысып
-мәтінді мұқият оқиды;
-мәтін бойынша проблемалық сұрақтар
дайындайды;
-
постер арқылы мәтіннің мазмұнын ашады.
4-
тапсырма
«Тарсия»
әдісі.
Жаңа сабақ бойынша
сұрақтармен жауаптарды тауып кішкентай үшбұрыштардан бүтін үшбұрыш
құрайды.
5-тапсырма.
«Пингвин»
әдісі
Жаңа сабақтағы термин сөздерді әуен арқылы қол
шапалақтап ауысып, параққа жазады.
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы:Эстетикалық
тәрбие
|
-Сабаққа назарын аударады;
-сабаққа қажет құралдарын
дайындайды;
-топ ережесімен танысады
-Қорапшадағы өздерінің суреттеріне қарап жақсы
көруді,кешіруді үйренеді.
Өткен сабақтағы сұрақтарға жауап
береді.
Бейне роликті көріп,өз ойларын білдіреді, сұрақтарға жауап
береді.
.
-мәтінмен танысады
-мәтіннен проблемалық сұрақтар
тудырады
-проблемалық сұрақтарға жауап
табады.
–топпен шығып постер қорғайды
-жаңа
сабақтың жауаптарын табады.
-үшбұрыш құрайды
-термин
сөздер жазады
-термин
сөздерді санайды әр топ бойынша
Осы
тақырып бойынша оқып дайындалу, тақырып сонындағы тестті орындап
келу
|
Өз-өздерін бағалау
|
Genially
платформасы
Видео
Power point
Плакат,түрлі түсті карандаштар,
маркер.
«Пингвин» әуені
|