Материалдар / Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы.

Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
130 бұйрықпен жазылған ҚМЖ, 8 сыныпта пайдалануға ықпал етеді. docx форматында жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2024
109
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысы, Сайрам ауданы,

64 Ш.Рашидов атындағы жалпы білім

беретін мектептің биология пәні мұғалімі

Рахатов Батирбек Анарметович



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.3С Координация және реттелу


Сынып: 8

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.7.2 дыбысты қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және есту гигиенасы ережесін сипаттау

Сабақ мақсаттары

есту мүшелері арқылы қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу.

есту гигиенасының ережесін білу

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 мин





3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұрау. Оқушылардың сабаққа дайындығын, зейіндерін сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Кім жылдам» әдісі.

1.Көздің сезімтал жасушаларын атандар?

  1. 2.Көздің қосымша бөліктерін атаңдар?

  2. 3.Адам сыртқы ортадан көз арқылы қанша пайыз ақпаратты алады?

  3. 4. Көздің қабықтарын атаңдар.

  4. 5. Көру мүшелерінің ауруларын ата?



оқушылар мұғаліммен амандасады




1.Фоторецепторлар

2. Қабақ, қас, кірпік, жас безі, көз бұлшық еттері, көз алмасы.

3. 80-90 пайыз.

  1. 4. Сыртқы қабық –Ақ қабық. Қалың тығыз дәнекер ұлпадан тұрады. Нұрлы қабық- пигментке бай. Ішкі қабық-Торлы қабық

  2. 5. Сығырлық-жақыннан көргіштік. Қырағылық- алыстан көргіштік. Дальтонизм - түсті ажырата алмау, тұқым қуалайтын ауру, қызыл, жасыл түсті ажырата алмайды







жауап парағы арқылы бағалау.








таратпа қағаздар

Сабақтың ортасы

10 мин



















10 мин





15 мин


Жаңа сабақ. «Миға шабуыл әдісі» жаңа тақырыпты ашу.

Оқушылардан құлақтың естігіштігін анықтау арқылы естудің ерекшеліктерін зерттеуді ұсынады.

1-тапсырма
1. Механикалық сағатты қолға алу.
2. Сағаттың үні естілгенше сағатты құлаққа жақындату. 
3. Сағатты құлақтан үні естілмей қалғанша алшақтату. 
4. Құлақ пен сағаттың 2 және 3 жағдайлардағы ара қашықтығын өлшеу (см). 
5. Екі көрсеткіштің айырмасын анықтау. 

2-тапсырма

1. Бір оқушы ортаға отырғызып, көзін байлап, қалғандары айнала отырады.

2. Оқушылардың бірі қоңырауды шылдырлатады немесе басқадай үн шығарады.

3. Ортада отырған оқушы дыбыстың шыққан бағытын анықтайды.

3-тапсырма

Дыбыс толқындарының таралу жолын көрсеткен сызба салыңыз.

Топтық жұмыс

1-топ. Суретте құлақтың құрылысы берілген.

А. 2, (6, 7,8), 12 сандарымен таңбаланған құлақ бөліктерін атаңыз.

В. 4,6,11,13сандарымен таңбаланған құлақ бөліктерінің қызметтерін жазыңыз.

С. Есту рецепторлары орналасқан бөлікті көрсетіңіз.

2-топ. «Постер құру» әдісі.

1. Естудің маңызын жазыңыз.

2. Құлақ күтімінің маңыздылығының себептерін жазыңыз.

Бір оқушы ортаға отырғызып, көзін байлап, қалғандары айнала отырады. Оқушылардың бірі қоңырауды шылдырлатады немесе басқадай үн шығарады. Ортада отырған оқушы дыбыстың шыққан бағытын анықтайды.










Ортада отырған оқушы дыбыстың шыққан бағытын анықтайды






Дыбыс толқындарының таралу жолын көрсеткен сызба салады



Берілген сандармен таңбаланған құлақ бөліктерін атайды.

Берілген сандармен таңбаланған құлақ бөліктерінің қызметтерін жазады.

Есту рецепторлары орналасқан бөлікті көрсетеді.







Постер арқылы етудің маңызын жазады.

Құлақ күтімінің маңыздылығының себептерін жазады.

өзара бірін-бірі бағалау













Әрбір оқушы критерий бойынша өзін-өзі бағалайды





«Бас бармақ» әдісі





« Бағдаршам» әдісі

шарф, сызғыш, механикалық қол сағаттар
























оқулық

А3 қағаз, қалам, стикерлер










Сабақтың соңы

5 мин

Бағалау парағын пайдаланып, мұғалім оқушылардың сабақ барысындағы жетістіктеріне талдау жасайды. Оқушыларға кері байланыс береді.

Рефлексия

  1. Немен таныстың?

  2. Не түсініксіз болды?

  3. Қай бағытта жұмыстану қажет?

Оқушылар өзара бағалауына түсініктеме береді. Үй тапсырмасын тыңғылықты жазып алады.





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!