Бөлім:
|
Координация және
реттелу
|
Педагогтің
тегі, аты, әкесінің аты (болған
жағдайда)
|
Енсегенова Кундыз
Серикбаевна
|
Күні:
|
22.02.2023ж.
|
Сынып:
8
|
Қатысушылар
саны: 10
|
Қатыспағандар
саны: --
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Есту мүшесінің құрылысы мен
гигиенасы
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.1.7.2 дыбысты қабылдау
ерекшеліктерін зерттеу және есту гигиенасының ережелерін
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Есту мүшесінің құрылысын
түсіндіреді..
Есту мүшесі дыбыс пен
тепе-теңдікті сезеді.
Есту мүшесі дыбыстарды анықтап
ажыратады.
Есту гигиенасының ережелерін
сипаттайды.
|
Бағалау
критерийлері:
|
Есту мүшесінің құрылысын
түсіндіре алады.
Есту мүшесі дыбыс пен
тепе-теңдікті сезе алады.
Есту мүшесі дыбыстарды анықтап
ажырата алады.
Есту гигиенасының ережелерін
сипаттай алады.
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
|
Жоғары
(білу,түсіну,жинақтау)
|
Алдыңғы
білім:
|
Адам организмінің маңызды
мүшесі есту
|
Сабақтың
кезеңі
/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
5-10
минут
(5
минут)
|
Сәлемдесу,
түгендеу.
Топқа бөлу интернет жүйесі
арқылы топқа бөлеміз.
Үй тапсырмасына
шолу
-
Көздің қосымша мүшелеріне не
жатады?
-
Көзді емдейтін
дәрігер?
-
Түстерді ажырата алмайтын
тұқым қулайтын ауру?
|
Оқушылар амандасып, үйге
берілген тапсырмаға сәйкес сұрақтарға жауап
береді.
|
Ауызша
бағалау
Мадақтау
арқылы
|
Биология
8-сынып
|
Сабақтың
басы
10-25
минут
(15
минут)
|
Жаңа
сабақ
Адам есту мүшесі арқылы
коршаған ортадан әр түрлі дыбыстарды қабылдап талдайды. Есту
мүшесі дыбыстарды анықтап ажыратуға көмектеседі. Адамдармен сөз
арқылы қарым-қатынас жасайды. Еңбек майданында да есту
мүшесінің алатын орны ерекше. Есту мүшесі дыбыс пен тепе-теңдікті
сезеді. есту мүшесі - құлақ.
|
Оқушылар жаңа сабақты түсініп,
өздерінің ойларын айтады.
|
Ауызша
бағалау
Мадақтау
арқылы
|
Биология
8-сынып
Презентация
https://youtu.be/Wme53BorE04
|
Сабақтың
ортасы
25-28
минут
(3
минут)
|
Постер
қорғау
Топтық
жұмыс
1-ші топқа Сыртқы құлақтың
құрылысы беріледі
2-ші топқа Ортаңғы құлақтың
құрылысы беріледі
|
Оқушылар берілген суреттен
белгіленген жердің атауларын атап
өтеді.
|
Дискриптор
Жауап
(5-10 балл)
аралығында бағаланады
|
Биология
8-сынып
Презентация
|
28-33
минут
(5
минут)
|
Кім
жылдам?
1-ші
топ
-
1.Адам туылғаннан бастап есту
әлемін қабылдайды (ия)
-
2.Егер бала саңырау болып
туылса,онда ол ешқашан ауызша сөзді меңгере алмайды
(ия)
-
3.Есту сүйекшелеріне шытырман
жатады (жоқ)
-
4.Есту мүшесі 4-ке бөлінеді
(жоқ)
-
5.Есту жолының түбінде құлық
бөлетін бездер бар (ия)
2-ші
топ
-
1.Құлықты түйреуіш,сіріңке
сияқты заттармен алады (жоқ)
-
2.Есту жолы құлақ қалқанын
ортаңғы құлақпен байланыстырады
(ия)
-
3.Құлақ маңдай бөлімінде
орналасқан (жоқ)
-
4.Қатты шу құлақ естімеуіне
әкеледі (ия)
-
5.Құлақтың жабысқақтығы сыртқы
құлақтан түсетін шаң мен микроптарды жабыстыру және ұстау үшін
қажет (ия)
|
Бұл ойын арқылы екі топтың
оқушыларына бес сұрақтан сұрақтар оқылады сұрақтарға иә, жоқ деп
жылдам жауап береді.
|
Дискриптор
Әр дұрыс
жауапқа
(1 балл) Қорытынды
бағасын шығару
|
|
33-36
минут
(3
минут)
|
Қорытынды
Бағалау
Бүгінгі сабақтан не түнгендігі
туралы жеке оқушыларға сұрақ бере отырып қорытынды
жасаймын.
Сонымен қатар 2 топқа берілген
тапсырмалардың бағаларын ескеру.
|
Оқушылар берілген сұраққа
жауап беру арқылы бүгінгі өткен сабақты
қорытындылайды.
|
Ауызша
бағалау
Мадақтау
арқылы
|
Презентация
|
36-38
минут
(2
минут)
|
Кері
байланыс
Бағдаршам арқылы кері байланыс
орнату
|
Оқушыларға түрлі түсті
қағаздар беріледі солар арқылы бүгінгі сабақтың қалай өткендігі
туралы кері байланыс жасайды.
|
|
Презентация
Түрлі түсті
қағаздар
|
38-40
минут
(2
минут)
|
Үйге
тапсырма.
Оқулықтағы 160-163 беттегі
§39.
160-161 беттегі
91,92,93-суреттерді дәптерге
түсіру.
|
|
|
|