Сабақ
тың
басы
Өткенді
пысықтау
Сабақ
тың
ортасы
Сергіту
сәті
Сабақты
қорыту
Қосымша
тапсырма
Кері
байланыс
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Сәлемдесу»
ойыны
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды
тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай
амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез -
тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен,
көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен…
арқамен.
Топқа
бөлу
Тәрелкеден өзіңе ұнаған
қағазды алып, ненің суреті шықса сол топқа
барасыңдар.
І топ: 1 –
наурыз
ІІ топ: 8 –
наурыз
ІІІ топ: 22 –
наурыз
Бүгінгі сабақта тапсырмаларды
табиғатта сирек кездесетін өте бағалы алмаз тасымен
бағалаймын.
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Жаңбыр
тамшылары» әдісі арқылы өткен сабақтарға
шолу
Бейнеролик
«Етістік»
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
Ұжымық
жұмыс
5-жаттығу
Суреттің көмегімен мәтін құрап
жаз. Мәтініңді «Көңілді көктем табиғатты
ұйқысынан оятты» деп
баста.
Мәтіннен етістікті тауып,астын
сыз.
Жұптық
жұмыс
6-жаттығу
Берілген сөздердің бәріне
ортақ етістікті тап.
Жүзеді,
ұшты.
ЕҚБ
«Пазл»
әдісі
Суретке қарап етістікті
тап
Сергіту
сәті.
Көктем мезгіліне байланысты
білім алушылардан қандай өлең немесе тақпақ
сұраймын.
Топтық
жұмыс
7-жаттығу
Сөздерді оқып,олардың етістік
екенін дәлелде.
Сайрады,жарқылдады,үрді,оқыды,
ойлайды,жазады,көрді,жинайды,гүлдеді.
Етістіктерге сұрақ қой,оларды
тиісті сұрақтардың тұсына
жаз.
Не істеді?
Сайрады,жарқылдады,оқыды,
Қайтті?
Үрді,көрді,гүлдеді
Не істейді?
Ойлайды,жинайды,жазады.
«Сен қайсысың таңдайсың?»
әдісі
9-жаттығу
Анаңмен зоодүкенге бардың.
Саған тор ішіндегі тотықұс қатты ұнады. Сатып алу туралы өтінішіңді
анаңа қалай жеткізесің? Ол үшін төмендегі үш сөйлемнің қайсысын
таңдайсың?
Үй
тапсырмасы
8-жаттығу
Сөйлемді көркем
жаз.
ҚЖ:
«Тастар»
әдісі
«Тастар»
әдісі арқылы ережені еске
түсір.
«Талды әрле»
әдісі арқылы кері байланыс жаса.
Талды әрлеу үшін жапырақты
жабыстырамыз.
Талдың жоғары –
түсіндім
Ортасы – түсінгім
келеді
Төменгі –
түсінбедім
|
Сабаққа дайындық жасап,
амандасады..
Оқушылар өз топтарын
табады.
Өткенді
пысықтайды
Оқушылар жаңбыр тамшылары
арқылы зат есім мен етістікті
табады.
Оқушылар назарларын
бейнероликке аударады.
Жаңа тақырыпты түсініп алады.
Суреттің көмегімен мәтін
құрастырады.
Етістікті тауып астын
сызады.
Етістікті
табады
Жеке жұмыс
жасайды
Оқушылар білетін тақпақтарын
айтады.
Ойын
ойнайды
Білім алушылар
топта
тапсырмалар
ды
орындайды
Жағдаяттан
шығады
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша тапсырманы
орындайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Зат есімді табады
-1б
Етістікті табады
-1б
ҚБ: «Бағалы тас»
әдісі
Дескриптор:
Суреттің көмегімен мәтін құрап
жазады-1б
Мәтіннен етістікті тауып,астын
сызады-1б
Қ/б: «Бағалы
тас»
Дескриптор:
Берілген сөздердің бәріне
ортақ етістікті
табады-1б
Сөйлемдерді көшіріп
жазады-1б
Тамаша!
Қ/б: «Бағалы
тас»
Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
Етістік сөздерді
оқиды-1б
Сұрақтарына қарай
жіктейді-1б
Қ/б: «Бағалы
тас»
Дескриптор:
Жағдаяттан шыға
алады-1б
Қ/б: «Бағалы
тас»
Дескриптор:
Сөйлемді көркем жазады
-1б
Тамаша!
«Талды әрле»
әдісі
|
Слайд
Суреттер
Қима
қағаздар
https://youtu.be/IeQeIC1l5pc
Слайд
Оқулық
Слайд
оқулық
таратпа
материалдар
Қима
қағаздар
Оқулық
Суреттер
Power Point тапсырма
Кері байланыс
тақтасы
|