Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
А) Оқу тапсырмасын
тексеру.
Ә)
Сұрақ-жауап:
Сөз таптарын
атаңдар?
-
Етістік деген
не?
-
Етістіктің сұрақтары
қандай?
-
Етістіктің анықтамасын
айтыңдар.
-
Етістікке мысал
келтіріңдер.
-
Етістіктің қандай түрлерін
білесіңдер?
-
Етістіктің дара түріне мысал
келтіріңдер.
-
Етістіктің күрделі түріне
мысал келтіріңдер.
-Бүгінгі сабақта етістік
туралы білімізді бекіту мақсатында тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Үйге берілген тапсырманы қалай
орындағанын түсіндіреді.
|
Оқу тапсырмасын
орындаған оқушыны «Бас бармақ» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
Бекіту
|
(Т) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме» әдісімен орындалады.
Дәптермен жұмыс болады.
7-жаттығу.
Керекті сөздерді пайдаланып,
сұрақтарға жауап беріңдер.
1. Динаның ұстазы
кім?
2. Құрманғазы
кім?
3. Домбырашы болу үшін не істеу
керек?
4. Құрманғазының ақыл-кеңестері Динаға қалай әсер
етті?
Керекті
сөздер: Құрманғазы, күй атасы, дыбысты сүйе білу,
ерінбеу, құлағынан кетпестей.
- Етістіктерді табыңдар.
Олардың дара немесе күрделі екенін
айтыңдар.
9-жаттығу.
Көп нүктенің орнына дара
етістікті тауып жазыңдар. Күрделі етістіктерді қатыстырып, сөйлем
құрап жазыңдар.
Етістіктердің астын
сызыңдар.
... – келе жатыр, келе
бастады.
... – тарта алады, тартып жатыр, тартып
жүр.
... – тоқи алады, тоқып отыр, тоқи
бастады.
... – барып кел, бара
кел.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
- Мәтін кейіпкерлері Дина мен
Құрманғазы туралы мәліметтерді есіңе түсіріп
әңгімеле.
Сергіту сәті: «Жұмбақ»
ойыны.
Оқушылар кезекпен жұмбақ
жасырады.
(Ж, Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асырылады.
10-жаттығу.
Суретке қарап, мәтіннің
тақырыбын болжаңдар. Мәтінді оқып, мәтінге ат қойыңдар. Мәтіндегі
негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінді оқып, жоспарды
толықтырыңдар:
1. Дина мен Құрманғазының
танысуы.
2.
...
3.
...
Жоспар бойынша мәтінді
мазмұндаңдар. Мәтіннен дара, күрделі етістіктерді
табыңдар.
|
Тапсырманы
орындайды.
Жұмбақ
шешеді.
Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
Қойылған
сұрақтарға жауап береді -1
балл.- Етістіктерді тауып, дара немесе күрделі екенін ажыратады
-1балл.
Көп нүктенің орнына дара
етістікті тауып жазады-1балл. Күрделі етістіктерді қатыстырып,
сөйлем құрап жазады-1балл.
Етістіктердің астын
сызады-1балл.
Дескриптор:
- Тақырыпты болжап, мәтінге ат
қояды-1балл.
Негізгі ойды
анықтайды-1балл.
Етістіктерді дұрыс
табады -1балл.
-
Мәтін жоспарын толықтырады,
мазмұндайды-2балл.
|
Оқулық,
дәптер
оқулық,
дәптер
|