Етістік туралы білетінімді еске түсіремін

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Етістік туралы білетінімді еске түсіремін

Материал туралы қысқаша түсінік
Етістік туралы өткенді пысықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы


118 Көкбұлақ жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Пәні:

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні:

Ақпай Айгүл Бекболқызы

Күні:

13.02.25ж

Сынып:

Қатысушылар саны: 21

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

85 сабақ. Етістік туралы білетінімді еске түсіремін.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;

Сабақтың мақсаты

Мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтайды;

Етістіктің дара және күрделі түрлерін ажыратады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу

2.Ынтымақтастық атмосфеарасын қалыптастыру.

Қазақ тілін бастаймыз

Білімнен біз қашпаймыз

Ойға түйіп әр сөзін

Жақсы баға жинаймыз

«Құпия орындық» әдісі арқылы 3 топқа бөлу

1-топ Етістік

2-топ Дара етістік

3-топ Күрделі етістік

«Бірлік және ынтымақ» бағыты бойынша топтық жұмыста,кез келген іс-әрекетте, ынтымақтастықпен бірігіп жұмыс жасауды сезіндіру.

«Бір сөйлем» әдісі. Үй тапсырмасы

1.Күрделі етістіктерді теріп жаз

2.Неліктен күрделі етістік екенін дәлелде.

3.Осы етістіктермен төрт сөйлем құрап жаз.


Сабаққа қажетті оқу құралдарын әзірлейді



Өлең жолдарын хормен айтады


Орындық астына жасырылған стикердегі сөздер арқылы топқа бөлінеді.






Үй тапсырмасын пысықтайды









Дескриптор:

Күрделі етістіктерге сөйлем құрап жазады-1б






https://flippity.net/rp.php?c



Өткенді пысықтау

5 минут























Сабақтың ортасы

20 минут












































Сергіту сәті

2 минут



Сабақты қорыту

8 минут



















Кері байланыс

5 минут





«Кім жылдам?» әдісі арқылы өткенді сабақты пысықтау.

1.Қазақ тілінде қанша сөз таптары бар ?

2.Зат есім дегеніміз не?

3.Зат есімнің сұрақтарын ата?

4.Зат есімнің қандай түрлері бар?

5.Негізгі зат есім дегеніміз не?

6.Туынды зат есім дегеніміз не?

7.Тәуелдік жалғаулары дегеніміз не?

Ребус шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау.



Жаңа тақырып:

Етістік туралы білетінімді еске түсіремін

МТ: (Мұғалім түсіндірмесі) Оқушылар оқу сабақ тақырыбы мен мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады.


1 тапсырма . Оқулықпен жұмыс

«Топтас,ойлан, бөліс» әдісі

1-топ 7-жаттығу.

Керекті сөздерді пайдаланып,сұрақтарға жауап беру. Етістіктерді табу .Олардың дара немесе күрделі екенін айту.



1.Динаның ұстазы кім?

2.Құрманғазы кім?

3.Домбырашы болу үшін не істеу керек?

4. Құрманғазының ақыл-кеңестері Динаға қалай әсер етті?


2-топ 8-жаттығу.

Көп нүктенің орнына тиісті етістіктерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазу.

Күйші күй .......

Жыршы жыр .......

Ақын өлең .........

Дәрігер ауруларды емдейді.......

Мұғалім балаларды .......

Жылқышы жылқы .........


3-топ 9-жаттығу.

Көп нүктенің орнына дара етістікті тауып жазу. Күрделі етістіктерді қатыстырып, сөйлем құрап жазу

.....- келе жатыр, келе бастады.

.....- тарта алады, тартып жатыр, тартып жүр.

.....-тоқи алады, тоқып отр, тоқи бастады.

.....-барып кел, бара кел.


2 тапсырма. Бейнебаян көрсетілімі.

Жұптық жұмыс: Функционалдық сауаттылық арттыру мақсатында негізделген тапсырма.

Көрсетілген бейнебаян бойынша оқушыларға

«Болжау» әдісі арқылы мәтіннің тақырыбын болжау және ондағы негізгі ойды анықтап,мазмұндау ұсынылады.

Мәтінге берілген жоспарды толықтырып, олардың дара және күрделі екенін ажырату.


Бірлік пен ынтымақ

СЕРГІЛУ СӘТІ «Оюлар биі»



ҚЖ

Жеке жұмыс: Саралау тапсырмасы

А-деңгей


Дара етістікті, күрделі етістіктерге айналдырып ,сөйлем құрап жаз

Оқыды, көмектесті,құйды.


Б-деңгей

Берілген сөздерге сөйлем құрап,етістіктің астын сызу

Тоқыды, жинады, жазды.


С-деңгей

Сөздерді оқып,сипатына қарай екі бағанға бөліп жаз.

Ата, ойнады, іні, балық, жинады, қуды, түйе, жарысты,терезе, шортан, айтты, келді, ұшақ, ойнады



Сабақты қорытындылау

Бүгін қандай тақырыппен таныстық?

Етістік туралы туралы не білдік?


Кері байланыс



Үйге тапсырма: Ережені жаттап, дара және күрделі етістікке сөйлем құрап жазып келу .



Оқушылар өткен тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.







Ребус шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.













Оқушылар оқу сабақ тақырыбы мен мақсаты және бағалау критерийлерімен танысады.



Жаңа сабаққа қатысты ақпарат алады



Топтық жұмыста берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.


Сұрақтарға жауап беріп,етістіктің дара және күрделі екенін ажыратады.






















Оқушылар бейнебаян көреді,

Тыңдалған мәтіннің тақырыбын болжап,мәтінге ат қояды.

Жұптар мәтінге берілген жоспарды толықтырып жазып, олардың дара және күрделі екенін айтады.


Қимыл жаттығуын жасайды






Жеке жұмыс жасайды















.



Сұрақтарға жауап береді







Кері байланыс береді






Дескриптор:

Өткен сабақты пысықтауға байланысты

сұраққа жауап береді-1б

.

ҚБ «Уық» арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау жүргізеді.







«Мадақтау»

Жарайсыңдар!















Дескриптор:

Топтық жұмысқа-2б

Керекті сөздерді пайдаланып,сұрақтарға жауап береді.


Етістіктерді тауып,

дара және күрделі екенін ажыратады.



Дескриптор:

Көп нүктенің орнына тиісті етістіктерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.

Етістіктің түрін ажыратады.





Дескриптор:

Көп нүктенің орнына дара етістікті тауып жазады.

Күрделі етістіктерді қатыстырып, сөйлем құрап жазады.



Дескриптор: Тыңдалған мәтін бойынша,тақырыпты болжайды-1б

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-1б

Жоспарды толықтырып жазады-1б

Етістіктерді дара және күрделі екенін ажыратады-1б



Жеке жұмыс-2б



Дескриптор:

1-деңгей: Дара етістікті,күрделі етістіктерге айналдырып,сөйлем құрап жазады.

2-деңгей: Берілген сөздерге сөйлем құрап,етістіктің астын сызады.


3-деңгей: Сөздерді оқып,сипатына қарай екі бағанға бөліп жазады.




«Білім қоржыны» әдісі



https://www.educaplay.com/learning-resources/22126681-learning_resource.html



















Интертақта




Оқулық



























Дәптер,оқулық



















Таратпа материалдар

























Кері байланыс тақтасы





Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

1.Үй тапсырмасын сұрау кезінде оқушылардың деңгейін ескере отырып сұрақ қоямын.

2. Білім алушылар топтық жұмыс кезінде жалпы оқу мақсатқа сәйкес жұмыс жасайды,бірақ әр баладын әртүрлі нәтиже күтемін

3 Топтық жұмыс кезінде жұмыс қарқынын ескере отырып қосымша уақыт беремін.

4.Тапсырманы орындау кезінде күтілетін нәтижені саралаймын

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

1. Оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Жарайсың!», «Керемет!» деген сөздермен мадақтау арқылы оқушыларды ынталандылылады


«Уық» әдісі.10 балдық жүйе бойынша оқушылар өзін-өзі бағалау жүргізеді.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың денсаулығын сабақтың өн бойында жіте бақылап ,ерекше көңіл бөлеуді назарда ұстаймын.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеремін.

Қабілетті оқушыларға:

Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:

Көбірек қолдау қажет ететін оқушыларға жеке тапсырмаларды орындау кезінде жіте көңіл бөлемін. .

Оқушылардың денсаулығын сабақтың өн бойында жіте бақылап ,ерекше көңіл бөлеуді назарда ұстаймын.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеремін.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2025
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі