Пәні:
информатика
Сабақ:
|
Мектеп:
№101 мектеп - лицейі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Қазиев
Еркебұлан
|
Сынып:
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
EV3 модулінің
интерфейсі.
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі
үлгісін модельдеу қабілеттерін
дамыту;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
робот, датчик, зияткерлік,
механика, оптика, термодинамика, магниттік құбылыстар,
радиобайланыс
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
LEGO MINDSTORMS
EV3
EV3 – бұл LEGO® MINDSTORMS®
Education платформасының
үшінші буыны.
«EV» ағылшын тілінен
аударғанда «evolution» -
«эволюция» деген мағынаны береді.
|
ЕV3 модулі туралы қалыптасқан
өз ойларымен пікірлерін ортаға салу.
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
-
Моторлар қандай порттарға
жалғанады?
-
Датчиктер қандай порттарға
жалғанады?
-
EV3 қандай негізгі мәзірден
тұрады?
EV3 мынадай 4 бөлікті мәзірден
тұрады?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Жазу үшін ойға
салу:
|
Робот техникасы негіздерін,
техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп
алу.
|
Алдыңғы
оқу
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы Кіріспе бөлім:
5 мин
Жағымды
ахуал
3 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу.Оқушылардың назарын
сабаққа аударту және түгелдеу.
Санау арқылы жұп
құрады.
1 – 7
2 – 8
3 – 9
4 –
10
5 –
11
6 –
12
«Оң және сол қолды жұмысқа
жұмылдыру» жаттығуын жасату.
Мысалы, оң қолмен 2 төртбұрыш,
сол қолмен 1 үшбұрыш.
Жылы атмосфера қалыптастыру
және ойларын тиянақтау мақсатында екі қолға маркер алып айтылған
бейнелерді бір мезетте салып шығады.
|
ЖОО-да интербелсенді әдістерді
қолдану
Алм-2013
|
Үй
тапсырмасы
(5
минут)
«Қаламсап»
стратегиясы
|
Қаламсаптарды
таңдау.
2-3 оқушның қаламсабын таңдау.
Үйге берілген тақырып бойынша оқушылардың өздері еске
түсіреді.
|
Белгілермен
бағалау
|
Ортасы
Негізгі
бөлім:
25
мин
«Кафель»
әдісі
|
Мұғалім
әрекеті
EV3 модулінің
интерфейсі
EV3 модулі — бұл роботтарды әрекетке келтіретін басқару орталығы. бұл
роботтарды әрекетке келтіретін басқару орталығы. Экранның, басқару
модулінің батырмаларының және төрт негізгі терезелерін қамтитын
интерфейстің арқасында сіз әртүрлі таңғажайып мүмкіндіктерге ие EV3
модулінің қызметтерін пайдалана аласыздар. Бұл қарапайым қызмет те
болуы мүмкін, мысалы, бағдарламаны қосу және тоқтату немесе қиын
түрі - бағдарламаның өзін жазу.
EV3 мынадай 4
бөлікті мәзірден тұрады:
-
Соңғы
бағдарламалар (Recent
Programs).
-
Файл
менеджері(File
Navigation).
-
Басқару блогі
бағдарламасы (Brick
Applications).
-
Баптаулар блогін
басқару (Brick
Settings).
|
Оқушы
әрекеті
Оқушылар қажетті ақпаратты
дәптерлеріне жазып отырады.
Ж ұптарға мәтін
беріледі. Жұптаса отырып, талқылайды. Жұптар «Кафель» әдісі бойынша
бірігіп, шағын топ құрады. Топтар постер бойынша қорғау
жасайды.
|
LEGO
MINDSTORMS
EV3
Education
Топтамасы
Өзара
бағалау
|
Аяқталуы
Қорытынды
бөлім
4 мин
|
Тапсырма
:
Курс
жабдықтарыментанысу:
-
Соңғы
бағдарламалар
-
Файл
менеджері
-
Басқару блогі
қосымшасы
-
А. Порт көрінісі
-
Б.
Моторлардыбасқару
-
Г. Модульді бағдарламалау
орталығы
|
Бағалау критерийлері бойынша
оқушылармен бірігіп бағалау
|
Плакат,
маркер
Белгілермен
бағалау
|
Кері
байланыс
2 мин
|
«Бес саусақ» әдісі бойынша
пікірлерін жазып түсіру.
|
Оқушылар кері байланыс бойынша
қойылған сұрақтарға жауап береді.
|
үлестірмелер
|
Үйге
тапсырма
1 мин
|
|
Бағдарламалау дегеніміз
не?
EV3 –дің
бағдарламасы.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Математика,физика
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ EV 3 модулі туралы
айтылып,оның микрокомпьютердің онсыз жұмыс істей алмайтынын
,оқушылар роботтың ең керек құрамдасбөлігімен
танысты.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқушылардың білім деңгейін тексеру
Кері байланыс арқылы қай
оқушының түсінгенін және түсінбегенін
анықтау.
|