Күні:
Сынып:
7А
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Электронды
кестелер
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
Microsoft Excel-кестелік
процессорын іске қосу, терезе элементтері,
мүмкіндіктері
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
оқиды:
Excel-де есептер
шығару кезеңдерін біледі.
Оқушылардың
көбісі оқиды:
Үлгіні пайдалана
отырып, қарапайым есепті компьютерде
құрады..
Кейбір оқушылар
оқиды:
Электронды кестедегі
деректермен жұмыс істегенде автоматтық толтыруды
қолданса
|
Бағалау
критерийлері
|
Электронды кесте
элементтерін пішімдейді;
Деректердің типін
жіктейді;
Өз бетімен компьютерде есептеу жүргізе
алады.
Кестенің шекарасын, сызықтың мәнерін, түрін
жуандығын, түсін, кестенің ішін құйып бояуды үйренеді. топта
жұмыстанады, АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдеп, жеткізе алады, өзін
–өзі бағалай біледі. Ақпараттық сауаттылығы
артады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар
біледі:
Автоматтық толтыру не екенің
және оның тәсілдерін;
Оқушылар істей
алады:
Электронды кестеде автоматтық
толтырудың тәсілдерін сөзбен түсіндіре
алады;
Предметтік лексика және
терминология:
кесте, ұяшық, қатар,
баған, парақ, формула, диаграмма, шартты
форматтау
Диалог құруға /
жазылымға қажетті сөздер
топтамасы
-
Міндетті шешу үшін
біз… пайдаландық, себебі …
-
Деректерді бейнелі
көрсеу үшін … болады.
-
Диаграмма құру үшін алдымен …,
содан кейін …
|
Құндылықтарды
дарыту
|
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Дк, интерактивті тақта, слайд,
стикерлер.
|
Жаһандық
азаматтылық
|
Әрбір оқушыға жайлы орта
құру.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Математика, физика,
шығармашылдық.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру. (Оқушыларды түгендеп, сабаққа назарын
аудару)
«Мозайка»
әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлемін (Оқушылардың
мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып
құралады)
І топ-
Аққала, ІІ-топ- Шырша
Үй
тапсырмасын сұрау.
Өткен тақырыптар бойынша
оқушыларға карточкалар беріледі, онда бірінші бағандағы тақырыпқа
сай, екінші бағандағы дұрыс анықтаманы сызып көрсету
керек.
1
|
Кесте дегеніміз
не?
|
Бұл өрістерді, абзацты және
шегіністі енгізу, мәтінді
туралау.
|
2
|
Мәтінді форматтау
-
|
Мәтіннің сыртқы түрін өзгерту
процесі
|
3
|
MS
Word-ты іске
қосу
|
Баған мен жолдың
қиылысуы
|
4
|
Форматтау
дегеніміз?
|
Пуск-Программы-Microsoft Office-Microsoft
Word
|
5
|
Ұяшық бұл
-
|
Бағандар мен жолдарда
берілетін ақпарат
|
Дұрыс
жауабы:
1
|
Кесте дегеніміз
не?
|
Бағандар мен жолдарда
берілетін ақпарат
|
2
|
Мәтінді форматтау
-
|
Бұл өрістерді, абзацты және
шегіністі енгізу, мәтінді
туралау.
|
3
|
MS
Word-ты іске
қосу
|
Пуск-Программы-Microsoft
Office-Microsoft Word
|
4
|
Форматтау
дегеніміз?
|
Мәтіннің сыртқы түрін өзгерту
процесі
|
5
|
Ұяшық бұл
-
|
Баған мен жолдың
қиылысуы
|
Топтар бірін-бірі
бағалайды
|
Қағаз
қиындылары
Карточкалар
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
|
Жаңа
сабақ
Microsoft Excel - мен танысу. Microsoft Excel - ді іске
қосу үшін келесі тізбектерді орындаймыз
1. Пуск - Программы - Microsoft Office - Microsoft Excel. Microsoft
Excel файлы жұмыс кітабы деп аталады. Терезе мынадай бөліктерден
тұрады.
1. Тақырып жолы.
2. Бас меню де, негізінен басқа да Microsoft Office
программаларындағы бөлімдерден құрылған. Оның Word менюінен
айырмашылығы Кесте орнына Мәлімет алмастырылған.
3. Стандартты аспаптар.
4. Пішімдеу панелі.
5. Жұмыс істеп тұрған ұяшықтыңаты
6. Формула жолы.
7. Жұмыс парағы
8.
бағандар аты Латынның А, В, С, D…F 26 әрпінен тұрады.
9. Жол нөмірі 65 536 жолдан
тұрады
Cабақты
бекіту
Тапсырма
№1.
Электрондық кестедегі берілген ұяшық
адресі
бойынша жасырын
сөзді тап.
Стикерлер арқылы
бағалау. Барлығын дұрыс тапса- жасыл, біреуі қате болса-сары,
барлығы қате болса-сары стикер
беріледі.
Тапсырма
№2
Венн
диаграммасы
Екі жұлдыз, бір
тілек әдісі арқылы бағалау. Стикерлерге екі топ бір-бірінің
жұмыстарына ұтымды шыққан екі аспекті және қарастырылған жұмысты
жақсартуға бағытталған тілек
жазады.
|
Таратпа
қағаздары
Плакаттар,
маркерлер
Стикерлер
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы
бағалау.
Үй
тапсырмасы: Параграфты оқып, бақылау
сұрақтарына жауап беру
|
Смайликтер
|