Файлдармен жұмыс

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Файлдармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға файлдардың не екенін, файлдық жүйенің қалай жұмыс істейтінін және файлдардың негізгі қасиеттерін түсіндіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары бөліміне арналған промпт Қ1

Бөлім

[бос орын]

Педагогтің аты-жөні

[бос орын]

Күні

[бос орын]

Сынып

7

Қатысушылар саны

[бос орын]

Сабақтың тақырыбы

Файлдармен жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. Файл деген ұғымды түсіндіру.


2. Файлдық жүйенің қызметін сипаттау.


3. Файлдың негізгі қасиеттерін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға файлдардың не екенін, файлдық жүйенің қалай жұмыс істейтінін және файлдардың негізгі қасиеттерін түсіндіру.

Сабақтың барысы бөліміне арналған промпт Қ2

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (5-10 минут)

Файл және файлдық жүйе туралы қысқаша түсінік беру.

Тыңдау және сұрақтар қою.

Қатысу белсенділігі бойынша бағалау.

Презентация, тақта.

Сабақтың ортасы (35 минут)

Тапсырма 1: Файл анықтамасы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Ресурстар

10 минут

Файл дегеніміз не екенін түсіндіру.

Түсінгендерін жазу.

Дұрыс және толық жауап беру.

Презентация, оқулық.

Тапсырма 2: Файлдық жүйе қызметтері

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Ресурстар

15 минут

Файлдық жүйе қызметтері туралы түсіндіру.

Тақырып бойынша постер жасау.

Ақпаратты дұрыс пайдалану.

Презентация, маркерлер.

Тапсырма 3: Файл қасиеттері

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Ресурстар

10 минут

Файл қасиеттерін талқылау.

Талқылауға қатысу.

Белсенділік таныту, дұрыс жауап беру.

Тақта, файл үлгілері.

Сабақтың соңы (5 минут)

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут

Сабақтың қорытындысын жасау.

Рефлексия жазу.

Жазбаша рефлексия.

Кері байланыс парақтары.

Әрбір тапсырмаға арналған промпт Қ3

1-тапсырма: Сәйкестендіру

Сәйкестендіру жұбы

Жауаптар

1

Файл

Ақпарат сақтау құралы

2

Файлдық жүйе

Файлдарды ұйымдастыру және басқару

3

Файл қасиеттері

Атауы, өлшемі, түрі

4

Файл атауы

Файлды тануға көмектеседі

5

Файл түрі

Файлдың қандай бағдарламада ашылатынын анықтайды

6

Файл өлшемі

Файлдың дискіде алатын орны

7

Файл кеңейтілімі

Файл түрін көрсетеді (мысалы, .txt)

8

Файл құрылымы

Файлдың ішкі мазмұнының ұйымдастырылуы

9

Деректер файлы

Мәліметтерді сақтайтын файл

10

Бағдарлама файлы

Бағдарламаларды іске қосатын файл

Оқушының әрекеті мен бағалау дескрипторлары:

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Сәйкестендіру жұптарын дұрыстап таңдайды

10 сәйкестендіру жұбын дұрыс таңдаса, “Өте жақсы”


8-9 сәйкестендіру жұбын дұрыс таңдаса, “Жақсы”


6-7 сәйкестендіру жұбын дұрыс таңдаса, “Қанағаттанарлық”


5 немесе одан төмен дұрыс таңдаса, “Қосымша жұмыс қажет”

2-тапсырма: Аяқталмаған сөйлемдер

Аяқталмаған сөйлемдер

1

Файл дегеніміз - бұл…

2

Файлдық жүйе негізгі қызметі…

3

Файлдың атауы оның…

4

Файл кеңейтілімі оның…

5

Файлдың өлшемі оның…

Оқушының әрекеті мен бағалау дескрипторлары:

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Аяқталмаған сөйлемдерді дұрыс аяқтайды

5 сөйлемді дұрыс аяқтаса, “Өте жақсы”


4 сөйлемді дұрыс аяқтаса, “Жақсы”


3 сөйлемді дұрыс аяқтаса, “Қанағаттанарлық”


2 немесе одан төмен дұрыс аяқтаса, “Қосымша жұмыс қажет”

3-тапсырма: Тест сұрақтары

Тест сұрағы

Жауаптар

1

Файл дегеніміз не?

Ақпарат сақтау құралы

2

Файлдық жүйе не үшін қажет?

Файлдарды ұйымдастыру және басқару үшін

3

Файлдың түрі нені білдіреді?

Файлдың қандай бағдарламада ашылатынын көрсетеді

4

Файлдың кеңейтілімі не үшін қажет?

Файл түрін көрсету үшін

5

Файлдың өлшемі нені көрсетеді?

Файлдың дискіде алатын орнын

Оқушының әрекеті мен бағалау дескрипторлары:

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Тест сұрақтарына дұрыс жауап береді

5 дұрыс жауап болса, “Өте жақсы”


4 дұрыс жауап болса, “Жақсы”


3 дұрыс жауап болса, “Қанағаттанарлық”


2 немесе одан төмен дұрыс жауап болса, “Қосымша жұмыс қажет”

4-тапсырма: Шығармашылық тапсырма

Тапсырма

Файлдар әлемі” атты презентация жасау: файлдардың түрлері, қасиеттері және файлдық жүйенің қызметі туралы ақпаратты қамту.

Оқушының әрекеті, бағалау дескрипторлары және ресурстар:

Оқушының әрекеті

Бағалау дескрипторлары

Ресурстар

Презентацияны құрастырады

Ақпарат толық және дұрыс қамтылған болса, “Өте жақсы”

Компьютер, презентация бағдарламасы


Ақпарат толық, бірақ кейбір қателер болса, “Жақсы”



Ақпарат жартылай қамтылған болса, “Қанағаттанарлық”



Ақпарат толық емес немесе қателер көп болса, “Қосымша жұмыс қажет”


Бағалау дескрипторларына арналған промпт Қ4

Тапсырма 1: Файл дегеніміз не?

Тапсырма: Оқушыларға файлдың анықтамасын беріп, оның негізгі элементтерін жазуды тапсырыңыз.

Бағалау дескрипторлары:

Критерийлер

Оқушының жетістігі

Файлдың дұрыс анықтамасы

Иә/Жоқ

Файлдың негізгі элементтері жазылған

Иә/Жоқ

Мысалдар келтірілген

Иә/Жоқ

Тапсырма 2: Файлдық жүйенің қызметі

Тапсырма: Файлдық жүйенің қызметін түсіндіріп, 2-3 мысал келтіру.

Бағалау дескрипторлары:

Критерийлер

Оқушының жетістігі

Файлдық жүйенің қызметі дұрыс түсіндірілген

Иә/Жоқ

Мысалдар келтірілген

Иә/Жоқ

Тапсырма 3: Файлдың қасиеттері

Тапсырма: Оқушылардан файлдың негізгі қасиеттерін жазуды сұрау.

Бағалау дескрипторлары:

Критерийлер

Оқушының жетістігі

Файлдың негізгі қасиеттері толық жазылған

Иә/Жоқ

Әр қасиетке қысқаша түсініктеме берілген

Иә/Жоқ

Бұл тапсырмалар арқылы оқушылар файлдармен жұмыс жасау тақырыбын тереңірек түсінуге мүмкіндік алады. Бағалау дескрипторлары тапсырманың дұрыс орындалуын қамтамасыз етіп, оқушылардың білімін нақтылауға көмектеседі.

Ресурстарға арналған промпт Қ5

Тапсырма/Кезең

Қажетті ресурстар

Сабақтың басы

Интерактивті тақта, Kahoot, Wordwall.

Сәйкестендіру тапсырмасы

Дәптер, қалам, интерактивті тақта.

Аяқталмаған сөйлемдер

Дәптер, қалам.

Тест сұрақтары

Тест парақтары, интерактивті тақта.

Шығармашылық тапсырма

Дәптер, қалам, интерактивті тақта.

Сабақтың соңы

Презентация, рефлексия материалдары.

Сабақтың қорытынды бөліміне арналған промпт Қ6

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың соңы (5 минут)

Рефлексия немесе кері байланыс жүргізу.

Оқушылар сабақ нәтижелерін талқылайды.

Рефлексия нәтижелері бойынша бағалау.

Презентация, рефлексия материалдары.

Бұл кесте сабақ соңында оқушылардың өздерінің жетістіктерін және сабақтың мазмұнын қалай қабылдағанын бағалауға арналған. Оқушылар өз пікірлерін білдіріп, сабақ материалының қаншалықты тиімді болғанын талқылайды. Педагог рефлексия нәтижелерін ескере отырып, болашақ сабақтарды жетілдіру үшін қажетті ақпаратты жинақтайды.

Қосымша тапсырмаларға арналған промпт Қ7

Тапсырма

Қосымша тапсырма сипаттамасы

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Файл түсінігі

Оқушыларға файлдың анықтамасын және файлдық жүйенің қызметін түсіндіретін PowerPoint презентациясын дайындауды тапсырыңыз.

Оқушылар презентация дайындайды.

Презентацияның мазмұны мен сапасы

Компьютер, PowerPoint

Файлдық жүйе

Файлдық жүйенің жұмыс принципін түсіну үшін оқушыларға файлдар мен папкаларды пайдаланып, құрылым жасау тапсырмасын беріңіз.

Оқушылар файлдық құрылым жасайды.

Файлдық құрылымның дұрыстығы

Компьютер, файлдар

Файл қасиеттері

Оқушыларға файлдың негізгі қасиеттерін анықтап, оларды көрнекі түрде көрсету үшін инфографика жасау тапсырмасын беріңіз.

Оқушылар инфографика жасайды.

Инфографиканың мазмұны мен көрнекілігі

Компьютер, графикалық редакторлар

Қолданбалы файлдармен жұмыс

Оқушыларға белгілі бір файл түрін пайдаланып, қарапайым қолданбалы бағдарлама жасау тапсырмасын беріңіз (мысалы, .txt файлмен жұмыс жасайтын бағдарлама).

Оқушылар бағдарлама жазады.

Бағдарламаның жұмыс істеуі мен функционалдығы

Компьютер, бағдарламалау ортасы

Өзіндік зерттеу

Оқушыларға файлдық жүйе туралы зерттеу жүргізіп, алынған мәліметтерді эссе түрінде жазуды тапсырыңыз.

Оқушылар эссе жазады.

Эссенің мазмұны мен құрылымы

Дәптер, қалам, интернет ресурстары

Бұл тапсырмалар оқушылардың файлдармен жұмыс жөніндегі білімдерін тереңдетуге және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
158
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі