Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзакмерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу Күні: 30.11.2023 ж. |
Мектеп: № 11 о/м Мұғалім: Асанова Г.Ж.
|
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Файлдармен жұмыс жасау |
|||||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.5.1.2 – жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функциялар |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы:
Басым бөлігі
Кейбірі:
|
|||||
Бағалау критерийі |
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
|||||
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеямыздың құндылықтарын негізге ала отырып, өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл,сыни тұрғысынан ойлау арқылы инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға қалыптастыру. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика, ағылшын тілі |
|||||
Алдыңғы білім |
Жолдармен жұмыс жасау процедуралар мен функцияларды қолдана білу. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы Білу Түсіну, талдау |
Сәлемдесу
«Суреттер сөйлейді»
М ұғалім оқушыларға әртүрлі файлдарды жинақтауын сұрайды (мәтіндік, кестелік, графикалық). Берілген суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді: 1 топ – мәтіндік файл. 2 топ – кестелік файл, 3 топ – графикалық файл. «silent debit» әдісі. Оқулықпен жұмыс. Материал арқылы постер құрады. Бағалау критерий: Python - бағдарламасында процедуралар мен функцияларды бір-бірінен ажырата алады. Дескриптор:
Өзін – өзі бағалау |
Үлест. материал.
Оқулықпен жүмыс 88- 89 бет
|
||||
Сабақтың ортасы Жинақтау
Қолдану
|
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру) ҚБ. 1 тапсырма. Кіру файлында (input.txt)) латын әріптерінен тұратын s жолы берілген. Осы жолдағы әртүрлі әріптердің санын анықтап, шығу файлына (output.txt) жаз. Есепті шешудің негізгі идеясы: бос жол аламыз. Программада (5-код) оны t мен белгілейік. Енді s жолындағы әрбір символды t жолынан іздейміз. Егер ізделінген символ кездеспесе, онда символды t-ға қосамыз. Жауап ретінде файлға t жолының ұзындығын берсек жеткілікті.
Дескриптор:
|
Тапсырманың үлгісі.
|
||||
Сабақтың соңы Бағалау |
Рефлексия: «LearningApps.org» бағдарлама ортасында бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жетістік баспалдағы арқылы белгілейді.
Үй тапсырмасы: « Тақ сандарды анықтау» кодын құру |
|
||||
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақтау. |
||||
|
|
Қауіпсіздік техникасы ережелері. Сергіту сәті: «Кім жылдам?»
|
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды мА және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Жалпы бағалау:
Сабақтың ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
Сабақты ң бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді. (оқыту мен оқуға қатысты)? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз