3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Файлдармен жұмыс. Практикум |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқиды және жазады |
|||
|
Заң мен тәртіп құндылығы |
• Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу. • Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау қажеттілігін түсіну • Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді 3. Топқа бөлу. Жапырақ түстеріне қарай топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын қайталау «Таза тақта» әдісі Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Жақсы қасиеттерін жария етеді 3. Жапырақ түсіне қарай топқа топқа бөлінеді . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -Тақтаға сұрақтар жазады. -Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі жапырқтар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикалық сабақ Топтық жұмыс 1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі
Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көрсет және әңгімеле» әдісі Жұптасып компьютерде жұмыс орындайды
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Жеке жұмыс . Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Алма, шие, өрік, банан» Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды. Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Мәтіндік файл құрады 2 балл Дескриптор: -Мәтіндік файлды оқиды 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап жазады Дескриптор: - Файлды жазады Файл атауын өзгертеді 2 балл Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық ноутбук Ноутбук, жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық https://wordwall.net/resource/27679449 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады &19 оқу. 145-147 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Файлдармен жұмыс. Практикум
Файлдармен жұмыс. Практикум
3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Файлдармен жұмыс. Практикум |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқиды және жазады |
|||
|
Заң мен тәртіп құндылығы |
• Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу. • Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау қажеттілігін түсіну • Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді 3. Топқа бөлу. Жапырақ түстеріне қарай топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын қайталау «Таза тақта» әдісі Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Жақсы қасиеттерін жария етеді 3. Жапырақ түсіне қарай топқа топқа бөлінеді . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -Тақтаға сұрақтар жазады. -Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі жапырқтар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикалық сабақ Топтық жұмыс 1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі
Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көрсет және әңгімеле» әдісі Жұптасып компьютерде жұмыс орындайды
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Жеке жұмыс . Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Алма, шие, өрік, банан» Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды. Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Мәтіндік файл құрады 2 балл Дескриптор: -Мәтіндік файлды оқиды 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап жазады Дескриптор: - Файлды жазады Файл атауын өзгертеді 2 балл Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық ноутбук Ноутбук, жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық https://wordwall.net/resource/27679449 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады &19 оқу. 145-147 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
шағым қалдыра аласыз

























