Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Факультатив жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮСІНІК ХАТ
«Қазақстан
тарихы» оқу пәнініңнегізі — адамзаттың жүріп өткен табиғи және
әлеуметтік даму жолы. Ол оқушыларды адамзат
тарихының ең ежелгі дәуірінен қазіргі кезге дейінгі кезеңдерімен
таныстырады. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен дайындық дәрежесі
ескеріле отырып, білім беру, тәрбиелеу, дамытушылық жағынан ең
маңызды деректер, оқиғалар, құбылыстар, тарихи үрдістер,
тарихи-ғылыми ұғымдар іріктеліп алынады. Бұл тарихи объектілер
адамзаттың кез келген қоғамының қоғамдық-саяси,
әлеуметтік-экономикалық және мәдениет сияқты маңызды салаларын
қамтитын болғандықтан оқушыларға адамзат қоғамының тарихын толық
түсінуге мүмкіндік береді. Келесі пәндермен пәнаралық байланыстар
жүзеге асырылады:
Оқу жүктемесінің көлемі:
6 -сыныпта аптасына – 1сағат, оқу жылында 34 сағат
«Қазақстан тарихын» оқытуға біртұтас көзқарас қалыптастыру, бұл
тарихты оқып – үйренуге формациялық және өркениеттік тұрғыдан
қарауды ұштастыруға негізделуі қажет. Формациялық тұрғыдан қарау
тарихи даму кезеңдерінің сабақтастығы мен ішкі байланыстарын
бейнелейді, әлеуметтік- экономикалық процестердің логикасын
түсінуге мүмкіндік береді. Өркениеттік тұрғыдан қарау, әр түрлі
халықтар мәдениетінің өзара байланысы мен өзара ықпалын көрсетеді,
салыстырмалы-типологиялық әдісті кеңінен қолдануға мүмкіндік
береді.
«Қазақстан тарихы» оқу пәнінің мақсаты - оқушыларының дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы, тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру.
Оқу пәні бойынша төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру көзделеді:
-
оқушылардың дүниеге ғылыми көзқарасын қалыптастыру; оларға адамзат жинаған әлеуметтік, рухани, адамгершілік тәжірибесін меңгерту;
-
оқушылардың басты назарын қоғам тарихына; адамдардың өмір тіршілігі мен қызметіне, салт-дәстүр тарихына аудару, тарихи оқиғаларды, құбылыстарды талдай отырып, олардың біртұтас тарихи қозғалысқа жататынын түсінуге көмектесу;
-
оқушыларда тарихты оқып- үйренудегі көп өлшемділігі және тарихи процестің дамуының баламалы екендігі туралы түсінік қалыптастыру;
-
оқушылардың тарихи білімді шығармашылықпен қолдану, тарихи деректермен жұмыс істеу, тарихи оқиғалар мен құбылыстарды салыстырамалы талдау негізінде ой елегінен өткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
-
Отаны мен халқы алдындағы жаупкершілігін сезінетін жас ұрпақтың азаматтық ұстанымын қалыптастыру.
Курсы бағдарламасының мақсаты:
оқушы өз халқының халық болып қалыптасу жолдарындағы түрлі
кезеңдерді, рухани мәдениеті, осы жолдағы саяси тұлғалардың өмір
жолдарын, олардың тарихта алатын орнын білу, түсіну.
Күтілетін нәтиже:
-
қазақ халқының қалыптасу кезеңінің тарихи хронологиялық шегін біледі;
-
тарихи оқиғаларды салыстыра алады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба біледі және олардың себептерін түсінеді;
-
қазақ халқының шығу тегін, этникалық тарихын, даму қалыптасу үрдісін ашып көрсете алады;
-
Қазақстанда мемлекеттердің тууы, дамуы, қалыптасу ерекшеліктері туралы талдай алады;
-
тарихи картамен жұмыс істей білуі, өзіне берілген тапсырма бойынша мұрағаттарда тарихи құжаттармен жұмыс істеп, оның нәтижесін күнделікті сабақтарында пайдалана отырып, білімін жинақтайды.
|
Сабақтың тақырыбы |
Жұмыс түрі |
Оқушыларға берілген тапсырма |
күні |
1 |
VІ-ІХ ғас .Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттер |
баяндау |
Дәптермен картамен жұмыс |
|
2 |
Түрік, Түргеш, Қарлұк қағанаттары |
Салыстырмалы баяндау |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
3 |
Оғыз, Қимақ қағанаттары |
пікірталас |
Сұрақтар дайындау |
|
4 |
VІ-ІХ ғас .түркілердің шаруашылығы, қала мәдениетінің дамуы |
картамен жұмыс |
Кесте толтыру |
|
5 |
VІ-ІХ ғас түркі дәуіріндегі жазу, діни наным сенім |
баяндау |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
6 |
Қарахан, Қарақытай мемлекеттері |
Хронологиялық кесте |
Кесте толтыру |
|
7 |
Найман, Керейт, Жалайырлар Қыпшақ хандығы |
Пікірталас |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
8 |
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы, тарихи маңызы |
Баяндау |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
9 |
Х-ХІІІ ғас. Қалалардың дамуы, сәулет өнері |
Тест сұрақтары |
Шығармашылық ізденіс |
|
10 |
Рухани мәдениет, Исламның таралуы |
Пікірталас, кесте |
Кесте толтыру |
|
11 |
ІХ- ХІІІ ғас.басндағы ғылым және әдебиет |
Баяндау |
Сұрақтар дайындау |
|
12 |
Қазақстан аумағын монғолдардың жаулап алуы |
Хронологиялық кесте |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
13 |
Дешті Қыпшақтың саяси бөлектенуі |
Тарихи құжаттармен жұмыс |
Картамен жұмыс кесте толтыру |
|
14 |
Моңғол империясы құрамындағы Қазақстан, Алтын Орда |
баяндау |
Тарихи құжаттар мен жұмыс |
|
15 |
Ақ Орда, Моғолстан мемлекеттері. Әбілхайыр хандығы |
Тарихи құжаттар-мен жұмыс |
Сұрақтар дайындау Тест тапсырмалары |
|
16 |
Әмір Темір және ұрпақтарының мемлекеті |
баяндау |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
17 |
Ноғай Ордасы, Сібір хандығы |
баяндау |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
18 |
Қазақ халқының қалыптасу кезеңдері |
пікірталас |
Дәптермен жұмыс |
|
19 |
«Қазақ» сөзінің шығу тарихы |
Құжаттармен жұмыс |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
20 |
ХV ғас. соңы- ХVІ ғас.басында қазақ жерінің біріктірілуі |
баяндау |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
21 |
Қазақ хандары Қасым, Хақназар,Тәуекел хандардың билігі |
пікірталас |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
22 |
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес Жәңгір хан |
Құжаттармен жұмыс |
Қосымша материалдар іздеу |
|
23 |
ХVІІ ғас.басындағы қазақ хандығы Есім хан. |
баяндау |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
24 |
Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығы |
Хронологиялық кесте |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
25 |
Қазақ қоғамының әлеуметтік құрылымы |
Құжаттармен жұмыс |
Қосымша материалдар іздеу |
|
26 |
ХVІ -ХVІІ ғас. қазақ хандығының саяси жағдайы |
баяндау |
Интернет желісінен қосымша дерек іздеу |
|
27 |
ХV -ХVІІ ғасырлардағы рухани мәдениет. |
баяндау |
Қосымша материалдар іздеу |
|
28 |
ХVІ -ХVІІ ғасырлардағы тарихи әдебиет. |
пікірталас |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
29 |
ХVІ -ХVІІ ғасырлардағы тарихи әдебиет. |
пікірталас |
Тарихи құжаттар жинақтау |
|
30 |
ХІІІ -ХV ғасырлардағы мемлекеттердің экономикасы |
Хронологиялық кесте |
Картамен жұмыс |
|
31 |
Мәдени қарым – қатынастың дамуы |
Тарихи құжаттарды ашып көрсету |
Кестемен жұмыс |
|
32 |
ХVІ -ХVІІ ғасырлардағы қазақтың дәстүрлі шаруашылығы |
Кестемен жұмыс |
Қосымша материалдар іздеу |
|
33 |
Тарихи маңызды оқиғалар |
Тест тапсырмасы |
Картамен жұмыс |
|
34 |
Қайталау жинақтау сабақтары |
Қайталау |
қортындылау |
|
30 |
ХІІІ -ХV ғасырлардағы мемлекеттердің экономикасы |
Хронологиялық кесте |
Картамен жұмыс |
31 |
Мәдени қарым – қатынастың дамуы |
Тарихи құжаттарды ашып көрсету |
Кестемен жұмыс |
32 |
ХVІ -ХVІІ ғасырлардағы қазақтың дәстүрлі шаруашылығы |
Кестемен жұмыс |
Қосымша материалдар іздеу |
33 |
Тарихи маңызды оқиғалар |
Тест тапсырмасы |
Картамен жұмыс |
34 |
Қайталау жинақтау сабақтары |
Қайталау |
қортындылау |