Фалес теоремасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фалес теоремасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмегім тиіп қалар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ақтөбе облысы

Әйтеке би ауданы

Талдысай жалпы орта білім беретін мектебінің

Математика пәнінің мұғалімі

Кушкимбаева Фарида Ерахметкызы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу

Мектеп: Талдысай ЖОББМ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кушкимбаева Ф.Е

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Фалес теоремасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.7 . Фалес теоремасын білу және қолдану


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Фалес теоремасын біледі, түсінеді.

Көптеген оқушылар: Есептер шығаруда Фалес теоремасын қолдана алады

Кейбір оқушылар: Фалес теоремасын қолданбалы есептер шығаруда қолданады

Бағалау критерийлері:

  • Фалес теоремасын біледі;

  • Фалес теоремасын қолданады

Тілдік мақсаттар:

Пәнге тән лексика мен терминология:

бұрыш, ортақ қабырға, параллель түзулер, тең кесінді

Диалогқа қажетті тіркестер:

-параллель түзулер дегеніміз.............

-тең кесінділер дегеніміз ..................

-теорема дегеніміз...............

-дәлелдеу дегеніміз...........

Құндылықтарға баулу:

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыс:

Тарих, физика

Алдыңғы білім:

-параллель түзулер

-кесінділердің теңдігі

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы










1.Қызығушылықты ояту

2.«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі бойынша оқушылар бір -бірлеріне сұрақтар қояды

  • бұрыш дегеніміз не?

  • параллель түзулер дегеніміз не?

  • кесінді дегеніміз не?

3. Бүгінгі оқу мақсатын айқындау үшін оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады: Берілген АВ кесіндісін тең үш бөлікке қалай бөлуге болады?

(Оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты мақсатын айқындайды)



Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы






Мағынаны тану.(интерактивті тақта арқылы мәлімет беру)

  1. Фалес теоремасы . «Балық қаңқасы» әдісі

(оқушылар өздері теореманы дәлелдейді)

Дескрипторлар:

  • АОВ бұрышын салады;

  • параллель түзулер жүргізеді;

  • тең кесінділер жүргізеді

Қалыптастырушы бағалау: « Бес сұрақ» әдісі

(оқушылар сұрақтар дайындайды)

Саралау: ресурс немесе мәтін бойынша саралаймын

Фалес теоремасын практикада қолдануға тапсырмалар беріледі:

Топтық жұмыс:« Ротация » әдісі

1. Аспалы көпірді бекіту кезінде арқандарды орнату үшін үшбұрышты конструкция қолданылды. Бұл үшбұрыштың төбелерін АВС арқылы белгілеп, АВ ретінде конструкцияның 150 м болатын ең ұзын арқанын қабылдайық. Берілген конструкцияның көлденең бетінде (ВС қабырғасы) басқа арқандарды бекітуге арналған екі нүкте белгіленген, олар осы қабырғаны тең 3 бөлікке бөледі. Осы бекіту нүктелері арқылы өтетін арқандардың ұзындықтарын табыңыз, егер олар АВ қабырғасына параллель орналасқаны белгілі болса.

Дескрипторлар:

  • есеп шартына сай сызбасын салады;

  • ВС қабырғасындағы нүктелер арқылы АB қабырғасына параллель түзулер жүргізеді (AB||A1B1||A2B2);

  • Фалес теоремасын қолданады;

  • арқандардың ұзындықтарын табады.

Қалыптастырушы бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалау.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Кері байланыс: мұғалім оқушы

Саралау: мақсатқа байланысты қолдану үшін берілген тапсырма

2. (жеке жұмыс) Берілген кесіндіні : 1) өзара тең төрт ;2) өзара тең бес кесіндіге бөліңіз

Дескрипторлар:

  • есеп шартына сай АВ кесіндісін салады;

  • кесіндінің басын А және соңы В нүктесін белгілейді;

  • кесіндінің ұзындығын өлшеп алады;

  • Фалес теоремасын қолданады;

  • кесінділерді төрт және бес бірдей бөліктерге бөледі.

Қалыптастырушы бағалау: оқушылармен жеке әңгімелесу

Саралау : оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау

3. (жұппен жұмыс). Бұрыш қабырғаларымен шектелетін кесіндісі А нүктесінде 2:1 қатынасында бөлінетіндей етіп , бұрыштың ішкі А нүктесі арқылы өтетін түзу жүргізіңдер.

Дескрипторлар:

  • есеп шартына сай бұрыш салады;

  • нүктелерді белгілейді;

  • Фалес теоремасын қолданады;

  • нүкте арқылы түзу жүргізеді

Қалыптастырушы бағалау: «Көршіңді тексер» әдісі

Кері байланыс : оқушы оқушыға

Саралау: оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша

4.(Өзіндік жұмыс). ВС кесіндісі берілген . Осы кесіндіні: 1) 1:2; 2) 2:3 қатынасында екі бөлікке бөліңдер.

Дескрипторлар:

  • ВС кесіндісін салады;

  • Фалес теоремасын біледі;

  • кесіндіні екі бөлікке бөледі

Қалыптастырушы бағалау: «Өзін-өзі » бағалау

Саралау: оқушыға жеке қолдау көрсету

5. Оқушылардың алған білімін тексеру мақсатында «Проблемалық есеп» беремін, сонымен оқушылар сабақ басында келесі проблема қойғанбыз және енді шығарайық: Берілген АВ кесіндісін тең үш бөлікке қалай бөлуге болады?

Дескрипторлар:

-Фалес теремасын қолданады

ҚБ: бірін-бірі бағалау.






Интерактивті тақта,

сызғыш, маркерлер, портреттер, флипчарт,

оқулық










Сабақтың соңы

Ой толғаныс: Кесте. Фалес теоремасын қаншалықты меңгергендігін кестеге толтырады (БББ)

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Үйге тапсырма: №3 , №4

Оқушыларға БББ кестесін толтыру кестесі

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Жұмыс жасау кезінде «Ротация » әдісі бойынша топтар басқа топтармен алмасып берілген тапсырмаларын толықтырып, өз ойларын жеткізіп отырды. Оқушылардың білімін саралау мақсатында өзіндік жұмыстарға тапсырмалар берілді.

Бес сұрақ әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындады. Бір-бірімен жеке әңгімелесу арқылы бірін-бірі бағалады.Жұппен жұмыс кезінде көршісін көршіңді тексер әдісін қолдандым. Өз бетімен жұмыс кезінде оқушылар өз шамаларына қарай өзін-өзі бағалады.

АКТ қолдану ережесімен және жеке, жұппен жұмыс, топтық жұмыс жасау ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия






Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. өкіл әдісі бойынша өкілдерге топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде тапсырмалар берілді. Оқушылардың білімін саралау мақсатында өзіндік жұмыстарға тапсырмалар берілді.

1Прямая со стрелкой 2 .Оқушылардың қажетті білімдерін Санитарлық - білу мақсатында ашық сұрақтар гигиеналық

беріледі ережелерді 2. "111" стратегиясы сақтау.

3.Медальдар арқылы марапаттау Техникалық-

4.Кері байланыс ."Ұялы телефон қауіпсіздік

арқылы смс хабарлама" ережелерін сақтау.





















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
918
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі