|
Пән: қазақ тілі |
Мұғалім: Садықова Ә.С. |
Күні: 21.01.21 |
|||
|
Сынып: 5А,Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Модульдің аты: |
1. Денсаулық- зор байлық. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фасфудтың зияны |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.ТБ1.6. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. 5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Көбісі: Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады. Кейбіреуі: Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп баяндайды. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Менің жетістігім: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтаймын. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамын. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп баяндаймын. |
||||
|
Ресурстар |
презентация, кеспе қағаздары, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
||||
|
Сабақ жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы 5мин |
Өлең жолдары: *Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілге, Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар, Тілегенің алдыңнан, Іздемей-ақ табылар. |
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау сөздері |
|||
|
Жаңа білім мақсат қою, жетістік критерийі, күтілетін нәтиже |
Ой қозғау: Мақалмен жұмыс. «Денсаулық- зор байлық». Балалар өз ойларын айтады. Менің жетістігім: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтаймын. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамын. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп баяндаймын. Сөздік: жаңа сөздермен сөз тіркестерді құрастырады. |
Критерийлер: 1.Мен оқимын, оқушылар хормен қайталайды. 2.Жұпта айтады. Қ.Б. Шапалақ |
|||
|
Сергіту сәті |
жаттығу жасау. |
Өлең жолдары |
|||
|
Жаңа материалды түсіндіру |
Ережені түсіндіру, талдау.
Мәтінмен жұмыс: Оқушылар назарын мәтінге аудару. Жазылым. 1тапсырма: Суреттегі тағамдардың аттарын жазу, пайдасы мен зияны туралы айту. Айтылым. 2тапсырма: тағам аттары мен отанын сәйкестендіру. Оқылым. 3тапсырма: берілген мәтінді тізбектеп оқу, мағынасын түсіну. Айтылым. 4тапсырма: мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беру. |
Критерийлер: 1.Мәтінді мұқият тыңдау, мазмұнын түсіну. 2.Тізбектеп оқу, аудару. Қ.Б. мұғалімнің бағасы Критерийлер: 1. Сұрақтарды құрастыру. 2. Сұрақтарға жауап беру Қ.Б: топ бағалайды Дұрыс, Дұрыс емес |
|||
|
Бастапқы тексеру
|
*1. Тест шешу. 1. Дұрыс ақпаратты тап. a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар. 2. Дұрыс ақпаратты тап. a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес. 3. Дұрыс ақпаратты тап. a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді. 2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу. 1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет. 3. Сөйлемдерді толықтыру. Ас- (человека) ... арқауы. Адам (сколько) ... ауырса да, ас ішу керек. Ас денсаулықты (быстро) қалпына келтіреді. Барлығы: 10 ұпай.
|
Критерийлер: Дұрыс жауапты табу
Қ.Б. Мадақтау |
|||
|
Сабақ соңы Кері байланыс
Үйге тапсырма |
Менің жетістігім: Нені білдім, түсіндім? Нені қолдандым? Өз бетімен не істедім? Жаңа сөздерді жаттау, ережені қайталау, 20бет- 5т(ж)- сәйкестендіру. |
Кері байланыс кемесі |
|||
*1. Тест шешу.
1. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар.
2. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес.
3. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді.
2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу.
1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет.
3. Сөйлемдерді толықтыру.
Ас- (человека) ................................................... арқауы. Адам (сколько) ............................... ауырса да, ас ішу керек. Ас денсаулықты (быстро) ............................... қалпына келтіреді.
*1. Тест шешу.
1. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар.
2. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес.
3. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді.
2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу.
1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет.
3. Сөйлемдерді толықтыру.
Ас- (человека) ................................................... арқауы. Адам (сколько) ............................... ауырса да, ас ішу керек. Ас денсаулықты (быстро) ............................... қалпына келтіреді.
*1. Тест шешу.
1. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар.
2. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес.
3. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді.
2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу.
1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Фастфудтың зияны" сабақ жоспары 5сынып
"Фастфудтың зияны" сабақ жоспары 5сынып
|
Пән: қазақ тілі |
Мұғалім: Садықова Ә.С. |
Күні: 21.01.21 |
|||
|
Сынып: 5А,Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Модульдің аты: |
1. Денсаулық- зор байлық. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фасфудтың зияны |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.ТБ1.6. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. 5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Көбісі: Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады. Кейбіреуі: Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп баяндайды. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Менің жетістігім: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтаймын. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамын. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп баяндаймын. |
||||
|
Ресурстар |
презентация, кеспе қағаздары, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
||||
|
Сабақ жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы 5мин |
Өлең жолдары: *Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілге, Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар, Тілегенің алдыңнан, Іздемей-ақ табылар. |
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау сөздері |
|||
|
Жаңа білім мақсат қою, жетістік критерийі, күтілетін нәтиже |
Ой қозғау: Мақалмен жұмыс. «Денсаулық- зор байлық». Балалар өз ойларын айтады. Менің жетістігім: Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтаймын. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамын. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп баяндаймын. Сөздік: жаңа сөздермен сөз тіркестерді құрастырады. |
Критерийлер: 1.Мен оқимын, оқушылар хормен қайталайды. 2.Жұпта айтады. Қ.Б. Шапалақ |
|||
|
Сергіту сәті |
жаттығу жасау. |
Өлең жолдары |
|||
|
Жаңа материалды түсіндіру |
Ережені түсіндіру, талдау.
Мәтінмен жұмыс: Оқушылар назарын мәтінге аудару. Жазылым. 1тапсырма: Суреттегі тағамдардың аттарын жазу, пайдасы мен зияны туралы айту. Айтылым. 2тапсырма: тағам аттары мен отанын сәйкестендіру. Оқылым. 3тапсырма: берілген мәтінді тізбектеп оқу, мағынасын түсіну. Айтылым. 4тапсырма: мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беру. |
Критерийлер: 1.Мәтінді мұқият тыңдау, мазмұнын түсіну. 2.Тізбектеп оқу, аудару. Қ.Б. мұғалімнің бағасы Критерийлер: 1. Сұрақтарды құрастыру. 2. Сұрақтарға жауап беру Қ.Б: топ бағалайды Дұрыс, Дұрыс емес |
|||
|
Бастапқы тексеру
|
*1. Тест шешу. 1. Дұрыс ақпаратты тап. a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар. 2. Дұрыс ақпаратты тап. a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес. 3. Дұрыс ақпаратты тап. a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді. 2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу. 1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет. 3. Сөйлемдерді толықтыру. Ас- (человека) ... арқауы. Адам (сколько) ... ауырса да, ас ішу керек. Ас денсаулықты (быстро) қалпына келтіреді. Барлығы: 10 ұпай.
|
Критерийлер: Дұрыс жауапты табу
Қ.Б. Мадақтау |
|||
|
Сабақ соңы Кері байланыс
Үйге тапсырма |
Менің жетістігім: Нені білдім, түсіндім? Нені қолдандым? Өз бетімен не істедім? Жаңа сөздерді жаттау, ережені қайталау, 20бет- 5т(ж)- сәйкестендіру. |
Кері байланыс кемесі |
|||
*1. Тест шешу.
1. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар.
2. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес.
3. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді.
2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу.
1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет.
3. Сөйлемдерді толықтыру.
Ас- (человека) ................................................... арқауы. Адам (сколько) ............................... ауырса да, ас ішу керек. Ас денсаулықты (быстро) ............................... қалпына келтіреді.
*1. Тест шешу.
1. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар.
2. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес.
3. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді.
2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу.
1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет.
3. Сөйлемдерді толықтыру.
Ас- (человека) ................................................... арқауы. Адам (сколько) ............................... ауырса да, ас ішу керек. Ас денсаулықты (быстро) ............................... қалпына келтіреді.
*1. Тест шешу.
1. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Ас- адамның арқауы. b) Адам ас ішіп, өмір сүреді. c) Ас тұрған жерде дерт бар.
2. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Тамақ ішу- қажеттілік. b) Тамақта минералдар көп. c) Тамақ денсаулыққа пайдалы емес.
3. Дұрыс ақпаратты тап.
a) Адам тамақ үшін өмір сүреді. b) Адам өмір үшін тамақ жейді. c) Ас адамға күш-қуат береді.
2. Дұрыс жазылған сөйлемді табу.
1. Ас- адамның арқауы. 2. Тамақ ішу- денсаулық үшін қажет.
шағым қалдыра аласыз













