Материалдар / Фигуралар салу

Фигуралар салу

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән:

Күні:

Сынып:

Мұғалім:

Математика №2

14.01.2019ж

2 «Ә»

Серикбаева А.

Сабақтың такырыбы:

Фигуралар салу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.3.2.1 нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу;ҚБ

2.3.1.2 көпбұрыштардың классификациясы

Сабақ мақсаттары

Барлығы: кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орнын анықтайды

Көбі: қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу;

Кейбірі: Көпбұрыштардың классфикациясын ажыратады

Бағалау критерийлері

Бұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайды

Негізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады

Тілдік мақсаттар

Классификация

Көпбұрыштар, бұрыш, шаршы


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу.түсіну,қолдану

Құндылықтарды дарыту

Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Дүнетану, көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым

Алдыңғы оқу

Уақытты анықтайды



Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5минут





Топқа бөлу 2 минут

Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Мақсатпен таныстыру

1 Тапсырма

-Аяқталмаған кеме үлгілерінің біреуін таңда

-Суретті қалай аяқтау керек екендігін досыңа түсіндір

Дескриптор

-Аяқталмаған кеме үлгілерінің біреуін таңдайды

-Суретті қалай аяқтау керек екендігін досыңа түсіндіреді


2 Тапсырма

-Кесінділерді өлше

-Берілгеннен 2см қысқа кесінділер сыз

Дескриптор

-Кесінділерді өлшейді

-Берілгеннен 2см қысқа кесінділер сызады


Киімдер бейнеланген карточкалар арқылы топқа бөлу












«Ыстық алақан» арқылы жылы сөздер айту



«Миға шабуыл» әдісі

Сабақтың ортасы

27 минут

















3 Тапсырмасы

-Суретке Қарай

-Ол қандай фигуралардан құрастырылған?

-Суреттегі бұрыш түрлерін ата

-Сүйір және доғал бұрыш сыз

Дескриптор

-Суретке Қарайды

-Ол қандай фигуралардан құрастырылғанын анықтайды

-Суреттегі бұрыш түрлерін атайды

-Сүйір және доғал бұрыш сызады

4Тапсырмасы

-Карточкадағы сандарды кезекпен бос орындарға қой

-Өрнектер құрастыр

-Тиімді тәсілмен есепте

Дескриптор

-Карточкадағы сандарды кезекпен бос орындарға қояды

-Өрнектер құрастырады

-Тиімді тәсілмен есептейді



Топтық жұмыс











Ұжымдық жұмыс


Тиімді тәсіл

Сергіту сәті

2 минут

«Көңілді күн!»

би билеу

«Көңілді күн!» биі

Ортасы

  1. минут


6 Тапсырма

-Есепті шығар

Дескриптор

-Есепті шығарады



«Кім жылдам?» әдісі

Кері байланыс

«Тілек ағашы» Кері бйланыс

Постер құрастыру





Үйге тапсырма: 11-бет, №5




Бағалау-қалыптастырушы бағалау.

Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймын

Смайликтермен , Басбармақ



Пәнаралық байланыс:


Көркем еңбек






Рефлексия







Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева















Пән:

Күні:

Сынып:

Мұғалім:




Математика №2

15.01.2019ж

2 «Ә»

Серикбаева А.

Тақырыбы

Бұрыш және фигуралар салу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.2.2 тік бұрышты сызу ҚБ

Сабақ мақсаттары

Барлығы: тік бұрышты сызады

Көбі: тік бұрышты сызады

Кейбірі: шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтайды

Бағалау критерийлері

Бұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайды

Негізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады

Тік бұрышты басқа бұрыштардан ажыратады

Тік бұрышты сызады

Тілдік мақсаттар

Классификация

Көпбұрыштар, бұрыш, шаршы


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу.түсіну,қолдану

Құндылықтарды дарыту

Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Дүнетану, көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым

Алдыңғы оқу

Уақытты анықтайды



Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5минут





Топқа бөлу 2 минут

Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Мақсатпен таныстыру

1 Тапсырма

-Балалар орманға баратын саяхаттың планын қалай сызбақ?

-Бұл үшін оларға не қажет екенін айт

-Ұшбұрышты сызғыштың көмегімен тік бұрыш және төрт бұрыш сыз

Дескриптор

-Балалар орманға баратын саяхаттың планын қалай сызатыны анықтайды

-Бұл үшін оларға не қажет екенін айтады

-Ұшбұрышты сызғыштың көмегімен тік бұрыш және төрт бұрыш сызады


2 Тапсырма

-Фигуралардың қабырғаларын өлше

-Осындай фигуралар сыз

Дескриптор

-Фигуралардың қабырғаларын өлшейді

-Осындай фигуралар сызады


Киімдер бейнеланген карточкалар арқылы топқа бөлу












«Ыстық алақан» арқылы жылы сөздер айту



«Миға шабуыл» әдісі

Сабақтың ортасы

27 минут












3 Тапсырмасы

-Фигуралардың қабырғаларын өлше

-Берілген шаршыдан қабырғалары 1см ұзын шаршы сыз

Дескриптор

Фигуралардың қабырғаларын өлшейді

-Берілген шаршыдан қабырғалары 1см ұзын шаршы сызады


4Тапсырмасы

-Есепті шығар

Дескриптор

-Есепті шығарады


Топтық жұмыс








Ұжымдық жұмыс



Сергіту сәті

2 минут

«Көңілді күн!»

би билеу

«Көңілді күн!» биі

Ортасы

  1. минут


6 Тапсырма

-Баларадың демелған және серуендеген уақытын анықта

Қалған уақыты қанша болғанын анықта

Дескриптор

-Баларадың демелған және серуендеген уақытын анықтайды

Қалған уақыты қанша болғанын анықтайды



Зертте

Кері байланыс

«Тілек ағашы» Кері бйланыс

Постер құрастыру





Үйге тапсырма: 13-бет, №6




Бағалау-қалыптастырушы бағалау.

Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймын

Смайликтермен , Басбармақ



Пәнаралық байланыс:


Көркем еңбек






Рефлексия









Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева

















































































Пән:

Күні:

Сынып:

Мұғалім:





Математика №2

18.01.2019ж

2 «Ә»

Серикбаева А.

Сабақтың такырыбы:

Фигуралар тізбегі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.4.3.2 берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу ҚБ

Сабақ мақсаттары

Барлығы: заңдылықтарды біледі

Көбі: заңдылық бойынша тізбекті құрастырады

Кейбірі: тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табады

Бағалау критерийлері

Берілген заңдылыққа сүйеніп тізбек құрастырады

Тізбектегі заңдылықтың бұзылуын анықтайды

Тілдік мақсаттар

Классификация

заңдылықтар


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу.түсіну,қолдану

Құндылықтарды дарыту

Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру, Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым

Алдыңғы оқу

Уақытты анықтайды



Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5минут





Топқа бөлу 2 минут

Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Мақсатпен таныстыру

1 Тапсырма

Жаттығулар тізбегін құрастыр

Дескриптор

-Жаттағулар тізбегін құрастырады

2 Тапсырма

-Қалдырылған фигураларды ата

-Оларды аяқтап сал

Дескриптор

-Қалдырылған фигураларды атайды

-Оларды аяқтап салады


Киімдер бейнеланген карточкалар арқылы топқа бөлу









«Ыстық алақан» арқылы жылы сөздер айту



«Миға шабуыл» әдісі






Топтық жұмыс

Сабақтың ортасы

27 минут












3 Тапсырмасы

-Фигуралар тізбегін жалғастыр

-Өзің тізбек құрастыр

-Досыңа оны жалғастыруын ұсын

Дескриптор

-Фигуралар тізбегін жалғастырады

-Өзің тізбек құрастырады

-Досыңа оны жалғастыруын ұсынып талдайды

4Тапсырмасы

-Сандардың ретін анықта

-Қай бала дұрыс тамақтанған жоқ?

-Өз сандар тізбегіңді ойластыр

Дескриптор

-Сандардың ретін анықтайды

-Қай бала дұрыс тамақтанбағанын анықтайды

-Өз сандар тізбегіңді ойластырады



Пратикалық жұмыс








Ұжымдық жұмыс



Сергіту сәті

2 минут

«Көңілді күн!»

би билеу

«Көңілді күн!» биі

Ортасы

  1. минут


5 Тапсырма

-Есепті шығар

Дескриптор

-Есепті шығарады



Топтық жұмыс

Кері байланыс

«Тілек ағашы» Кері бйланыс

Постер құрастыру





Үйге тапсырма: 15-бет, №6





Бағалау-қалыптастырушы бағалау.

Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймын

Смайликтермен , Басбармақ



Пәнаралық байланыс:


Көркем еңбек

Дене шынықтыру




Рефлексия








Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева















































































Пән:

Күні:

Сынып:

Мұғалім:






Математика №2

19.01.2019ж

2 «Ә»

Серникбаева А.

Сабақтың такырыбы:

Өзіңді тексер!

БЖБ№1

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.4.3.2 берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу

Сабақ мақсаттары

Барлығы: заңдылықтарды біледі

Көбі: тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтайды

Кейбірі: тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табады

Бағалау критерийлері

Бұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайды

Тізбектегі заңдылықтың бұзылуын анықтайды

Тілдік мақсаттар

Классификация

заңдылықтар


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу.түсіну,қолдану

Құндылықтарды дарыту

Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру, Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым

Алдыңғы оқу

Уақытты анықтайды



Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5минут





Топқа бөлу 2 минут

Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Мақсатпен таныстыру

1 Тапсырма Білу

-Бұрыш түрлерін ата

Дескриптор

-Бұрыш түрлерін атайды

2 Тапсырма Түсіну

-Сөйлемдерді аяқта

-Бұрыш түрлерін анықта

Дескриптор

-Сөйлемдерді аяқтайды

-Бұрыш түрлерін анықтайды


Киімдер бейнеланген карточкалар арқылы топқа бөлу









«Ыстық алақан» арқылы жылы сөздер айту



«Миға шабуыл» әдісі






Топтық жұмыс

Сабақтың ортасы

27 минут







3 Тапсырмасы Қолдану

-Тікбұрыш сыз

Дескриптор

-Тікбұрыш сызады

4Тапсырма Талдау

-Фигураларды белгілерінің бірі бойынша топтастыр

Дескриптор

-Фигураларды белгілерінің бірі бойынша топтастырады




Пратикалық жұмыс



Ұжымдық жұмыс


Сергіту сәті

2 минут

«Көңілді күн!»

би билеу

«Көңілді күн!» биі

Ортасы

  1. минут


5 Тапсырма Жинақтау

-Орналасу ретін анықта

Дескриптор

-орналасу ретін анықтайды

6 Тапсырма Бағалау

Тапсырма дұрыс орындалған ба?

-Тексер


Топтық жұмыс

Кері байланыс

«Тілек ағашы» Кері бйланыс

Постер құрастыру





Үйге тапсырма: 15-бет, №6





Бағалау-қалыптастырушы бағалау.

Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймын

Смайликтермен , Басбармақ



Пәнаралық байланыс:


Көркем еңбек

Дене шынықтыру




Рефлексия








Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі