Материалдар / Физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгерістер. Уакытка бір орында жүгіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгерістер. Уакытка бір орында жүгіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы спорттық техникаларды орындау кезінде қимыл-қозғалыс дағдыларын және олардың орындалу ретін түрлендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2022
1162
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Бекітемін»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Е.Бугенбаев


Мектеп

Ғ.Мұратбаев

Мұғалімнің аты-жөні

Е.Айтбай

Сынып

2





Күні

25.01.2022ж.





Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

5-бөлім Денсаулық және физикалық белсенділік

Сабақтың тақырыбы

Физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгерістер. Уакытка бір орында жүгіру .

Оқу мақсаттары

2.3.3.1 - қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістердің себептері жайлы пікірлесу

Сабақ мақсаттары

Арнайы спорттық техникаларды орындау кезінде қимыл-қозғалыс дағдыларын және олардың орындалу ретін түрлендіру

Бағалау критерийі

Спорттық техникалардың орындалуын ойын барысында көрсетеді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: негізгі қозғалыс дағдыларын және әр түрлі ойындардағы қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шабуылдау ойыны, шамадан тыс жүктелген ойындар, бейімделген ойындар,


Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон, планшет, ноутбук

Бастапқы білім

Денсаулық және физикалық белсенділік

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Таңдалған әрекет түрі үшін үлкен бос кеңістік, екі волейбол добы, фишкалар

Сабақтың

ортасы

25 минут

(Ж, Т, К, Ф) «Аң мен аңшы ойыны!»

Ойын залда немесе алаңда жүргізіледі. Ойыншылардің ішінен екі оңшы шығады қалған оқушылар ортаға кіреді. Екі оқушы жүгіріп өткен оқушыларды ұрады доп тиген оқушы оңшы болып ойынды жалғастырады.

Барлық ойыншылардың ойын ережелерін сақтауын қадағалаңыз, команданың дұрыс орындағаны қадағалап тұру.


Волейбол ойынындағы допты беру техникаларын көрсетіңіз. Білім алушы волейбол алаңының бүйір сызығына тұрады (жұптық жұмыс)

1. Допты үстінен беру, жеке жұмыс (допты жерге түсіріп алмай 2 рет қағу).


- допты ойынға қосқанда қолды сермеп бағыттайды;

- допты жоғарыдан беру техникасын орындайды;

- допты төменнен беру техникасын орындайды.

Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау: оқушыларды басбармақ арқылы бағалап

. ойын кезіндегі кемшіліктерді ескертіп түзету.

-Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын қалпына келтіру.

-Толық сапқа тұруларын қадағалау

-Сабаққа қатысуына байланысты мадақтау.

-Қоштасу.

-Бір саппен спорт залдан шығару.
















































«Бекітемін»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Е.Бугенбаев

Мектеп

Ғ.Мұратбаев

Мұғалімнің аты-жөні

Е.Айтбай

Сынып

2





Күні

19.01.2022ж.





Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

5-бөлім Денсаулық және физикалық белсенділік

Сабақтың тақырыбы

Физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгерістер.Бір колоннадан екінші коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға өту

Оқу мақсаттары

2.3.4.1 - денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдерді ажырату

Сабақ мақсаттары

Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту

Бағалау критерийі

Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: негізгі қозғалыс дағдыларын және әр түрлі ойындардағы қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шабуылдау ойыны, шамадан тыс жүктелген ойындар, бейімделген ойындар, футбол добы, пластиктен жасалған доп, түрлі түсті таспалар, ысқырық, қағып алу, шабуылдаушы, қорғаушы, қарсылас, балдар, нысаналар, ережелер, тактика, стратегиялар, қарым-қатынас дағдылары: қарым-қатынас, бірлескен жұмыс, допты меңгеру, доптан айырылу, дене бөліктері: табан, аяқ бармақтарының ұштары, қол, табан, саусақтар, әзірлеу, жасау

Талқылауға арналған сұрақтар:

- жақсы пас жасау үшін біз не істеуіміз керек?

- мақсатқа жету үшін сендер командадағы мінез-құлықты қалай өзгерттіңдер?

- сендерге жиі пас беруге тура келді ме?

- команданың барлық мүшелерінің қатысуын қамтамасыз ету үшін тұрақты байланыс жүргіздіңдер ме?

- допты ұстап қалу үшін сендер қандай стратегияларды пайдаландыңдар?

- сендер командада қандай тактиканы пайдаланасыңдар?

- сен жеке ойынша ретінде, команда ойынын жақсарту үшін не істей аласың?

- сендердің командаларыңда допты қағып әкету дағдылары қаншалықты жақсы?

- ойында бастаманы кім көтерді, сен өзіңе бастама жүктедің бе?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон, планшет, ноутбук

Бастапқы білім

Физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгерістер.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!