Физиканы оқытуда виртуалды зертханалық жұмыстардың маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Физиканы оқытуда виртуалды зертханалық жұмыстардың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Физиканы оқытуда виртуалды зертханалық жұмыстардың маңыздылығы айтылып жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназиясы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №2

Сабақтың тақырыбы: 7-9-сыныптардағы алгебра курсын қайталау

Тарау немесе бөлім атауы:

7-9-сыныптардағы алгебра курсын қайталау

Педагогтің аты-жөні

Тлеулиева Айур Умирбековна

Пән/Сынып: 10 Ә

10 сынып, ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:

Күні:

03\.09.2024

Сабақтың тақырыбы:

7-9-сыныптардағы алгебра курсын қайталау

Тригонометрия элементтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

Тригонометрия элементтерін қайталау арқылы өткенді еске түсіру, білімді шыңдау.

Сабақтың мақсаты

        тригонометрия элементтерін,формулаларын біледі;

        тиісті терминологияны қолданады бұрыштың градустық және радиандық мәні;

        тригонометриялық функция қасиеттері, негізгі тригонометриялық тепе-теңдік;

Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдас тыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- 7-9-сыныптардағы алгебра курсын қайталау. Бүгін, 7-9-сыныптардағы алгебра курсын қайталау. Тригонометрия элементтері тақырыбын қарастырамыз.


Сәлемдеседі

Сұрақтарға жауап береді

Топқа болінеді

Сабақта өзін-өзі бағалау парақтарын алады



оқушы белсенділігіне қарай педагогтің ауызша бағалауы


Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары


Сабақтың ортасы

10 мин

Өткенді еске түсіру.

Өткенді еске түсіреді. Есте қалган тригонометриялық формулаларды айтады. қайталайды





Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады


оқушы белсенділігіне қарай педагогтің ауызша бағалауы


Екі жұлдыз бір ұсыныс»                              


 

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары


Есептер шығару




25 мин

Бекіту тапсырма лары

Топтық жұмыс.

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер көмегімен өрнектерді түрлендіру

1.      1.Өрнекті ықшамдаңыз:

І топ

 

 

ІІ топ










ІІІ топ

 






Өзіңді тексер!(Жұптық жұмыс)

А деңгейі:

1)      tg α мәнін табыңыз, егер sin α=0,6 және cos α=0,2.

                                                     Жауабы: tg α =3.

      2) Өрнекті ықшамда:

В деңгейі

1)      cos α мәнін табыңыз, егер sin α=0,8 және

α – бұрышы II ширек.   Жауабы: cos α= -0,6.

2)      Өрнекті ықшамдаңыз:

 Сдеңгейі

1)      Берілгені: sin α=0,4.

      Өрнектің мәнін табыңыз:  ?    Жауабы: 

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.


Дескриптор:

- тригонометрия элементтерін,формулаларын біледі;

- тригонометрия өрнектерді ықшамдай алады.

- тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді

дұрыс орындайды. ( топтың жауабын тақтада талдату)


- тригонометрия элементтерін,формулаларын біледі;

- тригонометрия өрнектерді ықшамдай алады;

- тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендірудідұрыс орындайды.



Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары






Жеке жұмыс

Оқулықтан №41,№42.

Оқулықтан есептер шығарады.

11-12 бетте

ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды

Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер


Сабақтың соңы

5 минут








Бүгінгі сабақта:

- 7-9-сыныптардағы алгебра курсын қайталау

Тригонометрия элементтері

Рефлексия:

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Үйге тапсырма. № 40, №42/қ/





Тақырыпты меңгергенін анықтау








Кері байланыс

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары



0-дік бақылау жұмысы

10 «Б» сынып оқушысы

_________________________аты - жөні

1. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз:

A) 4 B) C) D)

2. Есептеңіз

A) 7 B) 2 C) 49 D) 14

3. Теңдеуді шешіңіз:

A) 0,4;2 B) -0,4;2 C) 2 D) -0,4;-2

4. теңдеуімен берілген шеңбердің центрінің координаталары мен радиусын табыңдар

A) B)

C) D)

5. арифметикалық прогрессиясының қосындысы 112-ге тең болатындай алғашқы неше мүшесін алуға болатынын табыңдар

A) 7 B) 9 C) 8 D) 10

6. геометриялық прогрессияның мүшелері b1= – 0,8; b2= – 4 болса, онда өрнегінің мәнін табыңыз

A) 60 B) 460 C) 500 D)

7. А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз

A) 25 B) 61 C) 5 D) 30

8. Үшбұрыштың А(1:1) В(-2:3) С(-1:-2) төбелері берілген А төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.

A) 600 B) 900 C) 450 D) 300

9. А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын табыңыз

A) 25 B) 101 C) 5 D) 35

10. АВС үшбұрышының А бұрышы 600 BC= 12 см АС= 4 см болса, B бұрышының шамасын табыңыз

A) 600 B) 900 C) 450 D) 300



10 «Б» сынып оқушысы

_________________________аты - жөні

1. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз:

A) 4 B) C) 2 D)

2. Есептеңіз *

A) 7 B) 2 C) 5 D) 10 E)

3. Теңдеуді шешіңіз:

A) B) -2; 2 C) D) 0; 2

4. (x-4)2 + (x+5)2 =8 теңдеуімен берілген шеңбердің центрінің координаталары мен радиусын табыңдар

A) (4;-5), R=2 B) (4;-5), R=2

C) D)

5. арифметикалық прогрессиясының қосындысы 40-қа тең болатындай алғашқы неше мүшесін алуға болатынын табыңдар

A) 7 B) 5 C) 8 D) 10

6. геометриялық прогрессияның мүшелері b1= – 0,5; b2= – 2 болса, онда өрнегінің мәнін табыңыз

A) 123 B) 260 C) 100 D)

7. а(4:-3) және в(-2:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз

A) с (8,-1) B) с(2,6) C) с(6,2) D) с(7,2)

8. Үшбұрыштың А(1:1) В(4:1) С(4:5) төбелері берілген В төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.

A) 600 B) 900 C) 450 D) 300

9. А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын табыңыз

A) 25 B) 101 C) 5 D) 40

10. АВС үшбұрышының А бұрышы 300 BC= 8 см АС= 8 см болса, B бұрышының шамасын табыңыз

A) 600 B) 900 C) 450 D) 300



Тексерген: Абденова Ф.Л.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі