Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
FOR циклі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
||
Педагог: |
Уанасова Камила Серикбаевна |
||
Күні: |
|
||
Сынып |
|
Қатысушылар саны: 12 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
FOR циклі |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін сипаттайды; Басым бөлігі: Python программалау тілінде For цикл операторын қолданады Кейбір оқушылар: For циклін өмірдепайдалануға мысалдар келтіріп, маңыздылығын бағалайды |
||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
||
ЕББҚ ететін оқушының сипаттамасы |
Есту қабілетінде бұзылыстары бар (есту аймағында есту қабілеті орташа) |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин 3 мин Білу |
1.Оқушылармен сәлемдеседі және оларды түгендейді. 2.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында «Анаграма» әдісі арқылы тақырыпқа шығу. Оқушыларға бағдарлама арқылы көңіл күй сыйлау. Топқа топтастыру үшін «castlots» сервисі арқылы 3 топқа бөлінеді 3. Өткен тақырыптарды пысықтау үшін Google дискіде 5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындау. 4.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын ашу үшін «4 фото 1сөз әдісін қолданылады. Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты Жыл мезгілдерінің суреттері көрсетіледі
|
1.Мұғаліммен сәлемдеседі және кезекші оқушы жауап береді. Оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген сілтемеге өтіп берілген сөздерді ретін оқу арқылы бір-біріне көңіл күй сыйлайды. Castlots арқылы 3 топқа топтасады: 1.Жыл 2.Күн 3.Апта Оқушылар Google дискіде көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
Оқушылар келесі сұрақ-тарға жауап береді:
|
«Шапалақтау» әдісі
Бағалау критериімен таныстырылып, бағалау парақшасы ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 1балл
ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 1балл |
https://www.classdojo.com/ul/p/addKid?target=class&class=CYNFWNB 1-Қосымша «Wordwall net» электронды парақшасы https://wordwall.net/play/58183/517/529 http://castlots.org/razdelit-na-gruppy 2-Қосымша https://forms.gle/iLnBChgZen6bmdgX8 Интербелсенді тақта 3-Қосымша |
Сабақтың
ортасы Түсіну
20 мин Қолдану
Талдау
Сергіту сәті 2 мин
Еббқ
Жинақтау
Сабақтың
cоңы Бағалау
3 мин
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру Цикл операторлары бағдарламада бірдей әрекеттердің бірнеше рет орындалуын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Python бағдарламалау тілінде циклдар басқаларға қарағанда әлдеқайда қарапайым және түсінікті. for операторымен танысамыз. Ол параметрі бар цикл операторы деп аталады. Бұл оператор қайталау саны алдын ала белгілі болған жағдайда қолданылады. for ... in түріндегі циклде бірінші көп нүктенің орнына қандай да бір айнымалы – цикл параметрі (итератор) көрсетіледі. Оның мәні range(....) мәніне сәйкес өзгереді. Мысалы: Қыс айларын атап шығыңдар?
kis = ["jeltoksan", "qantar", "akpan"] for x in kis: print(x) 1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Жеке практикалық жұмыс: 1 мен 100 аралығындағы сандардың қосындысын жаз. i=s=0 for i in range (1,101): s+=i print (s) 2-тапсырма. Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма. (Креативті сауаттылық) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.
3-тапсырма. Топтық жұмыс. " Қыс айында ауа температурасы Аляскада 20-дан 50-ге дейінгі түседі. Арнайы температура өлшеуші құралы 3-ке бөлінетіндерді көрсетеді, бірақ ол құрал 5-ке бөлінгенді көрсетпейді" Сергіту сәті. Тарсия әдісі арқылы сөздердің жинап шығады
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға арналған тапсырма. 1-тапсырма: а. Бірнеше рет қайталанып орындалатын белгілі бір іс-әрекеттерді сипаттайтын алгоритмдер тобы __________деп аталады. Циклдік оператор түрі – _________
б. i=s=0 _______ i in _______ (1,101): s+=i ______ (s)
в. Егер алгоритмді құру кезінде қайталаудың параметрлері алдын-ала белгілі процесті ұйымдастыру қажет болса,онда ____- цикл __________ қолданылады.
2-тапсырма: Берілген тапсырмада сурет пен сөзді сәйкестендіру керек for циклі кыс айлары циклдер
Сабақты қорытындылау мақсатында https://teach.classdojo.com/ веб сервисінде оқушылардың сабақтан түсінгенін жалпы бүгінгі сабақта өзіне қандай білім алғаны туралы сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма. 82-бет 2-тапсырма, Алматыкітап баспасы, 2021 |
Оқушылар сабақты мұқият тыңдап түртіп алады.
Оқушылардың практикалық тұрғыдан білімдерін толықтыру үшін. Кітаптың 79 беті. 1-практикалық жұмыс бойынша оқушыларға түсіндірме практикалық жұмыстар көрсетеледі.
Дескрипторлар:
2 тапсырма Оқушылар топпен берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
Бағалау критерийлері: - блок-схема дұрыс құрастырылған - бағдарламада деректер түрлері дұрыс анықталған - дұрыс ресімделген for операторы Тексеру үшін шешімді проектор арқылы тақтаға шығарыңыз:
Оқушылар креативтілік сауаттылық бойынша өздеріне берілген ситуациялық тапсырмаларды топпен ақылдасып орындайды.
Ерекше білімді қажет ететін оқушы визуал болғандықтан 1-тапсырмада веб-бетте орналасу тегін жазбаша толықтырады.
Дескриторлар:
Ерекше білімді қажет ететін оқушы визуал болғандықтан 2-тапсырмада веб-бетте орналасу тегін жазбаша толықтырады.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жету жолындағы тапсырмаларды қалай орындай алғаны мен бүгінгі сабақтан түйгенін ауызша айтып өтеді.
Үй тапсырмасын орындайды. |
ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 1балл
ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 3балл
ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 3балл
.
ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 3балл
ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады 3балл Оқушылардың ынтасын қошеметтеу арқылы бағалау Бағалау 10балл
|
Интербелсенді тақта Pythan программасы
4-Қосымша Информатика 8-сынып Алматыкітап баспасы, 2021ж. 79-бет 1-тапсырма.
5-қосымша Конверттегі қағаздар
6 Қосымша https://wordwall.net/ru/resource/58472608-
https://wordwall.net/ru/resource/58474204
8-Қосымша
сервисі, интербелсенді тақта,
|
1-қосымша. «Анаграмма» әдісі
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында «Ретке келтіру» әдісін Wordwoll платформасында жүргізіледі. Оқушылар берілген сөздерді ретін оқу арқылы бір біріне көңіл күй сыйлайды.
https://wordwall.net/play/58183/517/529
Топқа бөлінеді: http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
2-қосымша
Өткен тақырыптарды пысықтау үшін Google дискісінде5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындау.
https://forms.gle/iLnBChgZen6bmdgX8
3-Қосымша
4-Қосымша
Оқу мақсаты: |
8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану |
Бағалау критерийлері: |
|
Тапсырма |
2-тапсырма. Топтық жұмыс. N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады. 3-тапсырма. Топтық жұмыс. " Қыс айында ауа температурасы Аляскада 20-дан 50-ге дейінгі түседі. Арнайы температура өлшеуші құралы 3-ке бөлінетіндерді көрсетеді, бірақ ол құрал 5-ке бөлінгенді көрсетпейді |
Функционалдық сауаттылық түрі |
Креативті сауаттылық |
Мазмұн саласы |
Креативті өзін-өзі көрсету, жаңа білім алу, проблемаларды шешу |
Бағалау объектісі |
берілген жағдаятқа жобаға енгізілуі тиіс бөліктерге немесе пайдалану қажет құралдар мен тәсілдерге негіздей отырып, өз жобаларына арналған идеяларды ұсыну және қолдану; |
Жауап формасы |
Қысқаша жауап |
Мәтін түрі |
Тұтас емес |
Күрделілік деңгейі |
Циклизация |
Проблемалық жағдай |
Берілген жағдаяттан практика жүзінде шығу |
Проблемалық жағдайға сұрақтар құрастыру |
|
5 – Қосымша Конверттегі қағаздар
«Тарсия» әдісі арқылы сөздердің жинап шығады
Дескриптор:
- Оқушылар креативтілік сауаттылық бойынша өздеріне берілген ситуациялық тапсырмаларды топпен ақылдасып орындайды.
6 - Қосымша
https://wordwall.net/ru/resource/58472608
Бөлім : |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
Оқу мақсаты: |
8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану |
Бағалау критерийлері: |
Дескрипторлар:
|
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар білім алушыға 1-3 деңгейдегі жалпы сөйлеу қабілеті жетілмеген есту қабілетінде бұзылыстары бар.Оқушы визуал болғандықтан жеке қабілетін ескеріп тапсырмалар әзірленді |
|
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға арналған тапсырма. 1-тапсырма: а. Бірнеше рет қайталанып орындалатын белгілі бір іс-әрекеттерді сипаттайтын алгоритмдер тобы __________деп аталады. Циклдік оператор түрі – _________
б. i=s=0 _______ i in _______ (1,101): s+=i ______ (s)
в. Егер алгоритмді құру кезінде қайталаудың параметрлері алдын-ала белгілі процесті ұйымдастыру қажет болса,онда ____- цикл __________ қолданылады.
2-тапсырма: Берілген тапсырмада сурет пен сөзді сәйкестендіру керек for циклі кыс айлары циклдер |
7 -Қосымша
Сабақты қорытындылау мақсатында https://teach.classdojo.com/ веб сервисінде оқушылардың сабақтан түсінгенін жалпы бүгінгі сабақта өзіне қандай білім алғаны туралы сұрақтарға жауап береді.