Материалдар / FOR циклі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

FOR циклі

Материал туралы қысқаша түсінік
өзім өттім көріңіздер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
64
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Педагог:

Уанасова Камила Серикбаевна

Күні:


Сынып


Қатысушылар саны: 12

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

FOR циклі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін сипаттайды;

Басым бөлігі: Python программалау тілінде For цикл операторын қолданады

Кейбір оқушылар: For циклін өмірдепайдалануға мысалдар келтіріп, маңыздылығын бағалайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

ЕББҚ ететін оқушының сипаттамасы


Есту қабілетінде бұзылыстары бар (есту аймағында есту қабілеті орташа)

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

























3 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі және оларды түгендейді.




2.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында

«Анаграма» әдісі арқылы тақырыпқа шығу. Оқушыларға бағдарлама арқылы көңіл күй сыйлау.


Топқа топтастыру үшін «castlots» сервисі арқылы 3 топқа бөлінеді











3. Өткен тақырыптарды пысықтау үшін Google дискіде 5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындау.








4.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын ашу үшін «4 фото 1сөз әдісін қолданылады. Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты Жыл мезгілдерінің суреттері көрсетіледі








1.Мұғаліммен сәлемдеседі және кезекші оқушы жауап береді.



Оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген сілтемеге өтіп берілген сөздерді ретін оқу арқылы бір-біріне көңіл күй сыйлайды.



Castlots арқылы 3 топқа топтасады:

1.Жыл

2.Күн

3.Апта








Оқушылар Google дискіде көрсетілген сұрақтарға жауап береді.




Дескриптор:

  • Өткен тақырыпты еске салады

  • Сұрақтарға жауап береді






Оқушылар келесі сұрақ-тарға жауап береді:

  • Циклдер жайлы не білесіңдер?

  • Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?

  • Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?

  • Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар?

  • Математикада циклдерге не жатады?
















«Шапалақтау» әдісі



















Бағалау критериімен таныстырылып, бағалау парақшасы ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

1балл









ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

1балл

https://www.classdojo.com/ul/p/addKid?target=class&class=CYNFWNB

1-Қосымша


«Wordwall net» электронды парақшасы

https://wordwall.net/play/58183/517/529


http://castlots.org/razdelit-na-gruppy











2-Қосымша

https://forms.gle/iLnBChgZen6bmdgX8



Интербелсенді тақта









3-Қосымша

ClassDojo for Teachers


Сабақтың ортасы
3 мин

Түсіну








20 мин

Қолдану








































Талдау













































Сергіту сәті

2 мин










Еббқ































Жинақтау

















Сабақтың cоңы
2 мин

Бағалау



3 мин



Жаңа тақырыпты түсіндіру

Цикл операторлары бағдарламада бірдей әрекеттердің бірнеше рет орындалуын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Python бағдарламалау тілінде циклдар басқаларға қарағанда әлдеқайда қарапайым және түсінікті. for операторымен танысамыз. Ол параметрі бар цикл операторы деп аталады. Бұл оператор қайталау саны алдын ала белгілі болған жағдайда қолданылады.

for ... in түріндегі циклде бірінші көп нүктенің орнына қандай да бір айнымалы цикл параметрі (итератор) көрсетіледі. Оның мәні range(....) мәніне сәйкес өзгереді.

Мысалы: Қыс айларын атап шығыңдар?


kis = ["jeltoksan", "qantar", "akpan"]

for x in kis:

print(x)



1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс.

Жеке практикалық жұмыс:

1 мен 100 аралығындағы сандардың қосындысын жаз.


i=s=0

for i in range (1,101):

s+=i

print (s)








2-тапсырма.

Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма. (Креативті сауаттылық)


N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.













3-тапсырма.

Топтық жұмыс.

" Қыс айында ауа температурасы Аляскада 20-дан 50-ге дейінгі түседі. Арнайы температура өлшеуші құралы 3-ке бөлінетіндерді көрсетеді, бірақ ол құрал 5-ке бөлінгенді көрсетпейді"










Сергіту сәті.

Тарсия әдісі арқылы сөздердің жинап шығады







Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға арналған тапсырма.

1-тапсырма:

а. Бірнеше рет қайталанып орындалатын белгілі бір іс-әрекеттерді сипаттайтын алгоритмдер тобы __________деп аталады.

Циклдік оператор түрі

 _________



б. i=s=0

_______ i in _______ (1,101):

s+=i

______ (s)



в. Егер алгоритмді құру кезінде қайталаудың параметрлері алдын-ала белгілі процесті ұйымдастыру қажет болса,онда ____- цикл __________ қолданылады.



2-тапсырма:

Берілген тапсырмада сурет пен сөзді сәйкестендіру керек

for циклі

кыс айлары циклдер 





Сабақты қорытындылау мақсатында https://teach.classdojo.com/ веб сервисінде оқушылардың сабақтан түсінгенін жалпы бүгінгі сабақта өзіне қандай білім алғаны туралы сұрақтарға жауап береді.



Үйге тапсырма.

82-бет 2-тапсырма, Алматыкітап баспасы, 2021

Оқушылар сабақты мұқият тыңдап түртіп алады.



























  1. тапсырма

Оқушылардың практикалық тұрғыдан білімдерін толықтыру үшін. Кітаптың 79 беті. 1-практикалық жұмыс бойынша оқушыларға түсіндірме практикалық жұмыстар көрсетеледі.


Дескрипторлар:

  • Арифметикалық өрнекті программада жазады;

  • Нәтижені экранға шығарады;







2 тапсырма

Оқушылар топпен берілген тапсырманы орындайды.



  • Арифметикалық өрнекті программада жазады;

  • Екі таңбалы сандарды анықтайды

  • Нәтижені экранға шығарады;










Дескриптор:

  • Мәселені шешуді жұпта талқылайды

  • Шешім алгоритмінің блок-схемасын жасайды


Бағалау критерийлері:

- блок-схема дұрыс құрастырылған

- бағдарламада деректер түрлері дұрыс анықталған

- дұрыс ресімделген for операторы Тексеру үшін шешімді проектор арқылы тақтаға шығарыңыз:








Оқушылар креативтілік сауаттылық бойынша өздеріне берілген ситуациялық тапсырмаларды топпен ақылдасып орындайды.






Ерекше білімді қажет ететін оқушы визуал болғандықтан 1-тапсырмада веб-бетте орналасу тегін жазбаша толықтырады.



Дескриторлар:

  • Алгоритм тобын сипаттайды;

  • For операторының жазылу жолын біледі;
















Ерекше білімді қажет ететін оқушы визуал болғандықтан 2-тапсырмада веб-бетте орналасу тегін жазбаша толықтырады.















Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жету жолындағы тапсырмаларды қалай орындай алғаны мен бүгінгі сабақтан түйгенін ауызша айтып өтеді.








Үй тапсырмасын орындайды.
































ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

1балл
























ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

3балл

























ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

3балл



































.







ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

3балл































ClasDojo сервисі арқылы жүргізіліп отырады

3балл

















Оқушылардың ынтасын қошеметтеу арқылы бағалау


Бағалау

10балл











Интербелсенді тақта

Pythan программасы





















4-Қосымша


Информатика 8-сынып Алматыкітап баспасы, 2021ж. 79-бет 1-тапсырма.























































5-қосымша

Конверттегі қағаздар










6 Қосымша

https://wordwall.net/ru/resource/58472608-



































https://wordwall.net/ru/resource/58474204























8-Қосымша


сервисі,

интербелсенді тақта,










1-қосымша. «Анаграмма» әдісі

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында «Ретке келтіру» әдісін Wordwoll платформасында жүргізіледі. Оқушылар берілген сөздерді ретін оқу арқылы бір біріне көңіл күй сыйлайды.

https://wordwall.net/play/58183/517/529




Топқа бөлінеді: http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/

2-қосымша

Өткен тақырыптарды пысықтау үшін Google дискісінде5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындау.

https://forms.gle/iLnBChgZen6bmdgX8

3-Қосымша

ClassDojo for Teachers

4-Қосымша


Оқу мақсаты:

8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану

Бағалау критерийлері:


  • Арифметикалық өрнекті программада жазады;

  • Екі таңбалы сандарды анықтайды

  • Нәтижені экранға шығарады;


Тапсырма

2-тапсырма.

Топтық жұмыс.

N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.


3-тапсырма.

Топтық жұмыс.

" Қыс айында ауа температурасы Аляскада 20-дан 50-ге дейінгі түседі. Арнайы температура өлшеуші құралы 3-ке бөлінетіндерді көрсетеді, бірақ ол құрал 5-ке бөлінгенді көрсетпейді

Функционалдық сауаттылық түрі

Креативті сауаттылық

Мазмұн саласы

Креативті өзін-өзі көрсету, жаңа білім алу, проблемаларды шешу

Бағалау объектісі

берілген жағдаятқа жобаға енгізілуі тиіс бөліктерге немесе пайдалану қажет құралдар мен тәсілдерге негіздей отырып, өз жобаларына арналған идеяларды ұсыну және қолдану;

Жауап формасы

Қысқаша жауап

Мәтін түрі

Тұтас емес

Күрделілік деңгейі

Циклизация

Проблемалық жағдай

Берілген жағдаяттан практика жүзінде шығу

Проблемалық жағдайға сұрақтар құрастыру

  • Жұп сандарды анықтауға болама?

  • Қайталанып тұрған сандарды анықтауға бола ма?




5 – Қосымша Конверттегі қағаздар



«Тарсия» әдісі арқылы сөздердің жинап шығады



Дескриптор:

- Оқушылар креативтілік сауаттылық бойынша өздеріне берілген ситуациялық тапсырмаларды топпен ақылдасып орындайды.





6 - Қосымша

https://wordwall.net/ru/resource/58472608


Бөлім :

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Оқу мақсаты:


8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану

Бағалау критерийлері:


Дескрипторлар:

  • Алгоритм тобын сипаттайды;

  • For операторының жазылу жолын біледі;


Ерекше білім беруге қажеттілігі бар білім алушыға 1-3 деңгейдегі жалпы сөйлеу қабілеті жетілмеген есту қабілетінде бұзылыстары бар.Оқушы визуал болғандықтан жеке қабілетін ескеріп тапсырмалар әзірленді

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға арналған тапсырма.

1-тапсырма:

а. Бірнеше рет қайталанып орындалатын белгілі бір іс-әрекеттерді сипаттайтын алгоритмдер тобы __________деп аталады.

Циклдік оператор түрі

 _________



б. i=s=0

_______ i in _______ (1,101):

s+=i

______ (s)



в. Егер алгоритмді құру кезінде қайталаудың параметрлері алдын-ала белгілі процесті ұйымдастыру қажет болса,онда ____- цикл __________ қолданылады.



2-тапсырма:

Берілген тапсырмада сурет пен сөзді сәйкестендіру керек

for циклі

кыс айлары

циклдер 




7 -Қосымша

Сабақты қорытындылау мақсатында https://teach.classdojo.com/ веб сервисінде оқушылардың сабақтан түсінгенін жалпы бүгінгі сабақта өзіне қандай білім алғаны туралы сұрақтарға жауап береді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!