Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Форманың қалыптасуы және құрылымдау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Форманың қалыптасуы және құрылымдау |
Мектеп: М.Жұмабаев ат. мектеп - лицейі |
|||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Уйрекбаева Ш.К |
|||||||||||
Сынып: 10 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Геометриялық денелердің формаларының қалыптасу заңдылықтары |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.1 Геометриялық денелердің формаларының қалыптасуының негізгі заңдылықтарын және принциптерін білу |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Геометриялық денелерді таниды, практикалық тұрғыда өмірде қолдана біледі. Көптеген оқушылар: Денелердің сызбада орналасу заңдылықтары мен принциптерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: : Денелердің үш көрінісін сала алады. |
|||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Барлық оқушылар геометриялық денелердің атауларын біледі, сала алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Фигура, форма, принцип, гризонталь, фронталь, профиль. Берілген тірек сөздерді: қолдана отырып сызбасын сызады және түсіндіре алады. |
|||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
|
|||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, информатика |
|||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Оқушылар геомертиялық денелердің атауларын біледі. Осы сабақта оқушылар геометриялық денелерді үш көрініске түсіре алады. |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 7мин |
Сәлемдесу. Журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудау. 1.Топтарға бөлу. Оқушыларға қағаз таратылып береді. Қағазда фигуралардың суреттері салынған, салынған фигураларды қиып, жапсырып көлемді фигура жасап шығарады, шыққан фигуралар арқылы топтарға бөлінеді. Музыка қосылады, музыка біткенше оқушылар жасап біту керек. 1.топ Конус 2.топ Параллелипипед 3.топ Пирамида
Оқушылар жасаған денелерін бір бірін дискриптор арқылы бағалайды.
|
Геометриялық фигуралар , музыка
|
||||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин
18мин |
1. «Мағынаны таны» әдісі. Оқушылар мәтінді интернеттен немесе кітаптан тауып оқиды. 2. «Еркін әңгіме» әдісі. Оқушылар оқыған мәліметтерімен бір-бірімен бөліседі.
«Оқу құралдары» әдісі арқылы бағалаймын. Дәптер- ұққан жоқпын Дәптер мен қалам- жартылай ұқтым К ітаптар- ұқтым
3. «Кім жылдам» әдісі. Әр топқа карточкалар таратылып беріледі. Карточкалардағы тапсырмаларды А4 форматтағы қағазға орындайды.
(Б) Топтар дайын жұмыстарын келесі топқа дескриптрлерімен сәйкестендіріп бағалайды (Қосымша 1).
О қушылар аяқтаған жұмыстарын критерийге сәйкестендіріп тексеріп, «SMS» әдісі арқылы қағаз бетіне көшірілген ұялы телефонның экранына тапсырманың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын SMS арқылы жазып білдіреді. |
|
||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлекция. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. *Мен енді....................... білемін. *Мен............................... сезіндім. *Мен..................................... білім алдым. *Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым. * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді. Жұмыс орнын тазалау. Үйге тапсырма: Геометриялық денелердің формаларының қалыптасу заңдылықтары.
|
|
||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың м атериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||
Тапсырмаларды орындау барысында қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіп отырамын, ынталары жоғары оқушыларды мадақтап, мақтап отырамын. |
Бақылау, қадағалау, қолдау көрсету, рефлекция |
|
||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді бфйолды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |