Материалдар / Формула. Формула бойынша есептеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Формула. Формула бойынша есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
«Формула» терминімен таныстыру, есептің мәтіні бойынша формула құруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді, кесте бойынша формула құруды, формула бойынша есеп шығаруды үйрену.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
522
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математика, 5-сынып

Күні: 03.05.17ж Мұғалім: Тұрымқұл Г.Т Бекітемін:

Тақырыбы:

Формула. Формула бойынша есептеу

Мақсаты:

«Формула» терминімен таныстыру, есептің мәтіні бойынша формула құруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді, кесте бойынша формула құруды, формула бойынша есеп шығаруды үйрену.

Күтілетін нәтиже

  • Формуланы құруды, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді біледі;

  • Формула бойынша есептей алады, формула құруға және оны шығаруға есеп құрастыра алады.

  • Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастыра алады, есептің маңызы мен пайдасы туралы пайымдай алады.

Керекті жабдықтар

Формула туралы, оны құрастыру жөнінде ресурстар, оқулық, интерактивті тақта, түрлі түсті стикерлер, бағалау парағы, жинақ экраны.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан. (2 минут)

Мұғаліммен амандасады.


Топтарға бөлінеді.

Тұсаукесер

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады. (1 минут)

Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.


Миға шабуыл











Негізгі бөлім











































































































Практикалық жұмыс







Сергіту сәті:






Сабақты бекіту:















Жинақтау

Жұптық жұмыс: жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану есептерін шығару. (4 минут)

1. 1) 2)

3) 4)

5) 6)

2. 1) 2)

3) 4)

5) 6)

Түсіну. Ресурс парақтарымен жұмыс. (15 минут)

Тікбұрышты параллелепипед

Тіктөртбұрыштармен шектелген кеңістіктік денені тікбұрышты параллелепипед деп атаймыз.

AutoShape 4


Төбелер-8

12 қыры




Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі: «Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін табу», « Кубтың көлемін табу» формуласын түсіндіріп, формула бойынша есеп шығару.

Тақырып бойынша есептер шығарады. (5 минут)

534.


535.










Психологиялық нақыл сөздер айту:

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Бар адамға иіліп

Бас иеміз біз




Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар.

(3 минут)



Бағалау. Формуланы қолданудың пайдасы бар ма? Себебін түсіндіріңдер. (3 минут)

Нақты деректермен жұмыс жасайды.












Мәтінмен жұмыс жасайды.








































































Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.


Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.























Тұжырым жасай білуге дағдыланады.


Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Қорытынды

Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды.. (1 минут)

Ұпай санын жинақ экранына жазады.

Үйге тапсырма

Оқулықтағы №537. (3 минут)

Үй тапсырмасын күнделікке жазады.

Бағалау

Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Өз ойларын еркін білдіреді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!