Фосфор және оның қосылыстары 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фосфор және оның қосылыстары 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Фосфор және оның қосылыстары" тақырыбындағы 9-сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары. Жаңа әдіс-тәсілдермен жасалған,уақыты өте тиімді құрастырылған. Тапсырмалар ойын түрінде, әртүрлі тапсырмалар құрастыруға арналған сайттармен жасалған. Балалар сабаққа қызығып,белсенді қатысады және сабақ мақсатына өте тиімді қол жеткізуге болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Фосфор және оның қосылыстары

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)



Талбидинова Динара Султанбековна

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Фосфор және оның қосылыстары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.1.22-фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру

9.4.2.2 -фосфор қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын атау

9.2.1.23-фосфор және оның қосылыстарының жалпы химиялық қасиеттерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Оқушы:

- Фосфордың химиялық және физикалық қасиеттерін ажырату;

-Фосфордың қосылыстарының ерекшеліктерімен танысу


Бағалау критерийлері

Фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін салыстырады;

Фосфор қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын анықтайды;

Фосфор және оның қосылыстарының жалпы химиялық қасиеттерін сипаттайды.

Құндылықтарға баулу

Жұпта және топта жұмыс істеу барысында ынтымақтастық, өзіне және басқаларға құрметпен қарау, академиялық адалдық –өз бетімен жұмыс істеу, ашықтық –оқушылар сабақтың мақсаттарын және міндеттерін өз бетінше анықтай алады.

Пәнаралық байланыс

Биология, химия

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту, үй тапсырмасына шолу

5 мин.


1.Амандасу

Оқушыларды элементтерді таңдау арқылы топқа бөлу.













«Тарсия». Топтық жұмыс.

1.Азоттың физикалық қасиеттері – түссіз, иіссіз, дәмсіз газ

2.Аммиак молекуласының пішіні – пирамида

3.Суда жақсы еритін, өткір иісті, түссіз газ –аммиак

4.Аммиактың зертханада алынуы – NH4Cl + NaOH = NH3 + NaCl + H2O

5.Аммиактың өндірісте алынуы – N2 + 3H2 = 2NH3 + 92кДж

6.Аммиак суда ерігенде не түзіледі? аммоний гидроксиді

7.Аммоний ионы қалай түзіледі? донорлы-акцептрлі механизм бойынша

8.Аммиактың оттекте жануы нәтижесінде түзілетін заттар –азот газы және су

9.NH3 + HCl =? аммоний хлориді






Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.

Қабырғаларда жапсырылған парақтарды таңдау арқылы жасырылған элементтің қай топта орналасқанына қарай (IIA, IIIA, IVA, VA топ элементтері) 4 топқабірігеді.

Үй жұмысының шешімін «Тарсия» әдісі арқылы қағаз қиындыларын дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді, өз-өздерін бағалайды.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!». Оқушылар бағалау парағына балл қояды.

Ең бірінші болған топ – 2 балл


Презентация, қиынды қағаздар

«Ой қозғау» әдісі.





10 мин

Жаңа тақырыпқа шығу жолы. «Ой қозғау» әдісі

Мақсатты тұжырымдау.

Мұғалім оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, «жақын даму аймағын» және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтайды.

«Миға шабуыл»әдісі















Сергіту сәті

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жаңа тақырыпты өз ойларымен ашады, топпен бірлесе отырып,талдап,түсіндіру керек. (1.Анықтамасы 2. Периодтық жүйедегі орны. 3. Қасиеттері 4. Қолданылуы.5. Биологиялық маңызы)

Қимыл-қозғалыс арқылы ой-жинақтау

Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»дегенмадақтау сөзіменынталандыру.











Оқушылардың көңіл-күйін көтеру және сабақ оқуға деген мотивациясын арттыру мақсатында шоколадтар үлестіріледі.


































Презентация

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10-мин















10-мин

Оқулықпен жұмыс:

1 топ- Фосфордың құрылысы, Алынуы

2 топ- Табиғатта таралуы, Физикалық қасиеті

3 топ- Химиялық қасиеті

4 топ- Фосфордың қолданылуы интернет ресурсты пайаланып тың ақпарат іздеу.









«Галерея әдісі» бойынша 4 топқа 4 түрлі есептер беріледі. Топ бойынша бірігіп есеп шығаруға 4 минут уақыт беріледі. Әр топтан 2 оқушы тақтаға шығады, бір оқушы басқа есептердің дұрыстығын тексереді, екінші оқушы шыққан есепті түсіндіреді.

Оқушылар өздеріне берілген тақырыпшалар бойынша постер құрастырады.















Тапсырма


Дескриптор: Жалпы-3 1.Постерде мазмұнды болуы-1

2. Тақырыптың ашылып нақты мәліметтер берілуі-1

3.Топ мүшелерінің барлығы қатысуы-1



Дескриптор:Әр есепке 3 балл:

Есептің берілгенін жазу-1

Химиялық реакция теңдеуді дұрыс жазу-1

Сандық есептеуді дұрыс жүргізу-1


ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Ватман, маркерлер

Сабақты бекіту

5-мин

«Боулинг ойыны» https://view.genial.ly/65cf40e72b749c0014db90dd/interactive-content-bowling-quiz

Тақтада берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді.

Әр дұрыс жауап 2 балл

Интерактивті тақта




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Таңдау» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын рефлексиясын оқушылардың таңдаған жауабы арқылы біледі

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар QR-код арқылы кіріп бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын білдіреді

Мұғалім оқушыларды сабақ басында таратылған бағалау парағы арқылы1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


















Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

10-баллдық жүйе бойынша бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.



Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт шегіне жеткенде жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.


Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
251
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі